یخچال ساید بای ساید30فوت الجی j264

مشخصات کلی یخچال ساید بای ساید30فوت الجی264:

ظرفیت:30فوت
نوع کمپرسور:اینورترخطی
نوع دستگیره:مخفی 
نوع قفسه ها:مقاوم دربرابرحرارت
نوع طبقات:عریض وقابل تنظیم
فناوری door in door: دارد

سیستم عیب یابی هوشمند:دارد
فیلتربهداشتی+Hygiene fresh:دارد

سیستم جریان هوای چندگانه:دارد
قفسه ی نگهدارنده ی بطری:دارد
آب سردکن ویخ سازخودکار:دارد
هشداربازماندن درب:دارد

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
ناموجود
مرجع:
LG 264
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدوبرسی یخچال ساید بای ساید30فوت الجی 264

یکی دیگر از مدل های شیک وخوش ساخت شرکت ال جی یخچال سایدبای ساید 30فوت الجی 264 است و از سری یخچال های ساید بای ساید است که تولید و روانه ی بازار کرده است. 

این یخچال به دلیل ظرفیت بالای 30 فوتی که دارد و بزرگ وجادار بودن قفسه هایش موجب شده که حفظ و نگهداری مواد به صورت کاملا سالم و بهداشتی امکان پذیر باشد و با وجود گنجایش زیاد و بالایی که دارد نیاز هر خانواده ای را برطرف خواهد کرد.این یخچال همانند دیگر یخچال های ساید بای ساید قسمت اعظم آن برای بخش یخچال و بخش کوچک تر آن برای قست فریزر در نظر گرفته شده است و از امکانات و ویژگی های خارق العاده ای مانند کشوی حفظ رطوبت - کمپرسور اینورتر خطی و ... بهره برده است که در پایین برخی از این ویژگی هارا برسی خواهیم کرد.

فناوری door in door یخچال ساید بای ساید30فوت الجی264:

امروزه شرکت معتبر ال جی در ساخت یخچال فریزرهای سری سایدبای ساید خود فناوری بکار برده است که در برطرف کردن مشکل  باز و بسته کردن درب اصلی به صورت مکرر و ÷شت سرهم بسیار موثر واقع شده است.

کارایی این فناوری به این صورت است که با مجهز کردن یخچال های جدید سایدبای ساید فناوری door in door دیگر به باز و بسته کردن مکرر درب یخچال نیازی نیست زیرا بر روی درب اصلی سمت راست یخچال یک درب کوچکتر قرار گرفته است که شما می توانید نوشیدنی ها - بطری ها یا مواد غذایی را که بیشتر مورد استفاده قرار می دهیم درون آن جای دهید و هر زمانی که به یکی از آن ها نیاز داشتید درب کوچکتر را باز و آن را بردارید .به این صورت در مصرف انرژی صرفه جویی می شود و از بیرون آمدن هوای سرد داخل یخچال جلوگیری و هدر نرفتن این سرمایش تا 47٪ جلوگیری می کند.

کمپرسور اینورترخطی یخچال ساید بای ساید30فوت الجی264:

همیشه یکی از بارزترین مشخصه ی هر محصولی برقی که مورد توجه هرفردی است موتور آن است. شرکت الجی در ساخت سری جدید یخچال های سایدبای ساید خود از یک کمپرسور اینورتر خطی استفاده می کند که بسیار پیشرفته تر و کاربردی تر از موتور یخچال های قدیمی است.

در این کمپرسور به جای پیستون های معمولی از یک پیستون خطی استفاده شده است که در کاهش اصطکاک داخلی یخچال به طرز قابل توجهی موثر است. این کمپرسور فوایدی دارد از جمله برخلاف موتور های قدیمی دارای صدایی بسیار پایین و عملکرد بدون لغزش است همچنین در گنجایش و تازگی مواد و خنک نگهداشتن مواد خوراکی موثر عمل می کند . صرفه جویی انرژی و مصرف بسیار پایین برق از دیگر فواید استفاده از این کمپرسور است.

یخ ساز و آب سردکن خودکار یخچال ساید بای ساید30فوت الجی264:

 یخ ساز وآب سرد کن این مدل یخچال به صورت یک مخزن کوچک و باریکی ساخته شده است که بر خلاف یخساز و آب سرد کن یخچال های قدیمی فضای کمی را اشغال می کند در نتیجه فضای درون یخچال بیشتر میشود.این یخ ساز و آب سرد کن از طریق یک شلنگ باریک و کوچک به لوله ی آب شهری متصل خواهد شد و به صورت خودکار از آب پر می شود . به این صورت همیشه و در تمام فصول سال آب سرد و یخ در اختیار دارید. این یخ ساز یخ را به دو صورت خورد شده و قالبی تولید می کند.

کشوی حفظ رطوبت یخچال ساید بای ساید30فوت الجی264:

شرکت ال جی با مجهز کردن  یخچال سایدبای ساید 30فوت الجی 264 خود به کشوهای حفظ رطوبت مشکل خراب شدن سبزیجات - میوه ها و ... را در کوتاه ترین زمان برطرف  کرده است . به این صورت که بر روی این کشو ها یک صفحه ی مشبک قرار گرفته است که بخار و رطوبت حاصل از میوه ها و سبزیجات را طی یک چرخه  به آن ها باز می گرداند و باعث می شود مدت زمان بیشتری طراوت و تازگی خود را حفظ کنند. این کشوهای حفظ رطوبت طی این چرخه رطوبت درون آن را متعادل نگه می دارد.

فیلتربهداشتی Hygiene Fresh+ یخچال ساید بای ساید30فوت الجی264:

همه ی شما میدانید که بعضی از اقلام غذایی مانند خربزه . ماهی . سیر و... دارای بوهای ناخوشایندی هستند و موجب میشوند درون یخچال و دیگر مواد غذایی موجود در یخچال نیز بو بگیرند و از بین بردن این بوها نیز مشکل است . اما شرکت ال جی با مجهز کردن یخچال های ساید بای ساید خود به فیلتربهداشتی Hygiene Fresh+ این مشکل را برطرف کرده است.

این فیلتر توسط دو لایه فیلتر فتوکاتالیست و لامپ فرابنفش تا 99/99 درصد بوهای نامطبوع و ناخوشایند و بوهای قلیایی مانند بوی ماهی و بوهای اسیدی مانند بوی سبزیجات فاسد شده را طی 5مرحله از بین می برد.این فیلتر همچنین در از بین بردن باکتری ها و قارچ ها موثر است. یکی دیگر از کاربردهای دیگر این فیلتر حفظ ونگهداری مواد غذایی مدت زمان بیشتری است. با وجود این فیلتر دیگر نگران بوهای ناخوشاید درون یخچال و مشکل از بین بردن آن ها نخواهید بود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG 264
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم