ماشین لباسشویی 7 کیلویی هایسنس مدل 7012

ماشین لباسشویی 7 کیلویی هایسنس مدل 7012

این مدل با سرعت چرخش موتور 1200 دور در دقیقه تولید شده و امکان تمیز شدن درام لباسشویی به صورت خودکار را دارد و دارای برنامه قفل کودک و شروع با تاخیر وبرنامه مراقبت از لباس هاست.ظرفیت آن 7 کیلوگرم است.

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
washing machine
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد ماشین لباسشویی 7 کیلویی هایسنس مدل 7012:

در جهان امروز تولید انواع محصولات خانگی توسط برندهای مختلفی صورت می گیرد که هر کدام در این بین نقش برجسته ای ایفا می کنند. ماشین لباسشویی 7 کیلویی هایسنس  از جمله محصولات خوش ساخت و با امکانات بالای این کمپانیست  که با ظرفیت 7 کیلوگرمی در اختیار کاربران قرار گرفته است پس از ظرفیت شستشوی لباس ها می رسیم به سرعت چرخش موتور که برابر  با 1200 دور در دقیقه است و در عین داشتن یک موتور قدرتمند شاهد صدای آهسته و بدون لرزش آن نیز هستیم. 15 برنامه  شستشوی متنوع و بسیار کاربردی برای این مدل از ماشین لباسشویی هایسنس در نظر گرفته شده است که در ادامه به توضیح بخش های مختلف آن می پردازیم.

ساختار و طراحی ماشین لباسشویی هایسنس

بدون شک برای محصولاتی که در آشپزخانه بیشتر به چشم می آیند طراحی و جلوه زیبای آنها از اهمیت خاصی برخوردار است هرچند که این امر کاملا سلیقه ای می باشد.کمپانی هایسنس  علاوه بر کیفیت در کارایی به ظاهر و طراحی محصول توجه ویژه ای دارد.این مدل لباسشویی به دو رنگ نقره ای و سفید طراحی شده و به راحتی می توان آن رنگ را با بقیه وسایل آشپزخانه تنظیم کرد.جنس بدنه این محصول فولاد کاملا ضد زنگ می باشد و به دلیل استحکام در بدنه مدت زمان طولانی می توان از آن استفاده کرد. این محصول با ظرفیت 7 کیلوگرمی برای خانواده‌های کم جمعیت مناسب است. پنل کنترل مجهز به کلیدهای عملیاتی متعدد جهت انتخاب برنامه‌ی شستشو و عملکردهای اضافی و مختلف دیگر به همراه نمایشگر LED که پیگیری مراحل شستشو را ممکن می‌سازد و در عین حال جلوه زیبایی به نمایش می گذارد. طراحی درب این محصول در قسمت جلوی آن می باشد.

برنامه های شستشوی متفاوت:

این مدل دستگاه از برنامه های متنوعی بهره می برد که هر کدام  از آنها به ارائه نتیجه ای مطلوب در شستشو موجب می شود.این مدل با پشتیبانی برنامه‌های گوناگون لباس‌های تمییز و بدون تغییر رنگ و سایز را در پایان هر شستشو تحویل می‌دهد. ماشین لباسشویی 7 کیلویی هایسنس مدل 7012 با داشتن فناوری های پیشرفته به تمیز شدن بیشتر لباس ها کمک کرده و در عین حال این قابلیت را دارد که با برنامه شروع با تاخیر تنها با تنظیم لباسشویی شستشوی لباس ها در موعد مقرر شروع گردد.از دیگر برنامه های شستشوی لباسشویی هایسنس می توان به برنامه های همچون شستشوی لباس های ورزشی،لبتس کتانی،برنامه مراقبت از پوست،لباس های تیره ، شستشوی لباس های نخی و شستشوی سریع اشاره کرد.

سایر ویژگی های ماشین لباسشویی هایسنس مدل 7012:

سرعت چرخش موتور در این دستگاه 1200 دور در دقیقه است که این موتور پرقدرت برای ظرفیت 7 کیلوگرم بسیار مناسب می باسد. هنگام سوار کردن موتور روی بدنه ماشین لبتسشویی از سیست تعادل بالانس استفاده شده است که باعث شده دستگاه هنگام شستشو یا خشک کردن بدون کوچکترین صدا و لرزش باشد.یکی از فناوری های ویژه در این مدل قابلیت عیب یابی خودکار ماشین لباسشویی هایسنس می باشد،این سیستم هنگام نقص فنی علت خرابی را روی LED نشان می دهد تا شما از نوع خرابی مطلع شوید.علاوه بر این درام لباسشویی هایسنس با قابلیت تمیز شدن به صورت خودکار کار شخص را از بابت تمیز کردن آن به وسیله دست راحت می کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
washing machine
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم