ماشین لباسشویی 10 کیلویی ویرپول مدل FSCR 10431

ماشین لباسشویی 10 کیلویی ویرپول مدل FSCR 10431

دارای اسپری کننده شستشو

قابلیت تاخیر در شستشو تا 24 ساعت

 برچسپ انرژی A+++

تکنولوژی موتور ZENTechnology 

 سرعت موتور 1400 دور در دقیقه

مجهز به  SENSE 6

آبکشی اضافی

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
FSCR 10431
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی ماشین لباسشویی 10 کیلویی ویرپول مدل FSCR 10431:

ماشین های لباسشویی ویرپول مدل FSCR 10431 یکی از محصولات با کیفیت بالا است که در دسته تولیدات اخیر شرکت ویرپول قرار گرفته است .کمپانی ویرپول از آن دسته کمپانی هایی است که میزان مصرف انرژی محصولاتش را مورد اهمیت قرار میدهد به همین جهت میزان مصرف انرژی این لباسشویی A+++ است که نشان از مصرف پایین انرژی این دستگاه دارد و رابطه مستقیمی با نوع موتور آن دارد.موتور این لباسشویی از فناوری ZENTechnology برخوردار است که باعث میشود لباسشویی FSCR 10431  ویرپول نسبت به سایر مدل های قدیمی تا 50 درصد بیشتر در مصرف انرژی صرفه جویی کند و در عین حال طول عمر بالایی به دستگاه می بخشدو مورد دیگر این موتور ZEN میزان لرزش و صدای این دستگاه را به حداقل برساند که میزان 49 دسی بل می باشد به طوری که هنگام خواب می توانید ماشین لباسشویی را روشن کنید و با خیال آسوده بخوابید .

طراحی ماشین لباسشویی 10 کیلویی ویرپول مدل FSCR 10431

ماشین لباسشویی از آن دسته وسایلی است که سال های طولانی قابل استفاده است پس علاوه بر کیفیت در عملکرد باید به ظاهر و طراحی آن نیز توجه کرد.شرکت ویرپول لباسشویی هاش را در طراحی خاصی تولید کرده است ،این مدل از لباسشویی دارای طراحی زیبا و ساختار بدنه مناسب می باشد که با توجه به رنگ سفید آن قابل هماهنگ کردن با سایر وسایل آشپزخانه می باشد.بدنه این لباسشویی از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که دارای ابعادی معادل ۶۴۰×۵۹۵×۸۵۰ میلی متر می باشد و به راحتی در کابینت های استاندارد جا می گیرد. اطراف لباسشویی دارای طراحی مارپیچی است و علاوه بر زیبایی از بروز صدا به بیرون جلوگیری می کند.این ماشین از مدل های درب از جلو است که اندازه ی دهانه این درب نسبتا بزرگ است تا بارگذاری و تخلیه لباس ها راحت تر انجام گیرد پس درب آن اولین چیزی است که توجه را به خود جلب میکند و جنس آن شیشه ای است که داخل آن به خوبی معلوم است و می توان عملیات شستشو را از نزدیک دید. در بالای درب یک صفحه نمایشگر لمسی مشکی رنگ طراحی شده که عملکرد دستگاه و برنامه های شستشو را نشان میدهد و از طریق دکمه های لمسی میتوان نوع برنامه و توابع را انتخاب کرد.

تکنولوژی SENSE 6th

در این نسل از  لباسشویی های مدل FSCR 10431 تکنولوژی ابداعی شرکت  ویرپول به کار گرفته شده که  این فناوری از طریق سنسورهای هوشمند حجم لباس ها و میزان کثیفی لباس ها را تشخیص داده و بر این اساس مقدار آب و انرژی مصرفی و میزان گرمای آب را تنظیم می کند و جهت حفاظت از الیاف لباس چرخش دیگ را تنظیم می کند.این فناوری می تواند مصرف آب و انرژی و مدت زمان شستشو را تا حدود 30% درصد نسبت به دیگر برنامه های رایج شستشو در لباسشویی های دیگر  کاهش دهد.چرخش دیگ 1400 دور در دقیقه است و دارای برچسپ انرژی A+++ می باشد  و نشانگر میزان کم مصرفی این دستگاه است.

فناوری ZENTechnology :

از مزایای موتور بدون تسمه در این مدل لباسشویی می توان به کاهش لرزش و صدای دستگاه اشاره کرد به طوری که بدون شک مدعی هستیم که سروصدای این ماشین لباسشویی در حین شستشو به هیچ وجه آزاردهنده نیستزیرا  با توجه به مجهز بودن این دستگاه به فناوری ZENTechnology ،به دلیل اصطکاک بسیار پایینی که این نوع موتور دارد انرژی تلف شده در موتورهای بدون تسمه فوق العاده کم است ودستگاه های بدون تسمه بهینه  تر و کارآمدتر هستند و صدای دستگاه حتی در سرعت های بالا نیز بیشتر از  صدای یک نجوا نمی باشد  و به راحتی می توان در شب نیز از آن با خیال راحت استفاده کرد. حداقل صدای تولیدی در هنگام چرخش سریع در حالت خشک کردن لباس ها  66 دسی بل خواهد بود و در حالت چرخش عادی و شستشوی لباس ها  48 دسی بل است. ظرفیت مخزن این ماشین لباسشویی 10 کیلوگرم است.

برنامه های شستشوی متنوع ماشین لباسشویی 10کیلویی ویرپول مدل FSCR 10431

این ماشین لباسشویی دارای  برنامه های شستشوی متنوع برای شستشوی انواع لباس ها می باشد،برنامه شستشوی لباس های کتانی ،لباس های پشمی ، الیاف مصنوعی ،شستشوی لباس های مخلوط، شستشوی فشرده  و.... برای کاربرانی که به تمیزی لباس ها اهمیت زیادی می دهند داشتن لباسشویی با برنامه های شستشوی متنوع خیلی کمک می کند .برنامه صرفه جویی در مصرف انرژی ،برنامه شستشوی مخلوط،چرخش،آبگیری،برنامه من،الیاف مصنوعی،لباس های روغنی،پارچه های پشمی و شستشوی مخصوص لکه ها،و برنامه شستشوی سریع در 30 دقیقه برای زمانی که عجله دارید و می خواهید در کمترین زمان لباس هایتان شسته شود و تمیز تحویل می دهد.برنامه مخلوط برنامه ای است که دیگر نیازی به جدا کردن لباس های رنگی نیست .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
FSCR 10431
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم