یخچال ساید بای ساید ال جی مدل GR-X29FTQKL

مشخصات کلی یخچال ساید بای ساید ال جی مدل GR-X29FTQKL

  • قابلیت سیستم جریان هوای چند گانه
  • دارای قفسه تاشو در قسمت یخچال 
  • فناوری Instaview Door in Door
  • دارای سیستم عیب یابی هوشمند 
  • آب سرد کن و یخ ساز اتوماتیک
  • قابلیت هوشمند Smart thinQ
  • قابلیت خنک کننده درب
  • فیلتر بهداشتی FRESH
  • دارای ظرفیت 28 فوت
  • کمپرسور خطی اینورتر
  • دارای قفل کودک
ادامه مطلبShow less
69,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
REFRIGERATOR LG GR-X29FTQKL
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل GR-X29FTQKL

شرکت ال جی پرچمدار تولیدکننده لوازم خانگی است که هر ساله تلاش برآن بوده که بهترین وسایل را برای مشتریان خود تولید کند .این شرکت کره ای همواره تلاش کرده است تا محصولات خود را به تکنولوژی های گوناگون مجهز کند . یخچال ساید بای ساید مدل X29 از تازه ترین محصولاتی است که الجی روانه بازار کرده است . و از قابلیت و ویژگی های گوناگون برخوردار است . ظرفیت این یخچال 793 لیتر ( 28 فوت) که می تواند نیاز های یک خانواده پرجمعیت را فراهم کند و فضای کافی برای ذخیره مواد برای آن ها فراهم آورد . طراحی بیرونی این شاهکار ال جی به صورت Door-in-Door Instaview است که منطبق بر مدرن ترین ترند حال حاضر دنیا است و دارای ظاهری منحصر به فرد در دنیای یخچال است . موتور X29 ، اینورتر خطی است . این موتور را با مصرف انرژی کم و عملکرد بی نظیرش نگاه کمپانی های جهانی را به سمت جلب کرده چرا در صرفه جویی انرژی رقیبی ندارد. با یخچال 4 درب ال جی مدل X29 دیگر نگران بوی بد یخچال و فاسد شده مواد غذایی نباشید چرا که این یخچال مجهز به فیلتر بهداشتی HYGEINE FRESH + است . این فیلتر با از بین بردن باکتری ها ، امکان فساد میوه ها و مواد غذایی از بین می برد به علاوه با عملکرد مداوم و پیوسته خودش نمی گذارد که کیفینت جغذا کوچک ترین تغیییری کند . لازم به ذکر است که این فیلتر در صورت بوی بد و نامطبوع آن را از بین می برد و هوایی پاکیزه را در یخچال به جریان در می آورد. در راستای راحتی کاربران این یخچال قابلیت اتصال به آب شهری را دارد که در این صورت آبسردکن و دستگاه یخ ساز خود به خود پر میشوند . آنچه تا حالا گفت شد تنها کلیات این شاه کار ال جی بود پس خواهشکند است جهت آشنایی بیشتر و جزییات ریز تر ادامه متن را بخوانید .

طراحی تجملاتی و لوکس Door-in-Door instaview 

شرکت الجی برای محصولات همیشه سنگ تمام می گذارد و همواره سعی کرده که در کنار کارایی زیاد طراحی زیبایی به آن اهدا کند . طراحی دور این دور سبب شده تا این یخچال به یخچال 4 درب به شمار بیاید . طراحی منحصر به فرد به گونه ای است که در جلوی یکی از درب های اصلی، درب دیگری نیز در همان اندازه تعبیه شده است. مریت این طراحی در آن است که شما برای برداشتن موادی که بیشتر به آن ها نیاز دارید لازم نیست دب اصلی را باز کنید . بلکه تنها لازم است موارد پرمصرف در آن قرار دهید و به راحتی به آن دسترسی داشته باشید .با این ابتکار سرمای داخل یخچال تا 47% حفظ می کند که فشار را روی موتور کمتر کرده و عمر مفید یخچال را افزایش می دهد و همچنین باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. مدل تازه تر دور این درو ،insraview است که J844 از آن برخوردار است .در این طراحی برای دسترسی درب دور این دور تنها کافی است دو بار روی سطح صیقلی و آیینه مانند آن ضربه بزنید تا بتوانید به محتویات درون آن دسترسی داشته باشید.جدا از این طراحی سطح بیرونی آن از جنس آلومنیوم است که جلا ودرخشندگی خاصی را به یخچال اهدا می کند و می تواند سالیان سال بدون اینکه زنگ بخورد یا خورده شود باقی بماند. X29 به خودی خود با نشستن در فضای آشپزخانه رنگ و لعابی تازه را به ارمغان می آورد و با کنار هم قرار گرفتن ستیر وسایل آشپزخانه مظره ای بسیار دل انگیز را ایجاد می کند. خلاصه اینکه ال جی برای طراحی X29 سنگ تمام گذاشته است .

صرفه جویی در انژری با کمپرسور اینورتر خطی 

کمپرسور به عنوان قلب تپنده یخچال شناخته می شود و وظیفه بسیار مهمی را در یخچال بر عهده دارد . در نتیجه هر چه عملکرد این قطعه بهتر باشد ف عملکرد یخچال نیز بهتر خواهد بود. کمپرسور اینورتر خطی تازه ترین موتوری است که برای یخچال طراحی شده و بد نیست بدانید که این موتور در انحصار شرکت ال جی بوده و آن را تنها در بهترین محصولات خود تعبیه می کند . این کمپرسور توانا نسبت به سایر موتور های برتری های زیادی دارد . کمپرسور خطی اینورتر برخلاف سایر معمولی به نسبت دما عمل می کند به اینگونه که در فصل گرما ، سرمای بیشتر و در فصل سرما و ساعات اوج مصرف ، کار خود را متوقف می کند. بدینگونه از اتلاف انرژی جلوگیری می شودو  32% درصد انرژی صرفه جویی می شود. عملکرد کمپرسور X29 از الگوی متفاوتی بهره می گیرد که در آن اصطکاک به حداقل خود رسیده به ماکزیمم راندمان را به یخچال هدیه داده است همچنین نویز آن به کمترین مقدار ممکن رسده است و به دور از هرگونه سر وصدا کار خود را می کند. صدای آن به قدری کم است که در سکوت شب هم به سختی شنیده می شود . 

این کمپرسور همچنین با جریان هوایی خنک و سرشار از طراوت کیفیت غذا ها را به بهترین شکل ممکن نگه می دارد حواس پنجگانه شما را تحت تاثیر قرار می دهد . X29  می تواند این حفظ کیفیت را در دراز مدت نیز ساپورت کند . این آپشن برای خانم های ایرانی که هر ساله مواد زیادی را برای فصل سرما ذخیره می کنند خارق العاده است !!

فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH +

یک یخچال هنگامی می تواند وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد که علاوه بر حفظ مواد در حفظ کیفیت مواد نیز به خوبی عمل کند . X29 با فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH PLUS از این نظر همه چیز تمام است . پاکسازی این فیلتر در طی 4 مرحله صورت می گیرد و تمامی باکتری ها را از بین می برد و بدین صورت از فساد مواد غذایی ممانعت به عمل می آورد . یخچال 4 درب ساید بای ساید X29 با وجود این فیلتر هوای بهداشتی از هرگونه بوی بد در امان است و در مقابل بوی بد مقابله می کند . عملکرد Hygiene FRESH plus به صورت مداوم و اتوماتیک است تا کیفیت مواد حفظ شود و برای درازمدت قابل ذخیره باشد.

گنجایش بالا و معماری هایی برای فضای بیشتر 

یکی از عامل هایی که در خرید یخچال حایز اهمیت است  ظرفیت آن است . یخچال 4 درب X29 از نظر گنجایش هیچ چیز کم ندارد. ظرفیت این یخچال 793 لیتر است که به راحتی میتواند نیاز هر خانواده ای-حتی پر جمعیت- را بر آورده کند و به کاربر این اجازه می دهد تا آنچه می خواهد را برای فواصل طولانی نگه داری کند. هم فریزر و هم یخچال دارای 4 طبقه هستند که کشو های یخچال به صورت جمع شونده هستند و شما می توانید با کمی فشار آن را به سمت عقب برانید . کشوهای جمع شونده این امکان را بوجود می آورد تا بتوانید بطری های آبمیوه که دارای ارتفاع زیادی هستند را ببه راحتی نگه داری کنید. به علاوه دستگاه یخ ساز کن به صورت مینیمالیستی و باریک طراحی شده است تا فضای بیشتری در اختیار درون یخچال قرا بگیرد .X29 همچنین داری قفسه حفظ رطوبت اسنت ؛ جایی مناسب برای نگه داری میوه و سبزیجات. این قفسه معمولی نیست بلکه با دارا بودن نوعی سیستم هوشمند در کنترل و حفظ رطوبت محتویات به صورت کاملا هوشمندانه نقش دارد.

آبسردکن و یخ ساز هوشمند 

آبسرد کن و یخ ساز یخچال 4 درب ال جی مدل X29 به صورت جبعه در سمت درب چپ طراحی شده است . که در بالای آن پنل LED قرار دارد. این یخچال توانایی اتصال به آب شهری را دارد در این صورت لزومی ندارد که آبسردکن به صورت دستی پر شود و همچنین یخ ساز نیز به صورت کاملا هوشمند طراحی شده است و بدون دخالت دست شما می توانید به یخ های آماده دسترسی  داشته باشید .

تجربه جدید از تکنولوژی ای بار با X29

اینترنت هر روزه دارد قلمروی خود گسترش می دهد و این بار امکانات خود را برای یخچال های هوشمند فراهم آورده است . یخچال ساید بای ساید X29 توانایی اتصال به شبکه بی سیم وای فای را دارد که به کاربراناین امکان را می دهد که به تنظیمات یخچال دسترسی داشته باشند و آن را به صورت دلخواه تنظیم کند. از تنظیمات آن می توان قفل کودک،تنظیم دما،تنظیم هشدار درب و .... اشاره کرد .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
REFRIGERATOR LG GR-X29FTQKL

مشخصات

گنجایش کل به فوت
30 فوت
ارتفاع
1787 میلی متر
عمق با در
734 میلی متر
پهنا
835 میلی متر
دسته الومنیومی
مسیر
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
دفترچه راهنما
دارد
وزن
133 کیلو گرم
نشانگر LED
دارد
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخ ساز بیرونی
دارد
محفظه تخمه مرغ
دارد
سیستم کنترل اینورتر
دارد
جریان هوای چند گانه
دارد
مخزن اب
دارد
کنترل الکترونیکی
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
لامپ LED
دارد
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
دارد
ابسردکن
دارد
انجماد سریع
دارد
خنک کننده
دارد
تعداد درب
5 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
2 کشو
تعداد طبقات درب فریزر
2 کشو
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش کل به فوت
30 فوت
ارتفاع
1787 میلی متر
عمق با در
734 میلی متر
پهنا
835 میلی متر
دسته الومنیومی
مسیر
زنگ هشدار
هشدار درب
دفترچه راهنما
وزن
133 کیلو گرم
نشانگر LED
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخ ساز بیرونی
محفظه تخمه مرغ
سیستم کنترل اینورتر
جریان هوای چند گانه
مخزن اب
کنترل الکترونیکی
قفسه های شیشه ای
لامپ LED
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
ابسردکن
انجماد سریع
خنک کننده
تعداد درب
5 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
2 کشو
تعداد طبقات درب فریزر
2 کشو

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم