یخچال ساید بای ساید 34فوت الجی j317

مشخصات کلی یخچال سایدبای ساید34فوت الجیj317:

ظرفیت:30فوت 
نوع کمپرسور:اینورترخطی
رنگ:سفیدونقره ای
نوع طبقات:عریض وقابل تنظیم
فناوریDoor in Door:دارد
سیستم جریان چندگانه هوا:دارد
قابلیت تنظیم دمای یخچال وفریزر:دارد
آب سردکن و یخ ساز:دارد
کشوی حفظ رطوبت:دارد
فیلتربهداشتی+Hygiene Fresh:دارد 
هشداربازبودن درب:دارد 
سیستم عیب یابی هوشمند:دارد

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
ناموجود
مرجع:
LG j317
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد وبرسی یخچال ساید بای ساید 34فوت الجی j317

یخچال فریزر 34فوت الجی j317 جزو یخچال های ساید بای ساید کمپانی الجی است. این یخچال جز یخچال فریزرهای مدرن بازار است با طراحی شیک و زیبا که دارد سبب شده ظاهری دلنواز و مدرن داشته باشد و جلوه ای خارق العاده به خانه هایتان ببخشد و در رنگ های سفید و نقره ای تولید خواهد شد. و برای افرادی که به زیبایی و مدرنیته بودن وسایل و خانه یشان اهمیت میدهند بهترین گزینه محسوب میشود. 

این یخچال با ظرفیت 34 فوتی که دارد یکی از اساسی ترین مشکلات یخچال های قدیمی را که کمبود فضا بودرا برطرف کره و برای نگهداری مواد غذایی زیاد مناسب است و نیاز هر خانواری را برطرف خواهد کرد.همچنین دارای 7طبقه در داخل یخچال 2 قفسه برای نگهداری میوه وسبزیجات و 1قفسه برای نگهداری لبنیات است که همگی این قفسه ها شیشه ای اما مستحکم . جادار و قابل شست وشو هسند.

فناوری Door in Doorیخچال ساید بای ساید 34فوت الجی j317

فناوری درب درب (Door in Door)الجی j760  یکی دیگر از تکنولوزهای بسیار کاربردی است که از باز وبسته کردن مکرر درب یخچال و هدر رفتن سرمایش درون آن جلوگیری می کند به این صورت که روی درب اصلی یک درب کوچکتر قرار دارد که میتواند خوراکی ها و نوشیدنی هایی را که بیشتر مورد استفاده قرار می دهید درون آن قرار دهید ودر صورت لزوم بجای باز کردن درب اصلی در کوچکتر را باز کنید و به راحتی مواد خوراکی تان در دسترس شما قرار گیرد بدین صورت از هدر رفتن انرژی تا 47٪ جلوگیری خواهد کرد.با وجود این فناوری در یخچال های جدید دیگر لازم نیست برای برداشتن یک مواد خوراکی کوچک چندین بار و به صورت مکرر کل درب اصلی یخچال را بازو بسته کنید.

کمپرسوراینورترخطی یخچال ساید بای ساید 34فوت الجی j317

یکی دیگر از یخچال های محبوب و با کیفیت ال جی از امکانات و فناوری های کاربردی بهره می برد یخچال ساید بای ساید 34فوت الجی j317 است . در این یخچال نیز همانند دیگر یخچال های جدید ساید بای ساید به جای موتور های قدیمی از یک کمپرسور اینورتر خطی استفاده کرده است اما کارایی و فواید این کمپرسور چگونه است؟

در این کمپرسور به جای پیستون های معمولی از یک پیستون خطی استفاده شده است که در کاهش اصطکاک داخلی یخچال به طرز قابل توجهی موثر است. این کمپرسور فوایدی دارد از جمله برخلاف موتور های قدیمی دارای صدایی بسیار پایین و عملکرد بدون لغزش است همچنین در گنجایش و تازگی مواد و خنک نگهداشتن مواد خوراکی موثر عمل می کند . صرفه جویی انرژی و مصرف بسیار پایین برق از دیگر فواید استفاده از این کمپرسور است.

کشوی حفظ رطوبت یخچال ساید بای ساید 34فوت الجی j317

شاید دیده باشید که بعضی از افراد برای حفظ تعادل و نگهداری بیشتر مواد غذایی مانند سبزیجات و میوه ها آن هارا درون پلاستیک و روزنامه می پیچند اما امروزه این روش های طاقت فرسا و قدیمی از بین رفته زیرا یخچال های جدید ساید بای ساید دارای کشوهای حفظ رطوبت هستند.

بر روی این کشوها از یک صفحه ی مشبک استفاده شده است که طی یک چرخه رطوبت و بخار تولید شده توسط میوه ها و سبزیجات را به خود میوه و سبزیجات باز می گرداند به این صورت باعث سالم و تازه ماندن مواد خوراکی در مدت زمان بیشتری  می شود.

یخ ساز و آب سرد کن خودکار یخچال ساید بای ساید 34فوت الجی j317

یخ ساز وآب سرد کن این مدل یخچال به صورت یک مخزن کوچک و باریکی فضای بسیار کمی را می گیرید ساخته شده است که بر خلاف یخساز و آب سرد کن یخچال های قدیمی فضای کمی را می گیرد در نتیجه فضای درون یخچال بیشتر میشود.این یخ ساز و آب سرد کن از طریق یک شلنگ باریک و کوچک به لوله ی آب شهری متصل خواهد شد و به صورت خودکار از آب پر می شود . به این صورت همیشه و در تمام فصول سال آب سرد و یخ در اختیار دارید. این یخ ساز یخ را به دو صورت خورد شده و قالبی تولید می کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG j317
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم