یخچال سایدبای ساید30فوت الجیj257

مشخصات کلی یخچال سایدبای ساید30فوت الجیj257:

ظرفیت:30فوت
نوع کمپرسور:اینورترخطی
نوع قفسه ها: مقاوم دربرابرحرارت
شکل قفسه ها:تاشو و منعطف 
فناوریdoor in door:دارد
فیلتربهداشتیHygiene Fresh+:دارد
سیستم جریان هوای چندگانه :دارد
هشدار باز بودن درب: دارد
آب سردکن ویخ سازخودکار:دارد
کشوی حفظ رطوبت:دارد
محفظه ی نگهدارنده ی بطری:دارد
قفل کودک:دارد

ادامه مطلبShow less
45,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
ناموجود
مرجع:
j257
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدوبرسی یخچال ساید بای ساید 30فوت الجی j257

همه ی شما می دانید که امروزه یخچال در هر خانه ای نقش یک سوپر مارکت خانگی را دارد شما می توانید اجناس مورد نیاز یک مدت خود را خریداری نمایید و آن را درون یخچال قرار دهید و دیگر لازم نیست برای خرید یک جنس کوچک به بیرون از خانه مراجعه کنید .

یخچال فریزر ساید بای ساید الجیj267 یکی از زیباترین و مدرن ترین مدل یخچال های شرکت کره ای الجی است و با ظرفیت 30فوتی و گنجایش بسیار زیادی که دارد جهت نگداری مواد غذایی مناسب است و برای خانواده های پرجمعیت بهترین گزینه است.این یخچال با طراحی بدنه ی استیل و براق و ضدلک خود به راحتی با دیگر وسایل آشپزخانه یتان ترکیب می شود و فضایی مدرن و شیک به منزلتان خواهد بخشید.این مدل یخچال برای افرادی که به بروز بودن و مدرنیته بودن خانه ی خود اهمیت میدهند بهترین گزینه است.

اکنون به نقد و برسی ویژگی های بسیار کاربردی این مدل یخچال ساید بای ساید 28فوت الجی می پردازیم تا به بهترین انتخاب در خرید یخچال برسید.

لامپ LED یخچال ساید بای ساید 30فوت الجی j257

دریخچال فریزر ساید بای ساید26 فوت الجی j267 از لامپ های LED به جای لامپ های معمولی استفاده شده است.

این لامپ ها در تمامی کشوهای یخچال قرار گرفته اند و مزیت های زیادی نسبت به لامپ های معمولی از جمله ی این مزیت ها می توان به روشنایی 2 برابر بیشتر - طول عمر بیشتر و مصرف انرژی کمتر نسبت به لامپ های معمولی اشاره کرد.همچین چون حرارت کمتری تولید میکنند باعث خرابی مواد درون یخچال نخواهند شد و اجناس درون یخچال مدت زمان بیشتری سالم و تازه باقی می مانند.

کوچکی این لامپ ها موجب شده فضای کمتری را اشغال کنند تا فضای بیشتری را درون یخچال در اختیار داشته باشید.

کمپرسوراینورترخطی یخچال ساید بای ساید 30فوت الجیj257

همیشه یکی از بارزترین مشخصه ی هر محصولی برقی که مورد توجه هرفردی است موتور آن است. شرکت الجی در ساخت سری جدید یخچال های سایدبای ساید خود از یک کمپرسور اینورتر خطی استفاده می کند که بسیار پیشرفته تر و کاربردی تر از موتور یخچال های قدیمی است.

موتور یخچال ساید بای ساید 30فوت الجیj257 نیز یک کمپرسوراینورتر خطی است که برخلاف موتور یخچال های قدیمی باتولید صدا و لرزش همراه نیست به عبارتی سایلنت عمل میکند. همچنین تا 32درصد در مصرف انرژی صرفه جویی میکند و اصطکاک داخل یخچال را کاهش می دهد.

فناوری door in doorیخچال ساید بای ساید 30 فوت الجی j257

در یخچال های قدیمی اگر نوشیدنی یا خوراکی را که لازم داشتیم برای برداشتن آن بایدکلا درب یخچال را باز می کردیم و بعد از پیدا کردن جای خوراکی مورد نظر آن را برداریم که این در مصرف زیاد انرژی موثر بود همچنین یکی از مشکلات یخچال های قدیمی است.

امروزه شرکت معتبر ال جی در همین راستا در ساخت یخچال فریزرهای سری سایدبای ساید فناوری بکار برده است که در برطرف کردن این مشکل بسیار موثر واقع شده است. به این صورت که مجهز کردن یخچال های جدید سایدبای ساید فناوری door in door دیگر به باز و بسته کردن مکرر درب یخچال نیازی نیست زیرا بر روی درب اصلی سمت راست یخچال یک درب کوچکتر قرار گرفته است که شما می توانید نوشیدنی ها - بطری ها یا مواد غذایی را که بیشتر مورد استفاده قرار می دهیم درون آن جای دهید و هر زمانی که به یکی از آن ها نیاز داشتید درب کوچکتر را باز و آن را بردارید .به این صورت در مصرف انرژی صرفه جویی می شود و از بیرون آمدن هوای سرد داخل یخچال جلوگیری و هدر نرفتن این سرمایش تا 47٪ جلوگیری می کند.

کشوی حفظ رطوبت یخچال ساید بای ساید30فوت الجی j257

یخچال سایدبای ساید 30فوت الجی j257 دارای کشوهای هایی مخصوص میوه و سبزیجات است که بر روی آن یک صفحه مشک طراحی شده است. این صفحه ی مشبک بخار و رطوبت تولید شده توسط میوه و سبزیجات را جذب و از بازگشت این بخار و رطوبت به صورت قطرات آب بروی آن ها جلوگیری خواهد کرد.به این صورت به متعادل نگه داشتن رطوبت درون این کشوها کمک می کند . 

به طور کلی این فناوری در یخچال های 30فوت الجی j257 باعث بهینه سازی رطوبت و سالم و تازه ماندن سبزیجات و میوه ها می شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
j257
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم