یخچال بالا پایین 26فوت الجی 682

مشخصات کلی یخچال بالا پایین 26فوت الجی682:

ظرفیت:30فوت

نوع کمپرسور:اینورترخطی

نوع قفسه ها:مقاوم دربرابرحرارت

نوع طبقات: شفاف وقابل تنظیم

سیستم عیب یابی هوشمند:دارد

فیلتربهداشتیHygiene Fresh+ :دارد

سیستم جریان هوای چندگانه :دارد

قفسه ی نگهدارنده ی بطری:دارد

آب سردکن ویخ ساز(مخزن دار):دارد

هشداربازماندن درب:دارد

ادامه مطلبShow less
35,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG 682
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد وبرسی یخچال بالا پایین 26فوت الجی 682:

این مدل یخچال بالا پایین 26فوت الجی 682 یخچال با طراحی شیک و ساده ای که دارد بسیار مناسب افرادی است که به سادگی یخچال ولی با کاربردی فوق العاده اهمیت میدهند و در رنگ نقره ای تولید میشود. بدنه ی این یخچال از جنس استیل و ضد لک است که دارای استحکام زیادی است و از کشوها و قفسه های شفاف که قابلیت تغییر اندازه ی آنها وجود دارد بهره می برند.

در این یخچال نیز همانند یخچال های دیگر قسمت اعظم آن برای بخش یخچال و قسمت کوچکتر آن برای فریزر در نظر گرفته شده است. در نتیجه این یخچال  برای خانواده هایی که از بخش یخچال بیشتر استفاده می کنند بسیار مفید خواهد بود.

                                                             

فیلتربهداشتی Hygiene Fresh+ یخچال بالا پایین 26فوت الجی 682:

ممکن برایتان پیش آمده باشد که بعضی اوقات با باز کردن درب سیلی از بوهای نامطبوع و ناخوشایند ناشی از وجود برخی از اقلام مواد غذایی مانند سیر - خربزه - ماهی و... ویا بوی مواد فاسد شده  به مشامتان برسد. کمپانی ال جی برای ازبین بردن این بوها یخچال های جدید خود مانندیخچال بالا پایین 26فوت الجی 682 را به فیلتربهداشتی Hygiene Fresh+ مجهز کرده است.

این فیلتر توسط دو لایه فیلتر فتوکاتالیست و لامپ فرابنفش تا 99/99 درصد بوهای نامطبوع و ناخوشایند و بوهای قلیایی مانند بوی ماهی و بوهای اسیدی مانند بوی سبزیجات فاسد شده را طی 5مرحله از بین می برد.این فیلتر همچنین در از بین بردن باکتری ها و قارچ ها موثر است. یکی دیگر از کاربردهای دیگر این فیلتر حفظ ونگهداری مواد غذایی مدت زمان بیشتری است. با وجود این فیلتر دیگر نگران بوهای ناخوشاید درون یخچال و مشکل از بین بردن آن ها نخواهید بود.

کمپرسوراینورترخطی یخچتال بالاپایین 26فوت الجی 682:

در هنگام خرید و انتخاب هر وسیله ی برقی یکی از مهمترین بخش هایی که فرد خریدار به آن توجه می کند و  در مورد چگونگی کارکرد و فواید آن سوالات زیادی به ذهنش میرست بخش موتور آن است.کمپانی معتبر الی از یک کمپرسور اینورتر خطی در ساخت و طراحی یخچال سایدبای ساید 30فوت الجی x961 استفاده کرده است اما کارایی این کمپرسور چگونه است و فرق آن با موتورهای قدیمی در چیست ؟

در این کمپرسور به جای پیستون های معمولی از یک پیستون خطی استفاده شده است که در کاهش اصطکاک داخلی یخچال به طرز قابل توجهی موثر است. این کمپرسور فوایدی دارد از جمله برخلاف موتور های قدیمی دارای صدایی بسیار پایین و عملکرد بدون لزش است همچنین در گنجایش و تازگی مواد و خنک نگهداشتن مواد خوراکی موثر عمل می کند . صرفه جویی انرژی و مصرف بسیار پایین برق از دیگر فواید استفاده از این کمپرسور است.

فناوری Fresh O Zone یخچال بالا پایین 26فوت الجی682:

فناوری Fresh O Zone یکی از بخش های یخچال بالا پایین 26فوت الجی682 می باشد. دمای این بخش به گونه ای ( تقریبا صفردرجه) است که در طراوت و تازگی مواد موثر است و همچنین از یخ زدن مواد درون آن جلوگیری خواهد کرد. این ویژگی از هدر رفتن انرژی و زمان نیز جلوگیری می کند و هر وقت بخواهید می توانید مواد را از یخچال بیرون بیاورید و به پخت وپز مشغول شوید. با وجود این ویژگی می توانید هگونه موادی را درون یخچال نگهداری کنید.

                                                               

سیستم عیب یابی هوشمن یخچال بالاپایین 26فوت الجی 682:

کارایی سیستم عیب یابی هوشند بسیار ساده و آسان است تنها کافی است اپلیکیشن smart thinQ را رئی تلفن همراه خود نصب کنید و سپس با همگام سازی گوشی و یخچال بدون صرف وقت و هزینه های اضافه و نیاز به متخصص در زمینه ی یخچال تنها با چند کلیک ساده عیب یا مشکل موجود و در یخچالتان را بیابید و آن را برطرف کنید .همچنین زمانی هم که در منزل نیستید از طریق گوشی خود بدون محدودیت فاصله بین یخچال و گوشی میتوانید یخچال را از راه دور کنترل کنید و مشکل را حل نمایید.

 

لامپ های LED یخچال بالا پایین 26فوت الجی 682: 

محل قرار گیری این لامپ ها به گونه ای است (در بالای فریزر و پشت یخچال) که حتی زمانی که داخل یخچال پر است این لامپ ها روشنایی خود را حفظ می کنند که روشنایی این لامپ ها 2برابر بیشتر و طول عمر آن نیز بیشتر از لامپ های معمولی است و مصرف انرژی آن کمتر است. همچنین کوچکی لامپ های LED موجب شده فضای بیشتری را از یخچال در اختیار داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG 682
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم