ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-W80WV

مشخصات کلی ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-W80WV

رنگ: سفید

ظرفیت محفظه‌ی شستشو: 8kg

موتور: Direct Drive Inverter Motor

سرعت چرخش موتور: 1200

تعداد برنامه‌های شستشو: 16 برنامه

فناوری‌ها قفل کودک، شستشوی سریع، کنترل لرزش دوگانه، حافظه‌داخلی، سنسور 3D

ادامه مطلبShow less
24,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
BD-W80WV
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-W80WV

هیتاچی کمپانی چند ملیتی ژاپنی و بزرگترین شرکت سازنده‌ی لوازم الکتریکی و نیز از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای جهان می‌باشد. این کمپانی در حوزه‌های مهندسی و تولید تجهیزات الکتریکی، لوازم الکتریکی و سامانه‌های اطلاعاتی و مخابراتی، تجهیزات نیروگاهی و فناوری هوا فضا، طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی و صنایع سنگین و ارائه‌ی خدمات مالی فعالیت دارد. این کمپانی در سال 1910 توسط نامیهی اودیرا در شهر هیتاچی تاسیس شد و در سال 2012 در فهرست بزرگترین شرکت‌های جهان فورچون رتبه‌ی 38 و در فهرست 2000 شرکت عمومی جهان با بررسی شاخص‌های اقتصادی رتبه‌ی 129 را کسب کرد.

کمپانی ژاپنی هیتاچی

ساختار و ویژگی‌های ماشین لباسشویی هیتاچی BD-W80WV

ماشین لباسشویی هیتاچی با محفظه‌ی 8 کیلوگرمی مناسب خانواده‌های کم جمعیت و حتی پر جمعیت با فناوری‌های متعددی تجهیز یافته تا تمییزی لباس‌ها و هر آنچه را به آن می‌سپارید ضمن حفظ کیفیت و رنگ آن‌ها و سلامت پوست دست‌ها و فراتر از آن‌ها صرفه جویی در انرژی‌ و مواد شوینده را به ارمغان می‌آورد. موتور قدرتمند Direct Drive Inverter قابلیت‌های گسترده‌ای را در حیطه‌ی نرم افزاری و سخت افزاری به این محصول می‌دهد و موجب تقویت دستگاه و بهینه‌سازی مصارف انرژی و شستشو می‌شود. موتور اینورتر هیتاچی با سرعت حداقل 400 و حداکثر 1200 دور در دقیقه کاهش مصرف برق و نیز حذف برس موتور موجب کاهش صدای موتور شده و به تبع آن اصطکاک دستگاه کاسته و استهلاک ماشین را کنترل کرده و در نهایت طول عمر محصول را افزایش می‌دهد. پنل کنترلی که در قسمت بالای ماشین لباسشویی قرار گرفته متشکل از نمایشگر LDC جهت پیگیری مراحل شستشو و برنامه‌هایی بوده و توسط کلیدهای متعدد روی کنترل پنل می‌توان برای هر شستشو متناسب با لباس‌ها انتخاب کرد. درب بزرگ 51 سانتی که با زاویه‌ی 180 درجه باز می‌شود بارگذاری و تخلیه‌ی پتو و پارچه‌های بزرگ و سنگین را راحت‌تر کرده است. فناوری‌های High Damping Hydraulic Suspensions و Ply Liquid Balancer-4 موجب کنترل لرزش و حفظ تعادل دستگاه حین عملکرد شستشو و آبکشی و خشک کردن خواهند شد.

قطعات داخلی لباسشویی هیتاچی

فناوری‌های ماشین لباسشویی هیتاچی BD-W80WV

دستگاه لباسشویی هیتاچی bd-w80wv دارای 16نوع برنامه‌ی شستشو برای پارچه‌های مختلف از لحاظ جنس و رنگ بوده که با شستشوهای مختلف از تغییر رنگ و سایز آن‌ها جلوگیری می‌کند. امکان شستشوی سریع بار کامل در مدت زمان کوتاه یا قابلیت‌ شستشوی فوق العاده سریع در 15 دقیقه در این دستگاه امکان کنترل زمان را به کاربر داده و در همه‌ی حالات کاربردی بودن خود را نشان می‌دهند. تکنولوژی شستشوی هوشمند قابلیت دیگری است که امکان شستشوی لباس‌ها را در رنگ و جنس مختلف فراهم کرده است. تکنولوژی ضد آلرژی قابلیت دیگری است که با حذف آلرژن‌های گرده‌ی گیاهان و یا پشم حیوانات خانگی و باکتری‌ها سلامت تنفس افراد مبتلا به آسم یا حساس را فراهم می‌کند. قابلیت شستشوی خودکار Auto Self Clean جذب و باقی ماندن چربی‌ها و آلودگی‌های لباس‌ها به محفظه‌ی داخلی از بین می‌رود و تمییزی تمام پارچه‌ها با نظافت از هر نوع میکروب و آلرژن تضمین می‌شود.

لباسشویی آلرژی زدای هیتاچی

سایت اصلی کالا فراهم کننده‌ای که سرمایه‌اش به مانند برترین‌ها اعتماد مردم است امکان دسترسی را برای شما با مناسب‌ترین قیمت در مقایسه با بازار فراهم کرده و شما می‌توانید با تماس و یا سفارش اینترنتی این محصول را از سایت خریداری کنید و تکنولوژی عصر جدید را با خاطری آسوده به منزل ببرید. ما هر بار خاطر نشان می‌سازیم که تفاوت قیمت‌های ما در مقایسه‌ی بازار تقسیم سود خرید و فروش میان فروشگاه و خریدار است به این معنی که ما در صد سودمان را با مشتری‌هایمان شریک شده‌ایم و خرید کالای قیمت مناسب را حق شما دانسته‌ایم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
BD-W80WV
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم