یخچال بالا پایین 28فوت الجی 882

مشخصات کلی یخچال بالا پایین 28فوت الجی 882:

ظرفیت:30فوت
نوع کمپرسور:اینورترخطی
نوع قفسه ها:مقاوم دربرابرحرارت
نوع طبقات: شفاف وقابل تنظیم
سیستم عیب یابی هوشمند:دارد
فیلتربهداشتیHygiene Fresh+ :دارد
سیستم جریان هوای چندگانه :دارد
قفسه ی نگهدارنده ی بطری:دارد
کشوی حفظ رطوبت :دارد

آب سردکن ویخ ساز(مخزن دار):دارد
هشداربازماندن درب:دارد

ادامه مطلبShow less
44,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

مرجع:
LG 882
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد وبرسی یخچال بالا پایین 28فوت الجی 882:

شرکت ال جی یکی از شرکت های معتبر ونام آور در زمینه ی تولید لوازم خانگی است که هر روزه با تولید یخچال فریزرهای جدید و باامکانات جدیدتر و باکیفیت تر در میان مردم از محبوبیت فراوانی برخوردار شده است. یخچال بالا پایین 28فوت الجی 882 نیز از سری یخچال های بالا پایین ساخته شده ی این شرکت کره ای  است.این مدل یخچال با طراحی شیک و ساده ای که دارد بسیار مناسب افرادی است که به سادگی یخچال ولی با کاربردی فوق العاده اهمیت میدهند و در رنگ نقره ای تولید میشود. بدنه ی این یخچال از جنس استیل و ضد لک است که دارای استحکام زیادی است و از کشوها و قفسه های شفاف که قابلیت تغییر اندازه ی آنها وجود دارد بهره می برند.در این یخچال نیز همانند یخچال های دیگر قسمت اعظم آن برای بخش یخچال و قسمت کوچکتر آن برای فریزر در نظر گرفته شده است و برخلاف یخچال های سری ساید بای ساید که توسط یک خط عمودی از وسط ازهم جدا شده اند در این یخچال قسمت بالایی برای فریزر و قسمتت پایینی برای یخچال تعبیه شده است. در نتیجه این یخچال  برای خانواده هایی که از بخش یخچال بیشتر استفاده می کنند بسیار مفید خواهد بود.

                                                         

کمپرسوراینورترخطی یخچال بالا پایین 28فوت الجی 882:

موتور هر محصول برقی بارزترین و مهمترین بخش هر محصول برقی به حساب می آید و باید در ساخت وسایل برقی از موتوری استفاده شود که بهترین کاربرد و کارایی را داشته باشد. شرکت کره ای الجی طی سال های اخیر در ساخت یخچال فریزرهای جدید خود از یک کمپرسوراینورترخطی استفاده می کند که یخچال ساید بای ساید 28فوت الجی 882 نیز از این مدل کمپرسور مستثنی نیست.در این کمپرسور به جای پیستون های معمولی از یک پیستون خطی استفاده شده است که در کاهش اصطکاک داخلی یخچال به طرز قابل توجهی موثر است. این کمپرسور فوایدی دارد از جمله برخلاف موتور های قدیمی دارای صدایی بسیار پایین و عملکرد بدون لغزش است همچنین در گنجایش و تازگی مواد و خنک نگهداشتن مواد خوراکی موثر عمل می کند . صرفه جویی انرژی و مصرف بسیار پایین برق از دیگر فواید استفاده از این کمپرسور است.

کشوی حفظ رطوبت یخچال بالا پایین 28فوت الجی 882:

شاید دیده باشید که در سال های گذشته بعضی ها برای حفظ رطوبت و جلوگیری از خراب شدن میوه ها و سبزیجات درون یخچال آن هارا درون کیسه و روزنامه می پیچیدند اما امروزه این روش قدیمی و پر دردسر از بین رفته زیرا اکثر یخچال فریزرهای جدید مانند یخچال بالا پایین 28فوت الجی 882 به کشوی حفظ رطوبت مجهز هستند.بر روی این کشوها از یک صفحه ی مشبک استفاده شده است که طی یک چرخه رطوبت و بخار تولید شده توسط میوه ها و سبزیجات را به خود میوه و سبزیجات باز می گرداند به این صورت باعث سالم و تازه ماندن مواد خوراکی در مدت زمان بیشتری  می شود.

                                                                   

سیستم عیب یابی هوشمند ازطریق WiFi یخچال28فوت الجی882:

امروزه اکثرشرکت ها به دنبال این هستند که وسایلی را که تولید میکنند به طوری طراحی کنند که قابلیت اتصال به wifi و تلفن همراه را داشته باشند.شرکت ال جی نیز یخچال ساید بای ساید 34فوت الجیj347 خود را از این امکانات بی بهره نساخته است.از طریق این فناوری به راحتی میتوانید توسط تلفن همراهتان یخچال خودرا کنترل کنید اما چگونه؟از طریق این فناوری با در دسترس داشتن wifi به راحتی میتوانید با همگام سازی تلفن همراه و یخچالتان و با نصب یک اپلیکیشن و تنها با چند کلیک از عیب و مشکل موجود در یخچالتان مطلع شوید و آن را برطرف نمایید و دیگر نیازی به صرف هزینه های زیاد و یافتن تعمیرکار جهت برطرف کردن مشکل یخچال نیست.

فناوری Fresh O Zone یخچال بالا پایین 28فوت الجی882:

فناوری Fresh O Zone یکی از بخش های یخچال بالا پایین 28فوت الجی 882 می باشد. دمای این بخش به گونه ای ( تقریبا صفردرجه) است که در طراوت و تازگی مواد موثر است و همچنین از یخ زدن مواد درون آن جلوگیری خواهد کرد. این ویژگی از هدر رفتن انرژی و زمان نیز جلوگیری می کند و هر وقت بخواهید می توانید مواد را از یخچال بیرون بیاورید و به پخت وپز مشغول شوید. با وجود این ویژگی می توانید هگونه موادی را درون یخچال نگهداری کنید.

                                                                        

فیلتربهداشتیHygiene Fresh+ یخچال بالا پایین 28فوت الجی 882:

میدانید که گذاشتن بعضی از مواد غذایی درون یخچال باعث میشوند دیگر مواد داخل یخچال نیز بو بگیرند و یا زمانی که مدت زیادی درخانه نیستید ممکن است مواد غذایی داخل یخچال فاسد شود که دارای بوهای ناخوشایند و نامطبوعی هستند کمپانی الجی از فیلتربهداشتیHygiene Fresh+ برای حل این مشکل استفاده کرده است.این فیلتر توسط دو لایه فیلتر فتوکاتالیست و لامپ فرابنفش تا 99/99 درصد بوهای نامطبوع و ناخوشایند و بوهای قلیایی مانند بوی ماهی و بوهای اسیدی مانند بوی سبزیجات فاسد شده را طی 5مرحله از بین می برد.این فیلتر همچنین در از بین بردن باکتری ها و قارچ ها موثر است. یکی دیگر از کاربردهای دیگر این فیلتر حفظ ونگهداری مواد غذایی مدت زمان بیشتری است. با وجود این فیلتر دیگر نگران بوهای ناخوشاید درون یخچال و مشکل از بین بردن آن ها نخواهید بود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG 882
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم