ماشین لباسشویی 9 کیلویی ویرپول مدل FSCR 90420

ماشین لباسشویی 9 کیلویی ویرپول مدل FSCR 90420

ماشین لباسشویی 9 کیلویی ویرپول مدل FSCR 90420

سرعت موتور 1400 دور در دقیقه 

ظرفیت 9 کیلوگرم

پاک کردن لکه 

مجهز به فناوری SENSE 6

کم صدا و بدون ارتعاش

برچسپ انرژی A+++

دارای 11 برنامه و توابع شستشو

موتور قدرتمند با داشتن فناوری ZENTechnology

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
FSCR 90420
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد ماشین لباسشویی 9 کیلویی ویرپول مدل FSCR 90420:

کمپانی ویرپول  یکی از نام آشناترین برندها در زمینه تولید انواع لوازم خانگی محسوب می شود که هر ساله تعداد زیادی از انواع کالاهایش را  در مدل های مختلف روانه بازار می کند. یکی از مدل های تولید شده توسط شرکت ویرپول ماشین لباسشویی FSCR 90420  است که  دارای سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه می باشد و  رتبه بهره وری آن A+++ می باشد. ظرفیت دیگ  این ماشین 9 کیلوگرم است که ظرفیت نسبتا مطلوبی برای خانواده های پرجمعیت می باشد  و  همچنین مجهز به تکنولوژی  Zen می باشد.

طراحی مدرن با بدنه مستحکم

داشتن یک ماشین لباسشویی با کیفیت و کارایی بالا یکی از نیازهای ضروری برای همه خانواده هاست خصوصا آنها که به نظافت و پاکیزگی لباس هایشان اهمیت می دهند. این مدل ماشین لباسشویی دارای یک طراحی ایده آل و همه پسند و با ظرفیت مناسبی که دارد برای بیشتر خانوادهای پرجمعیت  بهترین انتخاب می باشد.این مدل با رنگ سفید تولید میشود و استحکام و مقاومت بدنه بالایی دارد .وجود صفحه نمایش LED در کنار دکمه های لمسی زیبایی خاصی به آن بخشیده است.وزن این ماشین 86 کیلوگرم بوده و با ابعاد استاندارد به شما اجازه میدهد تا آن را به راحتی در کنار بقیه لوازم قرار دهید.

فناوری ZENTechnology :

از مزایای موتور بدون تسمه در این مدل لباسشویی می توان به کاهش لرزش و صدای دستگاه اشاره کرد به طوری که بدون شک مدعی هستیم که سروصدای این ماشین لباسشویی در حین شستشو به هیچ وجه آزاردهنده نیست زیرا  با توجه به مجهز بودن این دستگاه به فناوری ZENTechnology ،به دلیل اصطکاک بسیار پایینی که این نوع موتور دارد انرژی تلف شده در موتورهای بدون تسمه فوق العاده کم است و دستگاه های بدون تسمه بهینه  تر و کارآمدتر هستند و صدای دستگاه حتی در سرعت های بالا نیز بیشتر از  صدای یک نجوا نمی باشد  و به راحتی می توان در شب نیز از آن با خیال راحت استفاده کرد و همچنین میزان مصرف انرژی و آب 30% کمتر از بقیه لباسشویی های دیگر است.

تکنولوژی های برتر در این ماشین لباسشویی 9 کیلویی ویرپول مدل FSCR 90420:

در این مدل از  لباسشویی های ویرپول مدل FSCR 90420 شرکت سازنده علاوه بر بخش سخت افزاری از لحاظ نرم افزاری نیز برای این دستگاه کم نذاشته اولین  تکنوژوی که سراسر عملکرد این دستگاه را تحت تاثیر قرار میدهد تکنولوژی   SENSE 6th می باشد که دستگاه از طریق سنسورهای هوشمند حجم لباس ها و میزان چرک بودن لباس ها را تشخیص داده و بر اساس آن مقدار آب و انرژی مصرفی و میزان گرمای آب را تنظیم می کند و جهت حفاظت از الیاف لباس چرخش دیگ را تنظیم می کند.این فناوری می تواند مصرف آب و انرژی و مدت زمان شستشو را تا حدود 50% درصد نسبت به دیگر برنامه های رایج شستشو در لباسشویی های دیگر  کاهش دهد.با این فناوری علاوه بر تمیزی بیشتر میزان صرفه جویی در مصرف انرژی کم شده است.

برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی 9 کیلویی ویرپول مدل FSCR 90420:

تعداد برنامه های متنوع شستشو در این مدل این امکان را برای کاربر فراهم میکند که به راحتی بتواند همه انواع جنس های مختلف لباس ها را با خیال راحت و با توجه به انتخاب برنامه شستشوی مناسب توسط این ماشین شستشو دهد و کیفیت لباس ها حفظ گردد. برای کسایی که در شستشوی لباس ها عجله دارند،یک شستشوی سریع 15 دقیقه ای برای 3 کیلوگرم لباس می تواند گزینه مناسبی باشد.همچنین  برنامه شستشوی شدید برای وقتایی که لباس نیاز به تمیز کردن زیادی دارد و مقدار آلودگی و لکه ها زیاد است مناسب است.مراقبت از لباس های ظریف یکی دیگر از ویژگی های برجسته این ماشین لباسشویی است و این قابلیت به واسطه ی وجود برنامه های متنوع این ماشین است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
FSCR 90420
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم