یخچال سایدبای ساید 30فوت الجیj969

مشخصات کلی یخچال سایدبای ساید 30فوت الجیj969:

ظرفیت: 30فوت

نوع کمپرسور: اینورترخطی

نوع دستگیره: مخفی

فناوری Door in Door: دارد

فیلترPure N Fresh: دارد

قابلیت Utility Box: دارد

هشدارباز بودن درب: دارد 

کشوی حفط رطوبت: دارد 

سیستم عیب یابی هوشمند: دارد

آبسردکن ویخ ساز خودکار: دارد

جریان هوای چندگانه: دارد

قفسه ی نگهدارنده ی بطری: دارد

لامپ LED: دارد

قفل کودک: دارد

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
ناموجود
مرجع:
LG j969
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد وبرسی یخچال سایدبای ساید 30فوت الجیj969:

در سال های اخیر یخچال های ساید بای ساید به عنوان یک سوپرمارکت خانگی شناخته شده اند و دیگر در هر خانه ای این سوپرمارکت خانگی یافت میشود و لازم نیست همه روزه به خرید بروید زیرا میتوانید اقلام مورد نظر یک مدتتان را خریداری نمایید و در یخچال قرار دهید. امروزه شرکت معتبر ونام آور ال جی در ساخت یخچال سایدبای ساید 30فوت الجیj969 به حدی به تکامل رسیده است که تقریبا تمامی مشکلاتی را که برای حفظ و نگهداری مواد غذایی وجد داشت را از بین برده است. این یخچال های ساید بای ساید با مجهزبودن به امکانات و ویژگی های فوق العاده در میان مردم به محبوبیت فراوانی رسیده اند. یخچال سایدبای ساید 30فوت الجیj969  نیز از این سری یخچال هاست. یخچال سایدبای ساید 30فوت الجیj969 نیز همانند یخچال های دیگر ساید بای ساید سری بنتلی توسط یک خط عمودی از هم جدا شده اند که درب سمت راست برای قسمت یخچال و درب سمت چپ برای قسمت فریزر تعبیه شده است و دارای ظرفیتی 30 فوتی با گنجایشی بی نظیر است که هر خانواده ای با هرجمعیتی که دارد میتواند این یخچال شیک و خوش ساخت را انتخاب کند.این یخچال با امکاناتی مانند کشوی حفظ رطوبت - سیستم عیب یابی هوشمند - کمپرسوراینورترخطی و... که دارد می تواند در حفظ سلامت و تازگی مواد غذایی - صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش مصرف یرق موثر واقع شود و در رنگ دودی تولید و روانه ی بازار میشود.

فناوری door in door یخچال سایدبای ساید 30فوت الجیj969:

کارایی این فناوری به این صورت است که با مجهز کردن یخچال های جدید سایدبای ساید فناوری door in door دیگر به باز و بسته کردن مکرر درب یخچال نیازی نیست زیرا بر روی درب اصلی سمت راست یخچال یک درب کوچکتر قرار گرفته است که شما می توانید نوشیدنی ها - بطری ها یا مواد غذایی را که بیشتر مورد استفاده قرار می دهیم درون آن جای دهید و هر زمانی که به یکی از آن ها نیاز داشتید درب کوچکتر را باز و آن را بردارید .به این صورت در مصرف انرژی صرفه جویی می شود و از بیرون آمدن هوای سرد داخل یخچال جلوگیری و هدر نرفتن این سرمایش تا 47٪ جلوگیری می کند.

کمپرسوراینورترخطی یخچال سایدبای ساید 30فوت الجیj969:

 شرکت کره ای ال جی یخچال سایدبای ساید 30فوت الجیj969 خود را به کمپرسوراینورترخطی مجهز کرده است که بارزترین مشخصه ی این مدل یخچال ها این کمپرسوراست .در این کمپرسور به جای پیستون های معمولی از یک پیستون خطی استفاده شده است که در کاهش اصطکاک داخلی یخچال به طرز قابل توجهی موثر است. این کمپرسور فوایدی دارد از جمله برخلاف موتور های قدیمی دارای صدایی بسیار پایین و عملکرد بدون لغزش است همچنین در گنجایش و تازگی مواد و خنک نگهداشتن مواد خوراکی موثر عمل می کند . صرفه جویی انرژی و مصرف بسیار پایین برق از دیگر فواید استفاده از این کمپرسور است.

کشوی حفظ رطوبت یخچال سایدبای ساید 30فوت الجیj969:

شرکت کره ای ال جی برای برطرف کردن مشکل خراب شدن سبزیجات - میوه ها و ...  یخچال سایدبای ساید 30فوت الجیj969 خود را به کشوهای حفظ رطوبت مجهز کرده است .کارایی این کشوها به این صورت است که بر روی این کشو ها یک صفحه ی مشبک قرار گرفته است که بخار و رطوبت حاصل از میوه ها و سبزیجات را طی یک چرخه  به آن ها باز می گرداند و باعث می شود مدت زمان بیشتری طراوت و تازگی خود را حفظ کنند. این کشوهای حفظ رطوبت طی این چرخه رطوبت درون آن را متعادل نگه می دارد.

                                                               

قابلیت Utility Box یخچال سایدبای ساید 30فوت الجیj969:

برای این که مواد غذایی کوچک مانند رول گوشت . پنیر . کره و... در دمای مناسب حفظ و نگهداری شوند کمپانی الجی در ساخت یخچال سایدبای ساید 30فوت الجی x961 از یک محفظه ی کوچک و کاربردی استفاده کرده است.

فیلترPure N Fresh یخچال سایدبای ساید 30فوت الجیj969:

همه ی ما میدانیم که هروقت موادی مانند موز و خربزه و... را درون یخچال قرار میدهیم درون یخچال و همچنین دیگر موادی که درون آن قرار دارند بو میگیریند و ازبین بردن این بو ها مشکل است وبه راحتی امکان پذیر نیست. برند الجی برای حل این مشکل در ساخت یخچال ساید بای ساید30فوت الجیb247 از جدید ترین فیلتر میکروب زدای به نام فیلتر Pure N Fresh استفاده کرده است که مدل پیشرفته تر فیلتربهداشتی Hygiene Fresh+ است .این فیلتر Pure N Fresh توسط یک فن اختصاصی هوای درون یخچال را همواره تصفیه وبه سالم وتازه ماندن مواد درون یخچال باقی می ماند و تا 99/99 به از بین بردن باکتری ها ـ قارچ ها ـ گردوغبار ـ بوی هی بد ونامطبوع کمک می کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG j969
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم