ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش مدل SMS46NW01D

مشخصات کلی ظرفشویی 13 نفره بوش مدل SMS46NW01D

ظرفیت : 13 نفره

رنگ: سفید

تعداد سبد: 3

تعداد برنامه های شستشو :6 برنامه

میزان مصرف آب در هر دوره : 6 تا 7 لیتر

تعداد برنامه های ویژه: 3برنامه

میزان سطح صدا هنگام شستشو : 46 دسی بل

نوع موتور : EcoSilence Drive TM

شستشوی بهداشتی : دارد

برنامه ی شروع با تاخیر : دارد

کارایی انرژی:++A

دارای سبد هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع

ادامه مطلبShow less
14,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
BOSCH SMS46NW01D
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش مدل SMS46NW01D

بوش در ساخت ظرفشویی با کیفیت عالی و فناوی های پیشرفته جزء بهترین برندهای جهان است و روز به روز سعی در ساخت بهترین ظرفشویی ها با کیفیت برتر دارد و باز بار دیگر با ساخت ظرفشویی SMS46NW01D مشترین خود را شگفت زده نمود.این ظرفشویی برای کسانی که به شستشوی بهداشتی و تمیزی بیش از حد اهمیت می دهند بهترین گزینه می باشد و با ظرفیت 13 نفره ای که دارد گزینه مناسبی برای کمک دست کدبانوهای عزیز در برگزاری مراسمات و مهمانی ها می باشد.این ظرفشویی با بهره گیری از فناویر های به روز هر نوع ظروفی را با بالاترین کیفیت شستشو می دهد و با ارائه ظروف کاملا تمیز و بهداشتی آرامش وصف ناپذیری را برای خانواده به ارمغان می اورد. توکار بودن این ظرفشویی  نمایی زیبا و رنگ سفیدی که دارد مورد تایید هر نوع سلیقه ای قرار گرفته است و با هر نوع دیزاین سازگاری عالی و بسیاری دارد و نمای شیک و بی مانندی را به آشپزخانه شما می بخشد.

نقد و بررسی ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش مدل SMS46NW01D

طراحی  ظرفشویی 13 نفره بوش SMS46NW01D

بوش ماشین ظرفشوییSMS46NW01Dرا با ظرفیت 13نفره طراحی کرده.با این ظرفیت عالی نیاز هر نوع خانواده ای نظیر پرجمعیت،کم جمعیت و متوسط را برآورده می سازد.SMS46NW01D دارای1 کشو و 2 سبد از جنس استیل ضد زنگ با قابلیت جابه جایی را دارد و کاربر می تواند برای قرار گیری انواع  ظروف سبد  ها با 3 مرحله با ارتفاع 6 سانتی متر تنظیم نماییدوقادر است حجم زیادی از ظروف راشستشو دهد و با مصرف 6 تا 7 لیتر آب در کمترین زمان با بهترین عملکرد شستشو دهد.این ظرفشویی به 6 برنامه شستشو و 34 برنامه ویژه مجهز می باشد که با این برنامه ها امکانات متعددی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد و با تمیز کردن عالی و بدون لک ظروف همه را متحیر می سازد.

طراحی  ظرفشویی 13 نفره بوش SMS46NW01D

موتور بادوام و کارامد EcoSilence DrivT

EcoSilence DrivTM موتور به کار رفته در این ظرفشویی می باشد این موتور عالی و بادوام تضمین کننده عمر طولانی ظرفشویی و مصرف پایین انرژی با رده ی مصرف ++A می باشد.ظرفشویی SMS46NW01D دارای موتوری قدرتمند،بادوام،کارآمد و فوق العاده آرام می باشد و کارایی بالا با عملکردی عالی از خود ارائه می دهد و صدای معادل 44 دسی بل را به همراه دارد که با این صدایی که دارد مصرف کننده می تواند هر وقت و ساعت از شبانه روز آن را با خیالی راحت روشن نمایید.

موتور بادوام و کارامد EcoSilence DrivT

شستشوی ظروف شیشه ای و کریستال 

برنامه ی شستشو ظروف Glass در ماشین ظرفشوییSMS46NW01D برای شستشن ظروف شیشه ای و کریستال مورد استفاده قرار می گیرد این برنامه شستشو ظروف شما را با فشار پایین و با دمای آب 40 درجه سانتی گراد به آرامی شستشو می دهد در ظرفهای شیشه ای میزان فشار و دمای آب دارای اهیمت بسیار بالایی است تا از کدر شدن و خش افتادن ظرف ها جلوگیری شود و از کیفیت آنها کاسته نشود .

شستشوی ظروف شیشه ای و کریستال

سنسور بار برای استفاده مصرف بهینه آب LoadSensor 

وزن بار توسط یک سنسور سرعت چرخشی تشخیش داده می شود و سطح آب را شناسایی می کند که برای بارهای بزرگتر آب بیشتر برای خیساندن ظروف و کاهش میزان آب مورد نیاز است در این صورت آب بیشتری مورد نیاز است و برای بارگذاری های کوچکتر ،برای شستشو ، آب کمتری مورد نیاز است سنسور بار برای استفاده ی بهینه ی آب حتی برای استفاده ی نیم بار یا بارهای جزئی،صرفه جویی در آب و برق را فراهم می کند.

سنسور بار برای استفاده مصرف بهینه آب LoadSensor

شستشوی بهداشتی Hygiene Plus

برنامه شستشوی بهداشتی Hygiene Plus قرار گرفته در این ظرفشویی  با بالاترین درجه حرارت عملکرد بهداشتی بالایی را اخود ارائه می دهد که مخصوص از بین بردن 99.99 درصد باکتری ها  با عملکرد بهداشتی در دمای 70 درجه سانتی گراد هنگام آبکشی طولانی تر می باشد این برنامه بالاترین عملکرد بهداشتی را تضمین می کند.این برنامه آیده آل برای افرادی که به استاندارهای بهداشتی توجه زیادی دارند خانواده های که کودک دارند یا به حساسیت یا آلرژی دچار هستند بسیار کاربری و مناسب می باشد.

شستشوی بهداشتی Hygiene Plus

AquaStop با تضمین 100% طول عمر در برابر آلودگی آب

با استفاده از تکنولوژی AquaStop در ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش طول عمر در برابر آلودگی آب را 100 درصد تضمینی می کند که شامل یک شلینگ دو شاخه ای و، یک شیر ایمنی و همچنین یک سوپاپ کف با در با سوپاپ شناور است و حفاظت در برابر آلودگی آب را برای ما تظمینی می کند .

AquaStop با تضمین 100% طول عمر در برابر آلودگی آب

برنامه Silence programm

ماشین ظرفشوییSMS46NW01D عملکرد خود را هنگام شستشو در برنامه سکوت بی سر و صدا اجرا می کند این برنامه به طور خودکار نویز عملیاتی ماشین ظرفشویی را به کمترین میزان کاهش می دهد این سطح نویز با یک برنامه eco 50 درجه سانتی گراد به طور خاص تنظیم شده است که فشار اسپری را در طول مرحله تمیز کردن کاهش می دهد و زمان اجرا را افزایش می دهد .

برنامه Silence programm

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
BOSCH SMS46NW01D
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم