ماشین لباسشویی هیتاچی مدل SF-P160XWV

مشخصات کلی ماشین لباسشویی هیتاچی مدل SF-P160XWV

رنگ: سفید، نقره‌ای

ظرفیت محفظه‌ی شستشو: 16kg

موتور: Direct Drive Inverter

سرعت چرخش موتور: 800

تعداد برنامه‌های شستشو: 11 برنامه

فناوری‌های قفل کودک، شروع شستشو با تأخیر، شروع مجدد خودکار، ضدآلرژی، شستشوی داخلی

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SF-P160XWV
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی ماشین لباسشویی هیتاچی مدل SF-P160XWV

هیتاچی کمپانی چند ملیتی ژاپنی و بزرگترین شرکت سازنده‌ی لوازم الکتریکی و نیز از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای جهان می‌باشد. این کمپانی در حوزه‌های مهندسی و تولید تجهیزات الکتریکی، لوازم الکتریکی و سامانه‌های اطلاعاتی و مخابراتی، تجهیزات نیروگاهی و فناوری هوا فضا، طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی و صنایع سنگین و ارائه‌ی خدمات مالی فعالیت دارد. این کمپانی در سال 1910 توسط نامیهی اودیرا در شهر هیتاچی تاسیس شد و در سال 2012 در فهرست بزرگترین شرکت‌های جهان فورچون رتبه‌ی 38 و در فهرست 2000 شرکت عمومی جهان با بررسی شاخص‌های اقتصادی رتبه‌ی 129 را کسب کرد.

کمپانی چند ملیتی هیتاچی

ساختار و ویژگی‌های ماشین لباسشویی هیتاچی SF-P160XWV

این محصول با طراحی درب از بالا زیبایی متفاوتی را در چهار رنگ خاص و هارمونیک ارائه شده، مخزن 16 کیلویی برای خانواده‌های پر جمعیت و خانه‌های بزرگ جهت شستشوی پرده‌ها و لباس‌ها و ملافه‌های بزرگ مناسب است و با فناوری‌های متعدد و برنامه‌ی 11 گانه‌ در تمام چرخه‌های شستشو کیفیت هر نوع پارچه‌ای با هر رنگ و سایزی را حفظ می‌کند. موتور تسمه‌ای اینورتر تکنولوژی پیشرفته‌ای که در ساخت ماشین لباسشویی‌های جدید به کار گرفته می‌شود نیز در این محصول با سرعت 800 دور در دقیقه ضمن تمییز کردن کامل هر آنچه را به دستگاه سپرده شده قابلیت‌های ویژه‌ای را فراهم کرده از جمله اینکه لرزش دستگاه حین کار را کاهش داده و بنابراین بر کاهش صدا نیز تاثیر گذاشته و با صدای کمتری این پروسه را انجام خواهد داد و علاوه بر آن اصطکاک را هم کمتر نموده و به تبع از استهلاک زود هنگام دستگاه هم جلوگیری می‌کند. در قسمت بالای ماشین بر لبه‌ی آن تمام کلید‌های تنظیم برنامه‌های مختلف را برای شستشو می‌توان مشاهده کرد. درب بزرگ با کلیدی که بر لباسشویی تعبیه شده به سمت بالا باز می‌شود و برای ایمنی حین کار مجهز به قفل خودکار شده است. جنس این درب از شیشه‌ی شفاف بوده و امکان کنترل نوع شستشو را فراهم کرده و احیاناً اگر کاربر تشخیص دهد میزان سطح آب کم است با قابلیت Shower Plus می‌تواند مشکل را حل کرده میزان آب را به راحتی افزایش دهد. قرار گیری مخزن بدین صورت موجب شده تا آب با قدرت بیشتری میان لباس‌ها جریان یابد و از طرف دیگر پیچیدن لباس‌ها درون هم اتفاق نمی‌افتد.

لباسشویی درب از بالا هیتاچی 16 کیلویی

فناوری‌های ماشین لباسشویی هیتاچی SF-P160XWV

برتری ماشین لباسشویی‌ها بر شستشوی دستی تنها در محافت از جسم و پوست و صرفه‌جویی انرژی و هزینه‌ها خلاصه نمی‌شود و در موارد دیگری هم مشهود است. هیتاچی sf-160xwv دارای 11 برنامه‌ی شستشو برای پارچه‌های ظریف و ضخیم با طرح‌های خاص و رنگ‌های نابی چون حریر و پشم و پنبه و ابریشم بوده و سایز هیچ لباسی را نیز تغییر نخواهد داد. کنترل زمان قابلیت دیگری است که تکنولوژی‌های عصر جدید به کاربرانشان می‌دهند و هیتاچی SF-160WXV هم از این قاعده مستثنی نیست و با قابلیت‌های شسشتوی سریع و شستشوی فوق العاده سریع 2.5 کیلو و شروع با تاخیر 3 تا 12 ساعته کاربر می‌تواند طبق برنامه‌های خود از دستگاه استفاده کرده و هر زمان مایل باشد لباس‌های خود را تمییز و آماده تحویل بگیرد. ارمغان دیگر این دستگاه قابلیت ضد چروک است که منظور از واژه‌ی آماده را محقق می‌کند و شما لباس‌هایی صاف و بدون چروک را بعد از شستشو در دستتان دارید. تکنولوژی سنسور سه مرحله‌ای با تشخیص در هر مرحله‌ی شستشو برنامه و نوع آبکشی را انتخاب خواهد کرد و از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند. فناوری‌های خاموش شدن خودکار و شروع مجدد خودکار دو قابلیتی هستند که اولی ایمنی دستگاه و دومی ایمنی چرخه‌ی شستشو را در زمان حضور یا عدم حضور کاربر تضمین می‌کند. تکنولوژی ضد آلرژی با تاییدیه‌ی بریتانیا تمییزی و سلامتی تنفس تمام کاربران این دستگاه را فراهم می‌نماید زیرا با عملکرد خود تمام باکتری‌ها و آلرژن‌های گل‌ها و گیاهان و مو و پشم حیوانات خانگی را از لباس‌ها برمی‌گیرد. امکان شسشتشوی داخلی برنامه‌ی مفید دیگری است که به وسیله‌ی آن از زنگ زدگی مخزن چدنی و رسوب آب و یا باکتری‌ها در لابه‌لای روزنه‌ها و پروانه‌های دستگاه جلوگیری خواهد شد.

لباسشویی ضد آلرژی 16 کیلویی هیتاچی SF-P160XWV

سایت اصلی کالا فراهم کننده‌ای که سرمایه‌اش به مانند برترین‌ها اعتماد مردم است امکان دسترسی را برای شما با مناسب‌ترین قیمت در مقایسه با بازار فراهم کرده و شما می‌توانید با تماس و یا سفارش اینترنتی این محصول را از سایت خریداری کنید و تکنولوژی عصر جدید را با خاطری آسوده به منزل ببرید. ما هر بار خاطر نشان می‌سازیم که تفاوت قیمت‌های ما در مقایسه‌ی بازار تقسیم سود خرید و فروش میان فروشگاه و خریدار است به این معنی که ما در صد سودمان را با مشتری‌هایمان شریک شده‌ایم و خرید کالای قیمت مناسب را حق شما دانسته‌ایم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SF-P160XWV
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم