ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش مدل SMS46NW03E

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش مدل SMS46NW03E 

ظرفیت : 14 نفره

تعداد برنامه های شستشو : 8 برنامه

میزان مصرف آب در هر دوره :.9.5 لیتر

کارایی انرژی :++A

میزان سطح صدا هنگام شستشو : 44 دسی بل

نوع موتور : EcoSilence Drive TM

شستشوی بهداشتی : دارد

برنامه ی شروع با تاخیر : دارد

دارای سبد هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع

ادامه مطلبShow less
17,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
BOSCH SMS46NW03E
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش مدل SMS46NW03E

کمپانی بوش یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی و ماشین ظرفشویی در دنیا می باشد و شرکت بوش سعی کرده است با حفظ کیفیت و به کار گیری جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در محصولات خود نامی نیک به جا بگذارد. ماشین ظرفشویی SMS46NW03  یکی دیگر از محصولات با کیفیت و به روز کمپانی بوش می باشد که با ظرفیت 14 نفره که دارد می تواند مناسب انواع خانواده های معمولی تا پر جمعیت باشد .ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش دارای 8 برنامه شستشو می باشد که شما می توانید از طریق این برنامه ها توانایی شستشوی سریع و عالی را به بهترین نحو ممکن و بدون لکه داشته باشید .طراحی زیبا و رنگ این ماشین طرفشویی چنان زیبا و دلنشین است که هر نوع سلیقه ای را به خود جلب می کند .این ظرفشویی دارای سبد هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد که شما می توانید انواع ظروف را با سایز های مختلف در آن جاسازی نمایید و با استفاده از ظرفشویی آنها را شستشو دهید .توکار بودن این ظرفشویی  نمایی زیبا و رنگ سفیدی که دارد مورد تایید هر نوع سلیقه ای قرار گرفته است و با هر نوع دیزاین سازگاری عالی و بسیاری دارد و نمای شیک و بی مانندی را به آشپزخانه شما می بخشد.

نقد و بررسی ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش مدل SMS46NW03E

موتور بادوام و کارامد EcoSilence DrivT

EcoSilence DrivTM موتور به کار رفته در این ظرفشویی می باشد این موتور عالی و بادوام تضمین کننده عمر طولانی ظرفشویی و مصرف پایین انرژی با رده ی مصرف ++A می باشد.ظرفشوییSMS46NW03  دارای موتوری قدرتمند،بادوام،کارآمد و فوق العاده آرام می باشد و کارایی بالا با عملکردی عالی از خود ارائه می دهد و صدای معادل 44 دسی بل را به همراه دارد که با این صدایی که دارد مصرف کننده می تواند هر وقت و ساعت از شبانه روز آن را با خیالی راحت روشن نمایید.

موتور بادوام و کارامد EcoSilence DrivT

شستشوی بهداشتی Hygiene Plus

برنامه شستشوی بهداشتی Hygiene Plus قرار گرفته در این ظرفشویی  با بالاترین درجه حرارت عملکرد بهداشتی بالایی را اخود ارائه می دهد که مخصوص از بین بردن 99.99 درصد باکتری ها  با عملکرد بهداشتی در دمای 70 درجه سانتی گراد هنگام آبکشی طولانی تر می باشد این برنامه بالاترین عملکرد بهداشتی را تضمین می کند.این برنامه آیده آل برای افرادی که به استاندارهای بهداشتی توجه زیادی دارند خانواده های که کودک دارند یا به حساسیت یا آلرژی دچار هستند بسیار کاربری و مناسب می باشد.

شستشوی بهداشتی Hygiene Plus

تکنولوژی Active Water 

تکنولوژی  Active Water نوآورانه ترنن فناوری این ظرفشویی می باشد که به فناوری دوست دار محیط زیست معرف می باشد.این فناوری به روز نتایج شستشوی بسیار عالی با حداکثر بهره وری را از خود ارائه می دهد.این تکنولوژی عالی با استفاده از توزیع دقیق آب هدفمند،فن اوری فیلتر پیشرفته،گرمایش سریعتر و افزایش خروجی پمپ برای گردش بهتر نتایج فوق العاده را از خود ارائه می دهد . با استفاده کمتر آب و انرژی کارایی عالی و با قدرتی را از خود ارئه می دهد.

تکنولوژی Active Water

قابلیت Load Sensor

Load Sensor هوشمندانه مقدار ظروف قرار گرفته در ظرفشویی را شناسایی می کند و سطح آب را برای نتایج مطلوب شستشو تنظیم می کند.سنسور سرعت چرخشی  برای بارهای بزرگتر آب بیشتر برای خیساندن ظروف و کاهش میزان آب مورد نیاز است در این صورت آب بیشتری مورد نیاز است و برای بارگذاری های کوچکتر ،برای شستشو ، آب کمتری مورد نیاز است سنسور بار برای استفاده ی بهینه ی آب حتی برای استفاده ی نیم بار یا بارهای جزئی،صرفه جویی در آب و برق را فراهم می کند.

قابلیت Load Sensor

حفاظت از ظروف شیشه ای و حساس 

بوش در ظرفشویی SMS46NW03E برنامه های مخصوصی برای حفاظت و شستوشوی ظروف شیشه ای و حساس قرار داده است تا در برابر دما زیاد و مواد شوینده در امان باشد و از شفافیت آن ها کاسته نشود.تکنولوژی محافظ ظروف کریستال با عملکردی عالی که دارد میزان سختی آب را به صورت مداوم تنظیم می کند و از آسیب دیدن ظروف جلوگیری می کند.

حفاظت از ظروف شیشه ای و حساس

سیستم ضد نشت آب AquaStop

بوش برای اطمینان بیشتر و راحتی کاربر ظرفشویی های خود را با بهره گیری از سیستم ضد نشت اب  AquaStop طراحی کرده است این سیستم عالی ابتدا آب را در یک مخزن جمع می کند و سپس به ارامی ان را به داخل ظرفشویی می فرستد  و با بهره بردن از یک شلنگ دو جداره،یک شیر ایمنی و یک خروجی آب سوییچ دار گارنتی مادام العمر ظرفشویی در برابرآلودگی آب بوده.این سیستم امنیتی با تشخیص نشت آب در هر جایی از ظرفشویی آب را به مدت 24 ساعت قطع نموده و مانع نشت آن می شود.

سیستم ضد نشت آب AquaStop

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
BOSCH SMS46NW03E
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم