یخچال ساید بای ساید30 فوت ال جی j760

مشخصات کلی یخچال ساید بای ساید30 فوت ال جی j760:

ظرفیت :30 فوت 

نوع کمپرسور :اینورترخطی

رنگ :سفیدونقره ای

نوع طبقات :عریض وقابل تنظیم

فناوری Door in Door :دارد

سیستم جریان چندگانه هوا :دارد

قابلیت تنظیم دمای یخچال و فریزر: دارد

آب سرد کن و یخ ساز :دارد

کشوی حفظ رطوبت :دارد

فیلتر بهداشتی +Hygiene Fresh : دارد 

هشدارباز بودن درب :دارد 

سیستم عیب یابی هوشمند :دارد

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
ناموجود
مرجع:
j760
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدوبرسی یخچال ساید بای ساید30 فوت ال جی j760

تندرستی انسان ارتباط مستقیمی با سلامت مواد غذایی دارد از این رو شرکت ال جی اقدام به ساخت یخچال هایی کرده که توانایی نگهداری مواد غذایی و خوراکی ها را در مدت زمان بیشتری داشته باشد.

یخچال ساید بای ساید ال جی یکی از شیک ترین وزیبا ترین یخچال فریزرهای سری ساید بای ساید ساخته شده توسط کمپانی معتبر و معروف ال جی است. این یخچال 30 فوتی ساید بای ساید با گنجایش و ظرفیت بالایی که دارد مناسب هر خانواده ای است وبه کاربر این اجازه را میدهد تا به راحتی و بدون دردسر هر گونه مواد غذایی را درون آن جای دهد همچنین با ظاهر شیک و دلنوازی که دارد جلوه ای خارق اعاده با خانه هایتان خواهد بخشید با رنگ نقره ای که دارد به راحتی با دیگر وسایلتان ترکیب خواهد شد.

کمپرسور اینورتر خطی یخچال ساید بای ساید 30فوت الجی j760

هرفرد در خرید هر وسیله ی برقی به مهمترین بخش و مشخصه ای که بسیار توجه میکند نوع موتور و کارایی آن است در همین راستا شرکت کره ای الجی در ساخت یخچال های 30فوت ساید بای ساید الجی j760به جای استفاده از متور های قدیمی و پیستون های معمولی که مصرف انرژی بالایی دارند و با تولید صدا و لرزش همراه است از یک کمپرسوراینورتر که دارای یک پیستون خطی است استفاده کرده است این کمپرسور در صرفه جویی انرژی تا 32 درصد موثر است .

همچنین علت صدای بسیار پایین و عملکرد بدون لرزش این مدل یخچال 30 فوت الجی وجود این نوع کمپرسور اینورتر خطی است .

یکی دیگراز ویژگی های این کمپرسور استفاده از عایق سیکلوپنتان است که در حفظ محیط زیست بیار کاربردی و موثر است همچنین این سیکلوپنتان که در ساخت عایق های حرارتی یخچال های ساید بای ساید بکار رفته است درصد قابل توجهی از آلاینده هارا پایین می آورد .یعنی در این نوع ماده هیچ گونه گاز مضری به کارنرفته است و در تخریب لایه ی ازون هیچ دخالتی ندارد . به همین علل این مدل یخچال های ساید بای ساید الجی در جمله ی حامیان محیط زیست قرار گرفته اند . 

فناوری Door in Door یخچال ساید بای ساید 30فوت الجی j760

شاید دیده باشید که در بعضی مکان ها برای برداشتن یک مواد غذایی کوچک به طور مکرر درب یخچال را باز وبسته می کنند شرکت ال جی در همین راستا د ساخت یخچال های جدید سری ساید بای ساید از یک فناوری استفاده کرده که از باز و بسته کردن درب یخچال پشت سر هم جلوگیری می کند.

فناوری درب درب (Door in Door)الجی j760  یک تکنولوزی بسیار کاربردی است که از باز وبسته کردن مکرر درب یخچال و هدر رفتن سرمایش درون آن جلوگیری می کند به این صورت که روی درب اصلی یک درب کوچکتر قرار دارد که میتواند خوراکی ها و نوشیدنی هایی را که بیشتر مورد استفاده قرار می دهید درون آن قرار دهید ودر صورت لزوم بجای باز کردن درب اصلی در کوچکتر را باز کنید و به راحتی مواد خوراکی تان در دسترس شما قرار گیرد بدین صورت از هدر رفتن انرژی تا 47٪ جلوگیری خواهد کرد.

سیستم عیب یابی هوشمند از طریق wifiیخچال ساید بای ساید 30فوت الجی j760

فناوری عیب یابی هوشمند در یخچال های ساید بای ساید الجی x257 به خریداران این این محصول این امکان را میدهد که فقط از طریق نصب یک اپلیکیشن بر روی تلفن همراه های خود و همگام سازی گوشی موبایل و یخچال خود تنها با چند کلیک به عیب و ایراد موجود در یخچال پی ببرند و آن را برطرف نماید.همچنین این یخچال به wifiمتصل میشود و میتوانید زمانی که در خانه نیستید بدون محدودیت فاصله بین یخچال و موبایل آن را کنترل نمایید. خوشبختانه با این فناوری دیگر نیاز نیست زمان و هزینه های زیادی  را صرف یافتن تعمیرکار و یافتن عیب و نقص یخچال کنید.

کشوی حفظ رطوبت یخچال ساید بای ساید30 فوت ال جی j760

این مدل یخچال های ساید بای ساید از جمله یخچال ساید بای ساید30 فوت ال جی j760 دارای کشوهای حفظ رطوبت هستند که میتوانند میوه سبزیجات را مدت زمان بیشتری سالم و با طراوت نگه دارند. به این صورت که برروی این کشو ها یک صفحه ی مشبک قرار دارد که بخار و رطوبت حاصل از تبخیر توسط سبزیجات یا میوه ها است را جذب میکند و از بازگشت آن به صورت قطرات آب بروی آن ها جلوگیری خواهد کرد . درنتیجه رطوبت درون این کشوها همیشه در حد میانگین و متعادل باقی می ماند. با وجود این فناوری دیگر نیزی نیست نگران خراب و فاسد شدن میوه ها وسبزی جات موجود در یخچالتان باشد و حفظ و نگهداری آن ها مدت زمان بیشتری امکان پذیرخواهد بود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
j760
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم