یخچال سایدبای ساید 34فوت الجی x33

مشخصات کلی یخچال سایدبای ساید 34فوت الجی x33:

ظرفیت:34فوت
نوع کمپرسور:اینورترخطی
نوع قفسه ها:شفاف ومقاوم دربرابرحرارت
فناوریinsta view:door in door
قابلیتCentum system:دارد
قابلیت بازشدن درب باسنسور:دارد
سیستمFresh shield:دارد
قفسه یChill pantry:دارد
سیستم عیب یابی هوشمند:دارد
فیلتربهداشتیPure N fresh:دارد
سیستم جریان هوای چندگانه:دارد
آب سردکن ویخ سازخودکار:دارد

ادامه مطلبShow less
190,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
ناموجود
مرجع:
LG x33
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد وبرسی یخچال سایدبای ساید 34فوت الجی x33:

کمپانی ال جی در تولید وساخت یخچال فریزهای خود تا حدی به اوج و تکامل رسیده است که دیگر ایده ای به ذهن طراحان نمیرسد که در یخچال های جدید ساید بای ساید به کار نبرده باشند یخچال سایدبای ساید 34فوت الجی x33 از سری یخچال های ساید بای ساید مدل نکست است که دارای امکانات و ویژگی های خارق العاده ای است. این شرکت معتبر و نام آور  طی سال های اخیر با تولید یخچال های ساید بای ساید سری نکست و بنتلی توانسته است از شرکت های پر مدعا مانن بوش . سامسونگ و... پیشی بگیرد و درمیان مردم از محبوبیت و اعتبار فراوانی برخوردار شود. بدنه ی این یخچال سایدبای ساید 34فوت الجی x33 از فولات زنگ زنگ طراحی شده است. این فولاد زنگ زنگ از هدر رفتن سرمایش داخل یخچال جلوگیری می کند و با استفاده از سیستم خنک کننده ی fresh shieldدرجه ی سرمای داخل یخچال را حفظ خواهد کرد و توسط تولید هوای سرد مانع از گرم شدن و ایجاد حرارت در داخل یخچال می شود. همچنین نورپردازی داخلی یخچال سایدبای ساید 34فوت الجی x33 سبب شده این مدل یخچال بسیار منحصربه فرد و متمایز نسبت به یخچال های دیگر باشد زیرا هر کشو یا قفسه به صورت جداگانه دارای نورپردازی ویژه و مخصوص خود است که هر قسمت آن را به طور جدا میتوان روشن کرد. رنگ این یخچال نیز سیلور-نقره ای است.

  

    

قابلیت Centum system یخچال سایدبای ساید 34فوت الجی x33:

میدانید که یخچال های قدیمی دارای مصرف زیادی از انرژی بودند اما در سال های اخیر شرکت ال جی با ساخت یخچال فریزرهایی مجهز به برچسب a+ تا حدودی در کاهش و صرفه جویی انرژی موثر بود اما امروزه با تولید یخچال سایدبای ساید 34فوت الجی x33 مجهز به قابلیت Centum system موجب شده تا 20٪ مصرف انرژی کمتری نسبت به یخچال های پیشین داشته باشد. این قابلیت دارای ویژگی های بسیاری است که کاربرد ودوام یخچال را بیشتر می کند و همچنین این Centum system که  در کاهش مصرف انرژی تا این  حد موثر واقع شده است سبب شده است که در گینس ثبت شود.

کمپرسوراینورترخطی یخچال سایدبای ساید 34فوت الجی x33:

کمپانی معتبر الی از یک کمپرسور اینورتر خطی در ساخت و طراحی یخچال سایدبای ساید 34فوت الجی x33 استفاده کرده است اما کارایی این کمپرسور چگونه است و فرق آن با موتورهای قدیمی در چیست ؟در این کمپرسور به جای پیستون های معمولی از یک پیستون خطی استفاده شده است که در کاهش اصطکاک داخلی یخچال به طرز قابل توجهی موثر است. این کمپرسور فوایدی دارد از جمله برخلاف موتور های قدیمی دارای صدایی بسیار پایین و عملکرد بدون لزش است همچنین در گنجایش و تازگی مواد و خنک نگهداشتن مواد خوراکی موثر عمل می کند . صرفه جویی انرژی و مصرف بسیار پایین برق از دیگر فواید استفاده از این کمپرسور است.

بازشدن درب خوکار با سنسور یخچال سایدبای ساید 34فوت الجی x33:

در این یخچال فوق پیشرفته یک سنسور یا حسگر نوری تعبیه شده است که در قسمت پایینی یخچال جای گرفته است و  با نزدیک شدن شما به یخچال و قرار گرفتن پایتان در محدوده ی این سنسور (محدوده ی نور یا روشنایی) با نوشتن dor in open درب یخچال به صورت خودکار باز می شود.

فناوریinsta view door in door یخچال سایدبای ساید 34فوت الجی x33

بروی درب اصلی یخچال سمت راست یک در دیگر قرار دارد که برای نگهداری مواد پر مصرف مانند نوشیدنی ها - بطری ها و... طراحی شده تا هر زمان به یکی از این مواد نیاز داشتید بدون باز و بسته کردن درب اصلی به صورت مکرر به راحتی به آن دسترسی یابید که بهفناوری door in door منسوب است. تکنولوژی insta view یکی از چندتا تکنولوژی بسیار کاربردی توسط برند معتبر ال جی در یخچال سایدبای ساید 34فوت الجی x33 است که طراحی و ساخته شده است . این تکنولوژی به صورت یک پنل شیشه ای روی درب door in door است که تنها با دو ضربه پشت سرهم لامپ LED درون آن روشن میشود و میتوانید قبل از باز کردن درب یخچال داخل آنرا ببینید و از جای مواد خوراکی کورد نظر مطلع شوید و سپس درب را بازکنید و ان را بردارید. این فناوری از هدر رفتن سرمایش درون یخچال جلوگیری و در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد کرد.

بازشدن کشوها به صورت خودکار یخچال سایدبای ساید 34فوت الجی x33

یکی دیگر از امکانات فوق العاده ی این یخچال سایدبای ساید 34فوت الجی x33 باز شدن کشوها ی آن به صورت خودکار است. این ویژگی به این صورت است که هر زمان که به یکی از کشوهای یخچال نیاز داشتید به طور خودکار باز یا به بیرون کشیده می شود. در یخچال سایدبای ساید 34فوت الجی x33 بازکردن کشوها و درب آن از همه ی یخچال های دیگر راحت تر است.

قفسه یChill pantryیخچال سایدبای ساید 34فوت الجی x33

این قفسه یا محفظه ی موجود در یخچال یخچال سایدبای ساید 34فوت الجی x33 برای نگهداری مواد غذایی مانند بستنی . شیرینی . گوشت و... که حساس و تازه هستند طراحی شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG x33
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم