ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-W70PV

مشخصات کلی ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-W70PV

رنگ: سفید

ظرفیت شستشو: 7kg

موتور: Direct Drive Inverter Motor

سرعت چرخش موتور: 1600

تعداد برنامه‌های شستشو: 15 برنامه

فناوری‌ها شسشتوی سریع، شستشوی فوق العاده سریع، خشک کن، ضد آلرژی، عملکردهای اضافی

ادامه مطلبShow less
20,700,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
BD-W70PV
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-W70PV

هیتاچی کمپانی چند ملیتی ژاپنی و بزرگترین شرکت سازنده‌ی لوازم الکتریکی و نیز از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای جهان می‌باشد. این کمپانی در حوزه‌های مهندسی و تولید تجهیزات الکتریکی، لوازم الکتریکی و سامانه‌های اطلاعاتی و مخابراتی، تجهیزات نیروگاهی و فناوری هوا فضا، طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی و صنایع سنگین و ارائه‌ی خدمات مالی فعالیت دارد. این کمپانی در سال 1910 توسط نامیهی اودیرا در شهر هیتاچی تاسیس شد و در سال 2012 در فهرست بزرگترین شرکت‌های جهان فورچون رتبه‌ی 38 و در فهرست 2000 شرکت عمومی جهان با بررسی شاخص‌های اقتصادی رتبه‌ی 129 را کسب کرد.

کم1انی هیتاچی ژاپن

ساختار و ویژگی‌های ماشین لباسشویی هیتاچی BD-W70PV

لباسشویی هیتاچی w70pv با ظرفیت محفظه‌ی هفت کیلویی مناسب برای خانواده‌های کم جمعیت طراحی شده و با تجهیز به فناوری‌های متعدد انواع لکه‌ها را با یک بار شستشو از بین می‌برد. موتور قدرتمند Direct Drive Inverter Motor شستشویی با کیفیت را در نهایت بهینه سازی مصارف انرژی‌ انجام می‌دهد. این موتور به همراه طراحی ضد لرزش Anti-Vibration Sidewalls با کاهش اصطکاک داخلی از استهلاک دستگاه کاسته و موجب طول عمر محصول خواهد شد. تاثیر موتور اینورتر را در بهینه سازی شستشو با حداقل 400 و حداکثر 1600 دور در دقیقه می‌توانید مشاهده کنید. پنل کنترل این لباسشویی با امکان تعیین برنامه‌ی مناسب و دما و زمان شستشو و نمایشگر LCD پیگیری مراحل شتسشو را امکان پذیر کرده است. درب بزرگ 51 سانتی متری با زاویه‌ی 180 درجه شستشوی پارچه‌های بزرگ را به راحتی فراهم کرده و بارگذاری و تخلیه‌ی لباس‌ها را آسان نموده است.

جدیدترین لباسشویی هیتاچی ژاپنی

فناوری‌های ماشین لباسشویی هیتاچی BD-W70PV

شستشوی هوشمند در این محصول قابلیت ویژه‌ای است که با فناوری 3D Sensor میزان آب و دمای آن و مواد شوینده را با توجه به حجم لباس‌ها و کثیفی مشخص کرده و تاثیر مستقیم بر کاهش مصرف انرژی خواهد گذاشت. فناوری Auto start smart به صورت هوشمند شستشو را پس از قطع و وصل شدن برق ادامه می‌دهد. 15 برنامه‌ی شستشو در هیتاچی BD-W70PV شستن لباس‌های ظریف و ضخیم و رنگی را با انواع شستشوی سریع و فوق‌العاده سریع فراهم کرده است. امکان قفل کودک مانع اختلال در عملکرد لباسشویی به وسیله‌ی انگشتان کوچک کنجکاو خواهد شد. قابلیت‌های شستشوی سریع بار کامل محفظه را در مدت زمانی کوتاه تمییز و بدون چروک تحویل کاربر می‌دهد با فناوری شستشوی فوق العاده سریع در 15 دقیقه می‌توانید لباس نوتان را بعد از خرید تا زمان آماده شدنتان تمییز و آماده به تن کنید. تکنولوژی ضد آلرژی مناسب برای افراد مبتلا به آسم و آلرژی‌های تنفسی آلرژن‌های گرده‌ها و باکتری و قارچ را از لباس‌ها برگرفته و تنفسی راحت و پوستی سالم را به شما هدیه می‌دهد. شستشو در شب با قابلیت انتخاب و عملکردی بی صدا هنگامی که صبح از خواب بیدار شوید لباستان را تمییز و آماده به شما تحویل می‌دهد. عملکردهای اضافی شستشوی اولیه، شستشوی سریع، آبکشی اضافی از دیگر قابلیت‌های دیگری هستند که پس از انتخاب برنامه‌ی شستشو می‌توانید آن‌ها را نیز انتخاب کنید تا نتیجه‌ی بهتری را از شستشوی لباس‌ها و ملافه‌ها داشته باشید. خاموش شدن خودکار، قابلیت‌ تشخیص کف، تکنولوژی 6 حرکتی شستشو، شستشوی داخلی خودکار، از دیگر قابلیت‌های bd-w70pv می‌باشد.

لباسشویی مجهز به فناوری های گوناگون هیتاژی

سایت اصلی کالا فراهم کننده‌ای که سرمایه‌اش به مانند برترین‌ها اعتماد مردم است امکان دسترسی را برای شما با مناسب‌ترین قیمت در مقایسه با بازار فراهم کرده و شما می‌توانید با تماس و یا سفارش اینترنتی این محصول را از سایت خریداری کنید و تکنولوژی عصر جدید را با خاطری آسوده به منزل ببرید. ما هر بار خاطر نشان می‌سازیم که تفاوت قیمت‌های ما در مقایسه‌ی بازار تقسیم سود خرید و فروش میان فروشگاه و خریدار است به این معنی که ما در صد سودمان را با مشتری‌هایمان شریک شده‌ایم و خرید کالای قیمت مناسب را حق شما دانسته‌ایم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
BD-W70PV
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم