یخچال ساید بای ساید ال جی مدل GR-X274

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل GR-X274

  • دارای آبسردکن و دستگاه یخ ساز هوشمند 
  • دارای فیلتر بهداشتی Hygiene fresh +
  • طراحی instaview Door-in-Door
  • پشتیبانی از قابلیت اسمارت بودن  
  • دارای کشو های شیشه ای و تاشو
  • دارای ظرفیت 28فوت (668 لیتر)
  • واجد سیستم هوای چند گانه
  • مجهز کمپرسور اینورتر خطی

ادامه مطلبShow less
89,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Refrigerator LG GR-X334
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل GR-X274

ال جی یک شرکت خوش آوازه کره ای است که کیفیت محصولاتش زبان زد خاص و عام است .محصولات این شرکت با کیفیت مرغوب و رنج قیمتی مناسب همواره یکی از گزینه های خرید بوده است. یخچال ساید بای ساید X274  از جدید ترین محصولات این شرکت خوش  آوازه است . این یخچال بالا رده محسوب می شود و به تناسب آن ویژگی های و ابتکار های زیادی در آن گنجانده می شود. گنجایش این یخچال 668 لیتر است که می تواند فضای مورد نیاز یک خانواده پر جمعیت را تامین کند . موتور 274X اینورتر خطی بوده اکه به عنوان موتور بهینه شناخته می شود  چرا که با وجود انرژی کم می تواند بهترین عملکرد را از خود جای بگذارد .به لطف موتور اینورتر خطی مصرف انرژی آن بسیار کم بوده و دارای برچسب انرژی A+ است . فیلتر بهداشتی این شاه نگاره سونی HYGIENE FRESH PLUS است که 99.999 درصد باکتری های مواد غذایی را که به فساد مواد غذایی منجر می شوند را از بین می برد . طراحی این یخچال  Door-in-Door است که جز مدرن ترین طراحی های حال حاضر دنیا میباشد . به علاوه با قابلیت instaview از تازه ترین طراحی روز دنیا بهره برده است و در کنار زیبایی منحصر به فردی که برای یخچال به ارمغان می آورد کارایی یخچال را دوچندان کرده است ؛ با این قابلیت شما می توانید بدون اینکه درب را باز کنید به محتویات درون آن دسترسی داشته باشید . X274 جزء یخچال های هوشمند محسوب می شود و توانایی اتصال به وای فای را دارد. جنس بدنه آن از جنس مقاومی است که می تواند سالیان سال برای شما بدرخشد !! لازم به ذکر است که این یخچال بالارده از آبسردکن و یخ ساز هوشمند نیز بهره می برد .مطالب گفته شده تنها گوشه ای ویژگی های این شاهکار سونی بود جهت آشنایی بیشتر و تطابق آن بر نیاز هایتان خواهشمند است ادامه متن را مطالعه فرمایید .

طراحی instaview Door-in-Door ، پرده برداری از جدید ترین طرح یخچال 

طراحی یک یخچال می تواند عاملی بسیار مهم در انتخاب یخچال باشد چراکه به عنوان عنصر اساسی آشپزخانه می تواند تمام آن تحت الشعاع زیبایی خود قرار دهد . X274 دارای طراحی Door-in-Door است که امروزه از نظر طراحی روی دستش نمی آید ولی ال جی تنها به این قانع نشدهو قابلیت instaview را نیز به این یخچال بالا رده اش اهدا کرده است که با جلا و انعکاس نور سطح بدنه اش همچون ستاره می درخشد. با طراحی instaview  شما می توانید بدون باز کردن درب به محتویات آن دسترسی داشته باشید . اینگنونه شما می توانید موادی که بیشتر از آن ها استفاده می کنید را در این مکان تعبیه کنید . مزیت این درب تنها در زیباییش خلاصه نمی شود . با این قابلیت شما از هدر رفتن سرمای داخل یخچال نیز جلوگیری می کنید و انرژی را بهینه سازی می کنید. شایان ذکر است که جهت باز کردن آن تنها لازم است دو بار روی در آن ضربه بزنید و به محتویات دسترسی داشته باشید .

X274 ، این یخچال خوش قد وقامت

یک یخچال همراه با عملکرد و کارایی خوب، باید ظاهری زیبا نیز داشته باشد تا بتوان از آن به عنوان یک یخچال عالی  یاد کرد. 274X ، این یخچال عالی توام با کارایی فوق العاده زیبایی ظاهر منحصر به فردی دارد . این یخچال خوش قد و قامت به چهار مستطیل کوچک تر تقسیم شده و یک نظم هندسی خاصی دارد که نگاه شما را به خود معطوف می کند . جنس سطح بدنه آن آلومنیوم است که علاوه بر ماندگاری بالا و مقاوم بودن در برابر زنگ زدن ، جلای بسیار خوبی دارد که درخشندگی خاصی را بوجود می آورد. سطح یخچال به گونه طراحی شده است که در برابر اثر انگشت مقاومت می کند و همچنین نمی گذارد جای دست و لک روی سطح آن بماند. X274 برخلاف بسیاری از یخچال ها از از دستگیره در استفاده نمی شود و همین موضوع به تنهایی خاص بودن آن را اثبات می کند جهت باز کردن در اما، اهرم هایی در فرورفتگی تعبیه شده اند که با فشار آن درب به راحتی باز می شوند. در سمت چپ یخچال نیز آبسردکن قرار دارد که به صورت کاملا مدرن طراحی شده است . و بالای آن پنل لمسی قرار دارد که مدرن بودن را به شما القا می کند. خلاصه اگر می خواهید به خانه تان رنگ و لعاب تازه ای ببخشید X274 در خدمت شماست.

با موتور اینورتر خطی در صرفه جویی انرژی سهیم باشید 

عملکرد یک یخچال به کارکرد موتور آن بر می گردد در این صورت هر چه عملکرد آن آن بهتر باشد به دنبال آن کارکرد یخچال نیز بالاتر خواهد بود. موتور اینورتر خطی،یکی از پیشرفته ترین موتور هایی است که برای یخچال طراحی شده استدر همین راستا ال جی از این موتور برای بهترین محصولاتش استفاده می کند. این موتور دارای اصطکاک بسیار کمی بوده و بازده بالایی دارد . بدینگونه اتلاف انرژی به حداقل خود رسیده است به دیگر سخن شما در 32% انرژی صرفه جویی خواهید کرد . همچنین با عملکرد بی نظیر این موتور ماندگاری این یخچال را تا 20 سال تضمین می کند . گرمای تولیدی از این موتور به گونه است که با سیستم سرمایشی درون یخچال تداخلی نداشته باشد و به آن لطمه وارد نکند . در همین راستا X274 دارای نویز بسیار کمی است و صدای به گونه ای نیست که ملموس باشد. ال جی به قدری روی به موتور خود اطمینان دارد که ضمانت ده ساله را برای موتور اینورتر خطی درنظر گرفته است.

با فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH + کیفیت مواد غذایی خود را بیمه کنید!!

اگر از خراب شدن غذا در یخچال و بوی بد داخل آن گلایه دارید، X274 در خدمت شماست. فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH PLUS به صورت اتوماتیک عمل می کند و هوا فضای داخلی یخچال را پاکیزه نگه می دارد. این فیلتر بهداشتی پیشرفته فیلتر پنج مرحله ای خود، 99.999% باکتری ها را از بین می برد و از کپک زدن و خراب شدن مواد غذایی جلوگیری می کند و در صورت وجود هوای نامطبوع ، آن را دفع کرده و هواییی سرشار از پاکیززگی را در اتاق درون یخچال بوجود می آورد  . اینگونه شما می توانید مواد غذایی خود را بلند مدت در یخچال نگه داری کنید به علاوه جهت ذخیره مواد برای فصل های سرد چه از نظر کیفیت و چه از نظر فضا مشکل نخواهید داشت .

با X274 دیگر نگران کمبود فضا نباشید

از مهم ترین شاخصه انتخاب یخچال ظرفیت آن است تا کاربر بتواند آنچه را میخواهد در آن جای دهد . X274 دارای ظرفیت 668 لیتر است که می تولاند فضای مورد نیاز یک خانواده پر جمعیت را تامین کند. سایز این یخچال همانند بیشتر یخچال های بازار به در سایز استاندارد طراحی شده است اما ال جی با ابتکار هایی X274 را از سایرین متمایز ساخته و آن را به صورت فضای ماکزیمم طراحی کرده است .برای مثال طراحی دستگاه یخ ساز کن بسیار باریک است و  فضای بیشتری برای یخچال فراهم آورده است همچنین کشو های آن به صورت جمع شونده است یعنی می توان آن را به به سمت عقب راند و وسایلی که ارتفاع زیادی دارند مانند بطری ها به راحتی قرار داد. به علاوه بد نیست بدانید که در قسمت زیرین یخچال محفظه هایی تعبیه شده اند و می توانند تخم مرغ، کره،پنیر،تنقلات و .... را در خود جای دهدند. بعلاوه X274 دارای کشوهایی مخصوص نگه داری میوه و سبزیجات است . اما این یک کشو معمولی نیست بلکه دارای سیستم حفظ رطوبت است که بو و رنگ میوه ها را آنگونه که بهتر است حفظ می کند خلاصه اینکه اگر یخچالی می خواهید که جوابگوی تامین مواد غذایی شما باشد X274 بهترین گزینه است .

با X274 با یخچال های هوشمند سلام کنید

یخچال GR-X274 از تازه ترین یخچال هایی است که لباس تکنولوژی و اسمارت بودن را بر تن داشته است . این یخچال یبالا رده دارای LG ThinQ Smart  است که به کاربر این اجازه را می دهد تا بتوانند با استفاده از گوشی هوشمند خود به تنظیمات یخچال دسترسی داشته باشند و آن را آنگونه که دوست دارند تنظیم کنند . برای این امر لازم است که یخچال به شبکه بی سیم وای فای اتصل یابد تا کاربربتواند به یخچال متصل شود . خبر خوب اینکه این دسترسی ،  مستقل از فاصله است و شما می توانید هر کجا که باشید به یخچال خود دسترسی داشته باشید . 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Refrigerator LG GR-X334

مشخصات

گنجایش یخچال
668 لیتر
گنجایش کل به فوت
28 فوت
ارتفاع
179
عمق با در
73.8
پهنا
91.2
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
دفترچه راهنما
دارد
رتبه انرژی
A+
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخچال
GR-X274
محفظه تخمه مرغ
دارد
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
اینورتر خطی
جریان هوای چند گانه
دارد
نمایشگر دیجیتال ابی
دارد
نمایش میزان سرمایش
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
کنترل رطوبت
دارد
تعداد درب
5 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
3 طبقه
تعداد طبقات درب یخچال
6 درب
تعداد طبقات درب فریزر
6 درب
سایر توضیحات
دارای قابلیت اسمارت بودن ، فیلتر هوای HYGIENE FRESH PLUS ، دستگیره اتوماتیک، دارای محفظه FRESH Zone
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
668 لیتر
گنجایش کل به فوت
28 فوت
ارتفاع
179
عمق با در
73.8
پهنا
91.2
زنگ هشدار
هشدار درب
دفترچه راهنما
رتبه انرژی
A+
نشانگر LED
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخچال
GR-X274
محفظه تخمه مرغ
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
اینورتر خطی
جریان هوای چند گانه
نمایشگر دیجیتال ابی
نمایش میزان سرمایش
قفسه های شیشه ای
کنترل رطوبت
تعداد درب
5 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
3 طبقه
تعداد طبقات درب یخچال
6 درب
تعداد طبقات درب فریزر
6 درب
سایر توضیحات
دارای قابلیت اسمارت بودن ، فیلتر هوای HYGIENE FRESH PLUS ، دستگیره اتوماتیک، دارای محفظه FRESH Zone

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم