ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش مدل SMS46NI03E

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش مدل SNS46NI03E

ظرفیت شستشو :14 نفره

جنس بدنه: استیل ضد زنگ

میزان مصرف آب در هر دوره :9.5 لیتر

تعداد برنامه های شستشو :6 برنامه

شستشوی بهداشتی : دارد

نوع موتور :EcoSilence Drive 

میزان صدا هنگام شستشو : 44 دسی بل

رنگ : نقره ای

کارایی انرژی :++A

قفل کودک: دارد

ادامه مطلبShow less
17,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
BOSCH SMS46NI03E
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش مدل SNS46NI03E

بوش ماشین ظرفشویی SMS46NI03E با تلفیقی از زیبایی و کارایی بالایی تولید نموده است و با طراحی حرفه ای و خاص آن با رنگ نقره ای مانند بار دیگر طرفداران خود را شگفت زده نموده است.امروزه طرفشویی های بوش در بین مردم طذفداران زیادی را دارد و بوش با تولید محصولات با کیفیت عالی و بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز در ردهی بهترین برندهای جهان قرار دارد.ماشین ظرفشویی 46NI03 دارای ظرفیت 14 نفره می باشد و کمک دست عالی برای کدبانوهای خانواده های پرجمعیت می باشد.طراحی خاص این ظرفشویی به صورت مبله و توکار می باشد که به راحتی درون کابینت ها قرار می گیرد و دارای 3 سبد برای قرار گیری انواع ظروف می باشد و قابلیت تنظیم ارتفاع 3 مرحله ای با انعطاف پذیری آنها باعث می شود تا انواع ظروف را با اندازه های مختلف در آن شستشو دهید .

نقد و بررسی ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش مدل SNS46NI03E

 موتور EcoSilence Drive 

بوش ماشین ظرفشویی  46NI03 را  برای ارائه بهترین کارایی و عملکردی بالا مجهز به  موتور EcoSilence Drive نموده است. این موتور نه تنها 2 برابر ساکت تر از اکثر موتور ها عمل می کند بلکه به صرفه جویی در مصرف آب و انرژی نیز عمل می کند .این موتور با حذف قطعات اضافی اصطکاک میان قطعات را به حداقل رسانده است و این کاهش اصطکاک باعث شده تا این موتور صدایی آرام و کاکردی عالی هنگام شستشو داشته باشد ..به لطف موتور EcoSilence Drive کارایی انرژی ++A  و میزان سطح صدا هنگام شستشو 44 می باشد و میزان مصرف آب در هر دوره 9.5 لیتر می باشد که این نشان دهنده کمترین میزان مصرف انرژی ،آب و صدا را دارد .این موتور بسیار قدرتمند،با دوام فوق العاده آرام و کار آمد است و کمترین میزان مصرف انرژی را تظمین می کند .

موتور EcoSilence Drive

سیستم بهداشتی HygienePlus 

HygienePlus در ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش با بالاترین درجه حرارت برای بالاترین نیازهای بهداشتی کاربرد دارد این برنامه می تواند به عنوان یک تابع ویژه با استفاده از حرارت بالا و شستشوی ضد باکتری و عملکردی بهداشتی عمل کند و بهترین شستشو ها را با بهترین کارکرد داشته باشد سیستم بهداشتی HygienePlus می تواند مناسب خانواده هایی باشد که نوزادان آنها مبتلا به آلرژی هستند .

سیستم بهداشتی HygienePlus

سیستم ضد نشت آب AquaStop

بوش برای اطمینان بیشتر و راحتی کاربر ظرفشویی 46NI03 با بهره گیری از سیستم ضد نشت اب  AquaStop طراحی کرده است این سیستم عالی با بهره بردن از یک شلنگ دو جداره،یک شیر ایمنی و یک خروجی آب سوییچ دار گارنتی مادام العمر ظرفشویی در برابرآلودگی آب بوده.این سیستم امنیتی با تشخیص نشت آب در هر جایی از ظرفشویی آب را به مدت 24 ساعت قطع نموده و مانع نشت آن می شود و تضمین کننده 100% محافظت در برابر آسیب آب می باشد و باعث می شود تا ظرفشویی طول عمر طولانی تری داشته باشد.

سیستم ضد نشت آب AquaStop

سیستم VarioFlex و شتشوی ظروف بزرگ Intensive Zone

سیستم VarioFlex قرار گرفته در ظرفشویی 46NI03 برای تنظیم کردن ارتفاع سبد بالا قرار گرفته در ظرفشویی می باشد که کاربر می تواند با توجه به اندازه های مختلف ظروف ارتفاع سبد را در سه حالت تنظیم نماید و انواع ظروف در اندازه های مختلف با ان شستشو دهد.مصرف کننده می تواند با کمک فناوری Intensive Zone ظروف بزرگ را با عملکرد با فشار زیاد و دمای بالای آب در سبد پایین ظرفشویی همزمان با لیوان ها و قاشق و چنگال ها در سبد بالایی به صورت ملایمتر بدون آسیب رساندن به آنها شستشو دهد.

سیستم VarioFlex و شتشوی ظروف بزرگ Intensive Zone

تکنولوژی Active Water 

تکنولوژی  Active Water نوآورانه ترنن فناوری این ظرفشویی می باشد که بهره وری را به حداکثر می رساند و به فناوری دوست دار محیط زیست معرف می باشد و نتایج عالی در شستشو از خود ارائه می دهد.این فناوری به روز نتایج شستشوی بسیار عالی با حداکثر بهره وری را از خود ارائه می دهد.این تکنولوژی عالی با استفاده از توزیع دقیق آب هدفمند،فن اوری فیلتر پیشرفته،گرمایش سریعتر و افزایش خروجی پمپ برای گردش بهتر نتایج فوق العاده را از خود ارائه می دهد . با استفاده کمتر آب و انرژی کارایی عالی و با قدرتی را از خود ارئه می دهد.

تکنولوژی Active Water

برنامه شستشوی ظروف شیشه ای با آب 40% و مبدل حرارتی Heat Exchanger

تکنولوژی مبدل حرارتی قرار گرفته در این ظرفشویی برای جلوگیری از شوک های دمایی و مراقبت از ظروف حساس طراحی شده است و عملکرد ان طوری است که اب را از مخزن شستشو پیش گرم کرده و برای گروم کردن آب ابکشی از ان استفاده می کند و از ترک خوردن یا شکسته شدن ظروف نازک و حساس به علت تغییر دمای ناگهانی جلوگیری می کند.این ظرفشویی برای شستشوی ظروف شیشه ای برنامه ی مخصوصی در نظر گرفته است و مصرف کننده یا استفاده از برنامه 40 درجه ی سانتی گراد و تکنولوزی محافظ طروف شیشه ای.ظروف حساس را به خوبی تمیز کرده و در عین حال پس از شستشو انها را به صورت خشکو براق از دستگاه بیرون اورده و از شفاف ماندن ان اطمینان حاصل نمایید. 

برنامه شستشوی ظروف شیشه ای با آب 40% و مبدل حرارتی Heat Exchanger

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
BOSCH SMS46NI03E
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم