یخچال ساید بای ساید30فوت الجیb247

مشخصات کلی یخچال ساید بای ساید30فوت الجیb247: 

ظرفیت :30فوت

نوع کمپرسور : اینورترخطی

نوع دستگیره :مخفی

فیلترPure N Fresh :دارد

هشدارباز بودن درب :دارد 

کشوی حفط رطوبت :دارد 

سیستم عیب یابی هوشمند:دارد

جریان هوای چندگانه :دارد

قفسه ی نگهدارنده ی بطری :دارد

لامپ LED: دارد

ادامه مطلبShow less
71,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
ناموجود
مرجع:
LG B247
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقدو برسی یخچال ساید بای ساید30فوت الجیb247:

شرکت ال جی یکی از شرکت های معتبر ونام آور در زمینه ی تولید لوازم خانگی است که هر روزه با تولید یخچال فریزرهای جدید و باامکانات جدیدتر و باکیفیت تر در میان مردم از محبوبیت فراوانی برخوردار شده است.یخچال ساید بای ساید30فوت الجیb247 نیز از سری یخچال های ساید بای ساید ساخته شده ی این شرکت کره ای  است.

این محصول شیک و خوش ساخت شرکت ال جی مانند سایر یخچال های تولید شده توسط این برند معروف بخش اعظم آن را برای یخچال و بخش کوچکتر را برای فریزر در نظر گرفته اند.این یخچال با ظرفیتی 30 فوتی که دارد دارای گنجایشی بینظیر و زیاد جهت نگهداری مواد غذایی و ... دارد و در رنگ نقره ای تولید میشود . یخچال ساید بای ساید30فوت الجیb247 با ظاهری شیک و خاص و صد البته جذابی که دارد نظر هر بیننده ای را به خود جلب خواهد کرد و ترکیب آن با دیگر وسایل آشپزخانه یتان به آسانی امکان پذیر خواهد بود.

کمپرسوراینورترخطی یخچال ساید بای ساید30فوت الجیb247:

شرکت کره ای الجی در ساخت یخچال ساید بای ساید30فوت الجیb247 به جای استفاده از موتور های قدیمی و پیستون های معمولی که مصرف انرژی بالایی دارند و با تولید صدا و لرزش همراه است از یک کمپرسوراینورتر که دارای یک پیستون خطی است استفاده کرده است این کمپرسور در صرفه جویی انرژی تا 32 درصد موثر است .همچنین علت صدای بسیار پایین و عملکرد بدون لرزش این مدل یخچال 34 فوت الجی وجود این نوع کمپرسور اینورتر خطی است .

یکی دیگراز ویژگی های این کمپرسور استفاده از عایق سیکلوپنتان است که در حفظ محیط زیست بسیار کاربردی و موثر است همچنین این سیکلوپنتان که در ساخت عایق های حرارتی یخچال های ساید بای ساید بکار رفته است درصد قابل توجهی از آلاینده هارا پایین می آورد .یعنی در این نوع ماده هیچ گونه گاز مضری به کارنرفته است و در تخریب لایه ی ازون هیچ دخالتی ندارد . به همین علل این مدل یخچال های ساید بای ساید الجی در جمله ی حامیان محیط زیست قرار گرفته اند . 

سیستم عیب یابی هوشمند یخچال ساید بای ساید30فوت الجیb247:

کارایی این سیستم عیب یابی هوشند بسیار ساده و آسان است تنها کافی است اپلیکیشن smart thinQ را رئی تلفن همراه خود نصب کنید و سپس با همگام سازی گوشی و یخچال بدون صرف وقت و هزینه های اضافه و نیاز به متخصص در زمینه ی یخچال تنها با چند کلیک ساده عیب یا مشکل موجود و در یخچالتان را بیابید و آن را برطرف کنید .

همچنین زمانی هم که در منزل نیستید از طریق گوشی خود بدون محدودیت فاصله بین یخچال و گوشی میتوانید یخچال را از راه دور کنترل کنید و مشکل را حل نمایید.

فیلتر Pure N Fresh یخچال ساید بای ساید30فوت الجیb247:

همه ی ما میدانیم که هروقت موادی مانند موز و خربزه و... را درون یخچال قرار میدهیم درون یخچال و همچنین دیگر موادی که درون آن قرار دارند بو میگیریند و ازبین بردن این بو ها مشکل است وبه راحتی امکان پذیر نیست. برند الجی برای حل این مشکل در ساخت یخچال ساید بای ساید30فوت الجیb247 از جدید ترین فیلتر میکروب زدای به نام فیلتر Pure N Fresh استفاده کرده است که مدل پیشرفته تر فیلتربهداشتی Hygiene Fresh+ است .این فیلتر Pure N Fresh توسط یک فن اختصاصی هوای درون یخچال را همواره تصفیه وبه سالم وتازه ماندن مواد درون یخچال باقی می ماند و تا 99/99 به از بین بردن باکتری ها ـ قارچ ها ـ گردوغبار ـ بوی هی بد ونامطبوع کمک می کند.

قفسه نگهدارنده ی بطری یخچال ساید بای ساید30فوت الجیb247:

شرکت ال جی همیشه به فکر مشتریان خود بوده و برای برطرف کردن مشکل جای گذاری بطری های بزرگ وجاگیر درون یخچال را با طراحی قفسه های مخصوص نگهداری بطری و نوشیدنی ها و... در یخچال ساید بای ساید30فوت الجیb247 که ویژگی بسیار کاربردی است به نگهداری بطری ها درون یخچال کمک فراوانی کرده است.

این قفسه ها بر روی درب یخچال قرار گرفته اند که شما میتوانید بسته به اندازه و بزرگی بطری ها آن ها را تنظیم کنید و به شما این امکان را میدهد تا هر نوع بطری را در هر اندازه ای درون آن قرار دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG B247
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم