ماشین لباسشویی بکو مدل WJ837543

مشخصات کلی ماشین لباسشویی بکو مدل WJ837543

رنگ: سفید

موتور: ProSmart™ Inverter Motor

ظرفیت محفظه‌ی شستشو: 8Kg

تعداد برنامه‌های شستشو: 16 برنامه

سرعت چرخش موتور: 1300

فناوری‌های شستشوی سریع، Super Short، سیستم ضد آلرژی، Duo-Spray، AquaWave®، Aquafusion، قفل کودک

ادامه مطلبShow less
11,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
WJ837543
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی ماشین لباسشویی بکو مدل WJ837543

کمپانی BEKO در سال 1967 در استانبول توسط وهبی کوچ تاسیس شد. این کمپانی به عنوان تولید کننده‌ی لوازم خانگی یکی از برندهای آرچلیک که توسط وهبی کوچ مدیریت می‌شود در عرصه‌ی جهانی فعالیت می‌کند. در سال 2004 با خرید کمپانی آلمانی گروندیک و توسعه‌ی حرفه‌ای توانست در سال 2005 به همراه شرکت وستل نیمی از تلویزیون اروپا را تولید کردند. در سال 2009 کمپانی بکو با شرکت آرچلیک ادغام شد و امروزه بسیاری از محصولات آرچلیک با برند بکو عرضه می‌شوند.

لباسشویی های بکو ساخت ترکیه مجهز به برترین فناوری ها

ساختار و ویژگی‌های لباسشویی BEKO WJ837543

ظرفیت بار 8 کیلوگرم با صرف کمترین انرژی بهترین بازدهی را ارائه داده و در زمان نیز نهایت صرفه جویی را اعمال می‌کند. موتور ProSmart™ Inverter Motor بدون برس در زمان کار بیصدا عمل کرده و به علاوه طول عمر محصول را نیز افزایش می‌دهد. رتبه‌بندی انرژی این محصول با پشتیبانی موتور قدرتمندش نسبت به مدل‌های دارای درجه‌ی A به درجه‌ی A+++ رسیده و مصرف برق را تا 40% پایین می‌آورد. پیگیری شستشو با نمایشگر LCD که نشان دهنده‌ی چرخه‌ی عملکرد و زمان شروع و اتمام یا به تاخیر انداختن بسیار راحت بوده و همچنین، امکان انتخاب دما و تایم مناسب با نوع لباس و پارچه‌های تمییز و کثیف و سایر کارکردها را فراهم می‌کند. درب بزرگ 34 سانتی متری این دستگاه می‌تواند ملافه‌های بزرگ یا پتوهای ضخیم را هم بارگیری کند.

لباسشویی 8 کیلویی بکو با سرعت 1300 دور

فناوری‌های BEKO WJ837543

با کمک فناوری daily Quick کنترل زمان را این بار شما در دست خواهید گرفت و به راحتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن 8 کیلو گرم لباس تمییز و مرتب را می‌توانید از beko wj837543 تحویل بگیرید. این دستگاه مجهز به فناوری ایده‌ال Super Short برای کارهای عجله‌ای می‌باشد و کاربر می‌تواند ظرف 14 دقیقه 2 کیلوگرم لباس را بشوید. Anti-Allergy Programme برنامه‌ی ضد حساسیت برای آلرژی یا مبتلایان به آسم بسیار عالی عمل کرده و توسط آلرژی انگلستان نیز تاییده شده است. این فناوری موجب کاهش آلرژن‌های موجود در لباس‌های شما مانند آلرژن‌های گربه، سگ، گرده‌ی انواع گل‌ها و گیاهان و باکتری‌ها و قارچ‌ها کمک می‌کند. تکنولوژی Duo-Spray براع بهبود عملکرد شستشو از دو نازل اسپری استفاده کرده تا پارچه‌ها و لباس‌های داخل محفظه را با آب و محلول مواد شوینده کاملا پوشش دهی کند. سیستم AquaWave® لباس‌ها در مرحله‌ی شستشو به آرامی به چرخش در آورده و از لباس‌ها مراقبت می‌کند و همزمان با آن نیز عملکرد شستشو را بهبود می‌بخشد. با این الگوی درام طراحی شده و خمیدگی شیشه‌ای لباس‌ها به راحتی از محفظه جدا شده‌ و در طی شستشو هم باعث اختلاط بهتر آب و شوینده‌ها می‌شود. تکنولوژی Stain Expert از طریق کنترل بهتر دما، بهینه‌سازی زمان شستشو، حرکت درام و مراحل شستشو عملکردی بسیار عالی ارائه خواهد کرد. به وسیله‌ی قابلیت کاهش خودکار سطح آب برای بارهای نیمه یا کوچک صرفه جویی هزینه‌های صورتحساب به حد قابل توجهی کاهش می‌یابند. Aquafusion از کمترین مواد شوینده بهترین بهره را خواهد گرفت زیرا با این فناوری آب و مواد شوینده تا پایان مرحله‌ی شستشو داخل محفظه باقی می‌ماند. فناوری Child Safety Lock یا همان قفل کودک می‌توان انگشتان کوچک کنکجاو را از مداخله در چرخه‌ی شستشو متوقف کنید.

لباسشویی بکو با طراحی شیک و ساده

سایت اصلی کالا فراهم کننده‌ای که سرمایه‌اش به مانند برترین‌ها اعتماد مردم است امکان دسترسی را برای شما با مناسب‌ترین قیمت در مقایسه با بازار فراهم کرده و شما می‌توانید با تماس و یا سفارش اینترنتی این محصول را از سایت خریداری کنید و تکنولوژی عصر جدید را با خاطری آسوده به منزل ببرید. ما هر بار خاطر نشان می‌سازیم که تفاوت قیمت‌های ما در مقایسه‌ی بازار تقسیم سود خرید و فروش میان فروشگاه و خریدار است به این معنی که ما در صد سودمان را با مشتری‌هایمان شریک شده‌ایم و خرید کالای قیمت مناسب را حق شما دانسته‌ایم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
WJ837543
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم