ماشین لباسشویی 15 کیلویی ویرپول مدل 3LWTW5550YW

ماشین لباسشویی 15 کیلویی ویرپول مدل 3LWTW5550YW

ظرفیت شستشو 15 کیلو،ظرفیت خشک کن 10.5 کیلو،سنسور نشتی آب،شستشوی ضد چروک،لکه بری لباس ها،تاخیر در شستشو،دارای 15 برنامه شستشو ، سرعت چرخش 800 دور،قابلیت سوپر سایلت ،مجهز به فناوری شش گانه

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
3LWTW5550YW
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

ماشین لباسشویی 15 کیلویی ویرپول مدل 3LWTW5550YW:

کمپانی ویرپول  یکی از نام آشناترین برندها در زمینه تولید انواع لوازم خانگی محسوب می شود که هر ساله تعداد زیادی از انواع کالاهایش را  در مدل های مختلف روانه بازار می کند. یکی از مدل های تولید شده توسط شرکت ویرپول ماشین لباسشویی 3LWTW5550YW است که  دارای سرعت چرخش موتور 800 دور در دقیقه می باشد . ظرفیت دیگ  این ماشین 15 کیلوگرم است که ظرفیت بسیار مطلوبی برای خانواده های پرجمعیت می باشد  و  همچنین مجهز به فناوری 6TH SENSE   می باشد.

طراحی متفاوت ماشین لباسشویی ویرپول  مدل 3LWTW5550YW:

ماشین لباسشویی از آن دسته وسایلی است که سال های طولانی قابل استفاده است پس علاوه بر کیفیت در عملکرد باید به ظاهر و طراحی آن نیز توجه کرد.شرکت ویرپول لباسشویی هاش را در طراحی متفاوتی تولید کرده است ،این مدل از لباسشویی دارای طراحیمتفاوت از بقیه مدل ها و ساختار بدنه مناسب می باشد .بدنه این لباسشویی از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که دارای ابعادی معادل 687×737×1162 میلی متر و وزن آن 67.5 کیلوگرم می باشد.برای راحت تر  استفاده کردن این ماشین از مدل های درب از بالا است که اندازه ی دهانه این درب نسبتا بزرگ است تا بارگذاری و تخلیه لباس ها راحت تر انجام گیرد . در بالای درب یک صفحه برای انتخاب برنامه شستشو و تنظیمات مورد نیاز طراحی شده که می شود عملکرد دستگاه و برنامه های شستشو را انتخاب کرد.

تکنولوژی های برتر در این ماشین لباسشویی:

در این نسل از  لباسشویی های ویرپول مدل 3LWTW5550YW شرکت سازنده علاوه بر سخت افزاری از لحاظ نرم افزاری نیز برای این دستگاه کم نذاشته اولین  تکنوژوی که سراسر عملکرد این دستگاه را تحت تاثیر قرار میدهد تکنولوژی   SENSE 6th می باشد که دستگاه از طریق سنسورهای هوشمند حجم لباس ها و میزان چرک بودن لباس ها را تشخیص داده و بر اساس آن مقدار آب و انرژی مصرفی و میزان گرمای آب را تنظیم می کند و جهت حفاظت از الیاف لباس چرخش دیگ را تنظیم می کند.این فناوری می تواند مصرف آب و انرژی و مدت زمان شستشو را تا حدود 50% درصد نسبت به دیگر برنامه های رایج شستشو در لباسشویی های دیگر  کاهش دهد.از دیگر ویژگی های مهم در این دستگاه می توان به برنامه شستشوی شبانه Silent اشاره کرد و همچنین این دستگاه مجهز به فیلتر تصفیه آب و برنامه آبکشی از بالا  می باشد.

تکنولوژی   SENSE 6th

در این مدل از  لباسشویی های ویرپول مدل  3LWTW5550YW  شرکت سازنده علاوه بر بخش سخت افزاری از لحاظ نرم افزاری نیز برای این دستگاه کم نذاشته اولین  تکنوژوی که سراسر عملکرد این دستگاه را تحت تاثیر قرار میدهد تکنولوژی   SENSE 6th می باشد که دستگاه از طریق سنسورهای هوشمند حجم لباس ها و میزان چرک بودن لباس ها را تشخیص داده و بر اساس آن مقدار آب و انرژی مصرفی و میزان گرمای آب را تنظیم می کند و جهت حفاظت از الیاف لباس چرخش دیگ را تنظیم می کند.این فناوری می تواند مصرف آب و انرژی و مدت زمان شستشو را تا حدود 50% درصد نسبت به دیگر برنامه های رایج شستشو در لباسشویی های دیگر  کاهش دهد.با این فناوری علاوه بر تمیزی بیشتر میزان صرفه جویی در مصرف انرژی کم شده است.

برنامه های شستشوی متفاوت:

یکی از مزیت های  ماشین لباسشویی های مدرن داشتن  برنامه های شستشوی متنوع برای شستشوی انواع لباس ها می باشد،همچنین فناوری های پیشرفته ای که به تمیز شدن بیشتر لباس ها کمک کرده و در عین حال مانع از چروک شدن آنها خواهد شد.ویرپول در این مدل 15 برنامه شستشو را طراحی کرده است و در کنار آن تابع هایی همچون تاخیر در شستشو ،محافظت از جریان آب Overflow Protection به منظور جلوگیری از نشت آب و همچنین قابلیت صرفه جویی انرژی تا 50% می باشد.  برنامه شستشوی سریع در 30 دقیقه یکی دیگر از نوآوری های برجسته در این مدل می باشد که شستشوی لباس ها را تا 65% سریعتر انجام میدهد.بخصوص برای زمانی که عجله دارید و می خواهید در کمترین زمان لباس هایتان شسته شود و تمیز تحویل می دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
3LWTW5550YW
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم