یخچال ساید بای ساید28فوت ال جی 207

مشخصات کلی یخچال سایدبای ساید28فوت الجی207:

ظرفیت:28فوت

نوع کمپرسور:اینورترخطی

نوع دستگیره:مخفی

رنگ : نقره ای

نوع قفسه ها :مقاوم دربرابر حرارت

قفسه های تاشو:دارد 

فیلتربهداشتیHygiene Fresh+:دارد

یخ سازوآب سردکن خودکار:دارد

سیستم عیب یابی هوشمند:دارد

قفسه نگهدارنده بطری:دارد

کشوی حفظ رطوبت:دارد

هشداربازبودن درب:دارد

قفل کودک:دارد

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
ناموجود
مرجع:
207
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

فیلتربهداشتی+Hygiene Fresh یخچال ساید بای ساید28فوت ال جی 207

شلید اغلب برای شما پیش آمده باشد که بعد از قرار دادن بعضی از اقلام غذایی مانند خربزه . سیر . ماهی و... که بوی ناخوشایندی تولید می کنند در درون یخچال بعد از باز کردن درب یخچال بوهای نامطبوع وناخوشایند این محصولات به مشامتان رسیده باشد و نتوانید به راحتی بوی ان هارا از درون یخچال از بین ببرید اما خوشبختانه یخچال های جدید مانند یخچال ساید بای ساید ال جی 207 از فیلتربهداشتی+Hygiene Fresh بهره می برند که این فیلتر بهداشتی +Hygiene Fresh از 2لایه فیلتر فتوکاتالیست و لامپ LEDفرابنفش و دو لایه فیلترهای کربنی بوزدا تشکیل شد است ولی  توسط فرایندی 5مرحله ای میتواند بوی مواد اسیدی مانند سبزیجات فاسد شده بوی قلیای مانند بوی ماهی و... و همچنین باکتری ها و قارچ ها و بوهای نا مطبوع را از بین ببرد .

درثانی با ایجاد هوای تازه در تمامی نقاط یخچال میتواند تا 99/99درصد مواد فاسدکننده را از بین ببرد و موجب شود مواد غذایی مدت زمان بیشتری در یخچال باقی بمانند.

کمپرسوراینورترخطی یخچال ساید بای ساید 28فوت الجی207

همیشه یکی از بارزترین  و مهمترین بخش هر محصول برقی که مورد توجه هرفردی است و بیشترین کارایی را در محصول دارد موتور آن است. شرکت الجی در ساخت سری جدید یخچال های سایدبای ساید خود از یک کمپرسور اینورتر خطی استفاده می کند که بسیار پیشرفته تر و کاربردی تر از موتور یخچال های قدیمی است.

موتور یخچال ساید بای ساید 28فوت ال جی 207 نیز یک کمپرسوراینورتر خطی است که برخلاف موتور یخچال های قدیمی باتولید صدا و لرزش همراه نیست به عبارتی سایلنت عمل میکند. همچنین تا 32درصد در مصرف انرژی صرفه جویی میکند و اصطکاک داخل یخچال را کاهش می دهد.گنجایش و تازگی مواد غذایی  در مدت زمان طولانی تر یکی دیگر از ویگی های این کمپرسور اینورتر خطی به حساب می آید.

کشوی حفظ رطوبت یخچال ساید بای ساید 28فوت الجی207

شاید در بعضی مکان ها دیده باشید برخی از افراد برای متعادل نگهداشتن رطوبت درون یخچال و جلوگیری از زود خراب شدن میوه ها و سبزیجات را درون روزنامه یا پلاستیک نگهداری می کنند اما امروزه با وجود کشوهای حفظ رطوبت و فناوری Moisture Balance Crisper دریخچال های جدید ساید بای ساید این مشکل برطرف شده و دیگر نیازی به استفاده از روزنامه و پلاستیک نیست.

روی این کشوها را یک صفحه ی مشبک پوشانده است که بخار ورطوبت تولید شده توسط میوه و سبزیجات موجود در آن را جذب و از بازگشت این بخار ورطوبت به صورت قطره های آب بر روی میوه و سبزیجات جلوگیری خواهد کرد واین بخار ورطوبت را طی یک چرخه به آن ها باز میگرداند به اینصورت از خراب شدن آن ها جلوگیری و سبب میشود میوه و سبزیجات مدت بیشتری  سالم وتازه باقی بمانند و همچنان مانند روز اول باشند.

سیستم عیب یابی هوشمند یخچال ساید بای ساید 28فوت الجی207

اگر توجه کرده باشید می بینید که اکثر وسیله های برقی جدید قابلیت اتصال به وای فای و همگام سازی بین خود و تلفن همراه را دارند. یخچال ساید بای ساید 28فوت الجی207 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

کارایی سیستم عیب یابی هوشند بسیار ساده و آسان است تنها کافی است اپلیکیشن smart thinQ را رئی تلفن همراه خود نصب کنید و سپس با همگام سازی گوشی و یخچال بدون صرف وقت و هزینه های اضافه و نیاز به متخصص در زمینه ی یخچال تنها با چند کلیک ساده عیب یا مشکل موجود و در یخچالتان را بیابید و آن را برطرف کنید .

همچنین زمانی هم که در منزل نیستید از طریق گوشی خود بدون محدودیت فاصله بین یخچال و گوشی میتوانید یخچال را از راه دور کنترل کنید و مشکل را حل نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
207
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم