یخچال سایدبای ساید 34فوت الجی j347

مشخصات کلی یخچال سایدبای ساید34فوت الجیj347:

ظرفیت:34فوت
نوع کمپرسور:اینورترخطی
نوع دستگیره:مخفی
نوع قفسه ها:مقاوم دربرابر حرارت
نوع طبقات:عرض و قابل تنظیم
قفسه های تاشو:دارد 
فناوریdoor in door:دارد
فیلتربهداشتیHygiene Fresh+:دارد
یخ سازوآب سردکن خودکار:دارد
قفسه نگهدارنده بطری:دارد
کشوی حفظ رطوبت:دارد
هشداربازبودن درب:دارد
قفل کودک:دارد
لامپ LED:دارد

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
ناموجود
مرجع:
j347
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد وبرسی یخچال سایدبای ساید 34فوت الجی j347

یخچال ساید بای ساید 34 فوت الجی j347  از یخچال های سری ساید بای ساید با کیفیت و دارای امکانات فوق العاده تولید شده توسط برند معروف الجی است. که با توجه به ویژگی ها و امکانات عالی که دارد از محبویت زیادی میان مردم برخوردار است.

این یخچال 34 فوتی الجی j347 مانند سایر یخچال های ساید بای ساید بخش اعظم آن را برای یخچال و بخش کوچک تر آن ر ا برای فریزر در نظر گرفته اند.

این یخچال فریزر در دو رنگ سفید ونقره ای تولید می شود که با ظاهری شیک و خاص و با صد البته جذابی که دارد میتواند نظر هر بیننده ای را به خود جذب کند و به راحتی با دیگر وسایل آشپزخانه شما ترکیب میشود و جلوه ای زیبا به آشپزخانه یتان خواهد بخشید.

کشوی حفظ رطوبت یخچال سایدبای ساید 34فوت الجی j347

یکی از اولین چیزهایی که هنگام خرید یخچال به ذهن مشتری می رسد چگونگی نگهداری مواد خوراکی درون یخچال در مدت بیشتری است.کمپانی ال جی در ساخت یخچال فریزرهای ساید بای ساید34فوت الجیj347 از کشوهای حفظ رطوبت استفاده کرده است که بر روی این کشوها از یک صفحه ی مشبک استفاده شده است که طی یک چرخه رطوبت و بخار تولید شده توسط میوه ها و سبزیجات را به خود میوه و سبزیجات باز می گرداند به این صورت باعث سالم و تازه ماندن مواد خوراکی در مدت زمان بیشتری  می شود.

فناوری door in doorیخچال سایدبای ساید 34 فوت الجی j347

طراحی این فناوری بر روی یخچال های جدید ساید بای ساید از جمله یخچال فریزر 34فوت ساید بای ساید الجی j347 باعث شده تا به آسانی به مواد غذایی دسترسی پیدا کنید و در خنگ نگداشتن نوشیدنی ها و مواد خوراکی موثر باشد و از بیرون نرفتن هوای سرد درون یخچال و هدر نرفتن سرمایش یخچال جلوگیری و همچنین تا 47 درصد به  هدر نرفتن انرژی کمک می کند.

اما کارایی این فناوری چگونه است؟ بر روی درب اصلی یخچال یک درب کوچکتر قرار گرفته شده است که شما میتوانید محصولاتی را که بیشتر مورد استفاده قرار میدهید مانند نوشیدنی ها و خوارکی ها را درون آن گذاشته و هر زمان که به یکی از آن ها احتیاج داشتید بدون باز کردن درب اصلی و تنها از طریق فناوری door in door به آسانی به آن دسترسی پیدا کنید.

کمپرسوراینورترخطی یخچال سایدبای ساید 34 فوت الجی j347

در هنگام خرید و انتخاب هر وسیله ی برقی یکی از مهمترین بخش هایی که فرد خریدار به آن توجه می کند و  در مورد چگونگی کارکرد و فواید آن سوالات زیادی به ذهنش میرست بخش موتور آن است.

کمپانی معتبر الی از یک کمپرسور اینورتر خطی در ساخت و طراحی یخچال سایدبای ساید 34 فوت الجی j347 استفاده کرده است اما کارایی این کمپرسور چگونه است و فرق آن با موتورهای قدیمی در چیست ؟

در این کمپرسور به جای پیستون های معمولی از یک پیستون خطی استفاده شده است که در کاهش اصطکاک داخلی یخچال به طرز قابل توجهی موثر است. این کمپرسور فوایدی دارد از جمله برخلاف موتور های قدیمی دارای صدایی بسیار پایین و عملکرد بدون لغزش است همچنین در گنجایش و تازگی مواد و خنک نگهداشتن مواد خوراکی موثر عمل می کند . صرفه جویی انرژی و مصرف بسیار پایین برق از دیگر فواید استفاده از این کمپرسور است.

سیستم عیب یابی هوشمند ازطریق WiFi یخچال ساید بای ساید 34فوت الجیj347

امروزه اکثرشرکت ها به دنبال این هستند که وسایلی را که تولید میکنند به طوری طراحی کنند که قابلیت اتصال به wifi و تلفن همراه را داشته باشند.شرکت ال جی نیز یخچال ساید بای ساید 34فوت الجیj347 خود را از این امکانات بی بهره نساخته است.

از طریق این فناوری به راحتی میتوانید توسط تلفن همراهتان یخچال خودرا کنترل کنید اما چگونه؟از طریق این فناوری با در دسترس داشتن wifi به راحتی میتوانید با همگام سازی تلفن همراه و یخچالتان و با نصب یک اپلیکیشن و تنها با چند کلیک از عیب و مشکل موجود در یخچالتان مطلع شوید و آن را برطرف نمایید و دیگر نیازی به صرف هزینه های زیاد و یافتن تعمیرکار جهت برطرف کردن مشکل یخچال نیست.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
j347
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم