یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X31

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X31

دارای طراحی Door-in-door Instaview

دارای فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh +

مجهز به سیستم هوای Multi air flow

مجهز به آبسرد کن و یخ ساز

مجهز به موتور خطی اینورتر

دارای ظرفیت 716 لیتر

دارای کشو های تاشو

واجد ThinQ smart

ادامه مطلبShow less
110,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
Refrigerator LG X31
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X31

شرکت ال جی از شرکت های خوشنام تولید کننده لوازم خانه است که محصولات آن همگی لباس کیفیت در بر دارند. یخچال ساید بای ساید ال جی X31 از بهترین یخچال های این شرکت به شمار می آید چراکه  به روزترین فناوری های تازه دنیا غنی شده است . ظرفیت این یخچال 716 لیتر است که به راحتی می تواند نیاز های یک خانواده پرجمعیت را تامین کند . طراحی این یخچال Instaview door-in-door بوده که ظاهر بسیار مدرنی دارد و می  تواند به فضای اتاق مدرنیته ببخشد . موتور X31 ، اینورتر خطی بوده که پیشرفته ترین نسل موتور های یخچال است این موتور می تواند با مینیمم انرژی حداکثر عملکرد را از خود نشان دهد.فیلتر بهداشتی Hygiene fresh +  با عملکرد خودش باکتری ها را  از بین می برد و اجازه نمی دهد مواد غذایی آن دست خوش تغییرات شوند .از ویژگی های مدرن این یخچال می توان به ThinQ smart اشاره کرد؛ با این ویژگی شما می توانید با استفاده از گوشی هوشمند خود با یخچال خود وصل شوید و آن را آنگونه که دوست دارید تنظیم کنید . دیگر ویژگی های این یخچال در حوصله این متن نمی گنجد برای آشنایی بیشتر لطفا ادامه متن را مطالعه فرمایید.

با X31 مدرن بودن را تجربه کنید

یخچال ال جی مدل X31 ظاهر منحصر به فردی دارد ؛ این یخچال بالا رده با رنگ سیاه دودی خود و قد رعنا خودش فضای هر خانه تحت الشعاع خود قرار می دهد و به فضای اتاق رنگ و لعاب خاصی اعطا می کند .این یخچال بالا رده برخلاف سایر یخچال های بازار دارای چهار درب بوده که زیبایی به خصوصی ایجاد می کند و می تواند حال و هوای آشپزخانه را نورانی کند . X31 توام با طراحی خاص ، حجم بسیار زیادی دارد و همچنین به گونه است که دسترسی به مواد غذایی آن بسیار راحت است . بدینگونه که با طراحی  Door-in-door  instaviewمی توانید به راحتی موادی که به آن ها بیشتر نیاز داریم بدون باز کردن در به آن ها دسترسی داشته باشیم . شما می توانید تنها با دو ضربه این در شیشه ای را باز کنید و به محتویات درون آن دسترسی داشته باشید علاوه بر جنبه کاربردی آن Instaview Door-in-Door به ظاهر یخچال پرستیژ و جذابیت خیره کننده اهدا کرده که بدون شک احساس لوکس بودن را به شما القا خواهد کرد  . مزیت این ویژگی حفظ بیشتر رطوبت داخل یخجال است که به صرفه جویی مصرف انرژی ختم می شود . بدنه این شاهکار ال جی بسیار با دوام است و به گونه طراحی شده که در برابر اثر انگشت و دست مقاومت می کند و  لک و لک زدگی را در سطح خود نشان نمی دهد . 

با فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh plus نگران فساد مواد غذایی نباشید

فیلتر بهداشتی Hyggiene Fresh plus  یکی از عامل هایی است که سبب ارحجیت X31 نسبت به سایر برند های بازار است . چراکه بهترین عملکرد را جهت تازه نگه داشتن مواد غذایی می کند. این فیلتر هوا با گند زدایی که بوسیله گاز متیل پروپان انجام می شود، برآن بوده تا تمامی میکروب ها و باکتری ها را از بین ببرد . این گاز هیچ اثر منفی روی مواد غذایی ندارد.عملکرد این فیلتر سبب می شود تا 99.999 درصد باکتری ها را از بین ببرد و از فاسد شدن مواد غذایی ، کپک زدن ، خراب شدن آن ها جلوگیری نماید .و اینگونه کیفیت ، بو و طعم مواد غذایی به بهترین نحو احسن حفظ خواهد شد . 

موتور اینورتر خطی ، تضمین صرفه جویی در انرژی

یکی از عامل های مهم در کارکرد یک یخچال موتور آن است . شرکت ال جی همواره از بهترین موتور ها بهره جسته است . موتور اینورتر خطی همان مونوری است که ال جی برای بهترین سری یخچال های خود گزینش کرده است . اصطکاک بسیار کم این موتور سبب شده تا بازده آن افزایش یافته و بخش عمده انرژی را بدون تلف کردن مصرف کند . همچنین با این راندمان بالا گرمای تولیدی حاصل بسیار کم بوده و هیچگونه تداخلی با سیستم سرمایشی درون یخچال ندارد . یکی از عامل هایی که سبب شده تا موتور اینورتر خطی مورد توجه قرار بگیرد صرفه جویی در انرژی آن است بدینگونه که می تواند با کمترین انرژی بیشترین عملکرد را از خود نشان دهد . این موتور با عملکرد مداوم و پیوسته خود هوایی خنک را درون یخچال به جریان در می آورد . به همه این ها کم صدا بودن و سایلنت بودن هم اضافه کنید . نویز این موتور بسیار کم بوده و همانند ساعت های سویسی  صدای آن اصلا به گوش نمی رسد !!

گنجایش بیشتر با راهکار های هوشمندانه 

ظرفیت یخچال همواره به عنوان مولفه ای مهم مورد توجه مشتریان قرار گرفته است . در مورد ظرفیت X31 خیالتان راحت باشد!! گنجایش 716 لیتری این یخچال بالارده می تواند تمام فضای مورد نیاز یک خانواده را تامین کند و به آن ها این اجازه را بده که مواد غذایی را برای بلند مدت در خود نگه دارد. به خصوص ب ای خانم های ایرانی که هر ساله مواد غذایی را زیادی برای زمستان و پاییز ذخیره می کند . سایز این یخچال در حد استاندارد است هم اندازه ی برند بازار است . ولی هوشمندی این این یخچال در اینجا است که فضای درون یخچال به صورت ماکزیمم طراحی شده به فضای بیشتر منجر شده است . برای نمونه ضخامت کم دیواره ها ، طراحی خاص یخ ساز کن و تعبیه کردن محفظه های کوچک در کف یخچال به یخچال این امکان را داده که بتواند گنجایش بیشتری داشته باشد در این محفظه های کوچک شما می توانید تخم مرغ ، تنقلات، کره ، پنیر و... را نگه داری کنید  . لازم به ذکر است که بدانید کشو های X31 به صورت جمع شونده است  مزیت این ویژگی این است که می توانید بطری ها و موادی که ارتفاع  دارند را نگه داری کنند .

با X31 با نسل جدید یخچال های اسمارت سلام کنید

X31 به عنوان یک یخچال بالارده از همه ی  ویژگی های مدرن بودن برخوردار است . قابلیت اسمارت بودن یخچال استفاده از آن را دوچندان کرده که  و مشتری با داستن آن مدرن بودن را به خوبی احساس می کند . این سری یخچال ال جی با قابلیت اسمارت بودن به کاربران این اجازه را داده است تا بتوانند با استفاده از گوشی هوشمند خود به یخچال دسترسی داشته باشند و دما و سایز اجزای را آنگونه که دوست دارید تنظیم کنید . این قابلیت را حتی هنگامی که در خانه نیستید هم می تواند استفاده کنید و از تکنولوژی آن لذت ببرید.

آبسردکن و دستگاه یخ ساز

از دیگر ویژگی های X31 ، می توان به دارا بودن آبسردکن و یخ ساز اشاره کرد .این دو دستگاه در سمت چپ یخچال تعبیه شده اند و در کنار طراحی Instaview ظاهر یخچال را بسیار دل نشین کرده اند . دستگاه یخ ساز آن به صورت کاملا هوشمندانه طراحی شده است . بدین منظور که فضای داخلی بیشتری در اختیار مشتریات قرار بگیرد . همچنین توانایی یخ سازی این یخ ساز کن بسیار زیاد بوده و می تواند هر 10 دقیقیه تمام ظرفیت خود را دو باره پر کند . اهرم به کارگرفته شده نیز در دستگاه آبسرد کن بسیار مقاوم بوده و و شما می توانید با فشار کم به آب و یخ دسترسی داشته باشید

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Refrigerator LG X31

مشخصات

گنجایش یخچال
716
ارتفاع
179.7
عمق با در
91.2
پهنا
92.4
هشدار درب
دارد
دفترچه راهنما
دارد
رتبه انرژی
A+
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخچال
X31
محفظه تخمه مرغ
دارد
سیستم کنترل اینورتر
دارد
جریان هوای چند گانه
دارد
مخزن اب
دارد
نمایش میزان سرمایش
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
لامپ LED
دارد
انجماد سریع
دارد
خنک کننده
Multi air flow
تعداد درب
4 درب
تعداد طبقات درب یخچال
3 طبقه
تعداد طبقات درب فریزر
6 طبقه
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
716
ارتفاع
179.7
عمق با در
91.2
پهنا
92.4
هشدار درب
دفترچه راهنما
رتبه انرژی
A+
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخچال
X31
محفظه تخمه مرغ
سیستم کنترل اینورتر
جریان هوای چند گانه
مخزن اب
نمایش میزان سرمایش
قفسه های شیشه ای
لامپ LED
انجماد سریع
خنک کننده
Multi air flow
تعداد درب
4 درب
تعداد طبقات درب یخچال
3 طبقه
تعداد طبقات درب فریزر
6 طبقه

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم