یخچال ساید بای ساید ال جی مدل GMJ844PZKV

ویژگی های یخچال ساید بای ساید ال جی مدل GMJ844PZKV

  • پشتیبانی از قابلیت اسمارت ThinQ Smart
  • واجد دستگاه هوشمند آبسردکن و یخ ساز
  • دارای فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH
  • دارای برچسب کم صدا Quite Mark
  • دارای ظرفیت 28 فوت (729 لیتر)
  • دارای قابلیت اتصال به وای فای
  • پشتیبانی از عیب یاب هوشمند
  • دارای طراحی Door-inDoor
  • واجد کمپرسور خطی اینورتر

ادامه مطلبShow less
64,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
Refrigerator LG GMJ844PZKV
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل GMJ844PZKV

شرکت ال جی یکی از پرچمداران تولیدکننده لوازم خانگی است که محصولات آن شهرت جهانی دارند. این شرکت موفق کره ای هر ساله با تولید محصولات غنی از ابتکار و فناوری روز تبحر خود را در ساخت لوازم خانگی به رخ رقبایش می کشاند. یخچال ساید بای ساید Door-in-Door مدل GMJ844 از تازه ترین محصولاتی است که پا به بازار گذاشته و همه نگاه ها را به سمت خود جلب کرده است.  این یخچال جزء یخچال های بالارده محسوب می شود و از ویژگی های بسیاری برخوردار است. این شاهکار ال جی با قیمت مناسب تر و کارایی بیشتر برگ برنده را بین یخچال های بازار در دست دارد. J844 همانند تازه ترین محصولات بالارده ال جی 5 درب بوده و از این نظر از بسیاری از برند های بازار متمایز شده است . گنجایش این یخچال می تواند 792 لیتر را دربر می گیرد .این میزان از حجم می تواند نیاز های هر خانواده را اعم از پر جمعیت به خوبی تامین کند. همچنین امکان ذخیره مواد غذایی را برای کاربران فراهم آورد .GMJ844 دارای طراحی مدرن Door-in-Door است که امروزه تنها یخچال های بالارده و لوکس از آن بهره می برند. این طراحی علاوه بر زیبایی منحصر به فرد در افزایش عمر یخچال و صرفه جویی انرژی نیز کاربرد دارد  قلب تپنده این یخچال یا همان موتور ،کمپرسور اینورتر خطی است که در میان کمپرسورهای دیگر حرف اول را می زند. به علاوه صدا ناشی از آن نیز بسیار کم بوده و دارای برچسب quite Mark است. سایلنت بودن و صرفه جویی در مصرف انرژی از عامل های کاربردی بودن این کمپرسور می باشد. با تهیه GMJ844 آنچه را که نباید نگرانش باشید کیفیت غذا است چراکه این شاهکار ال جی از فیلتر بهداشتی Pure N FRESH بهره جسته است که به صورت اتوماتیک و پیوسته عمل می کند. این فیلتر بهداشتی با از بین بردن عوامل فساد غذایی از فاسد شدن و کپک زدن و به طور کلی از هر گونه تغییر در کیفیت غذا جلوگیری می کند. به علاوه با از بین بردن بوی بد درون یخچال ، شما را از دست بو های نامطبوع رها می کند و بو و هوایی سرشار از پاکیزگی را در اتاقک درون یخچال به جریان در می آورد .این یخچال توانایی اتصال به آب شهری را دارد و شما هر وقت روز بدون پر کردن مداوم آبسردکن به آب و یخ دسترسی خواهید داشت .آنچه تا حلا گفته شد تنها گوشه ای از ویژگی های این یخچال بالارده بود . برای جزییات بیشتر و آشنایی ریزتر با ویژگی ها ادامه متن را مطالعه فرمایید.

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل GMJ844PZKV

طراحی Door-in-Door ، طراحی تجملاتی 

شرکت ال جی همواره برآن بوده است تا محصولاتی تولید کند که علاوه بر کارایی، از ظاهر و نمای زیبایی برخوردار باشند .در همین راستا یخچال GMJ844 به طراحی Door-in-Door زیبنده شده است. در این طراحی روی یکی از درب های اصلی یخچال درب دیگری نیز تعبیه شده است که سایز و اندازه آن منطبق بر درب اصلی است و اصطلاحا به آن دور این دور یا درب دولایه گفه می شود. مزیت این معماری علاوه بر لوکس بودن ، جلوگیری از اتلاف انرژی است .بدینگونه شما می توانید بدون باز کردن درب اصلی و با یک دکمه به موادی که بیشتر به آنها نیاز دارید دسترسی داشته باشید و حدود نیمی از سرمای درون یخچال را نگه داری کنید. اینگونه سرمای تولیدی درون یخچال یخچال حفظ خواهد شد و عمر یخچال بالا خواهد رفت و اینگونه از استهلاک یخچال و هزینه های اضافی در امان خواهید بود .اگر جزء خانواده هایی هستید در درب یخچال شما در طول روز به کرات باز می شود ،GMJ844 با قابلیت دور ای دور در خدمت شماست .

با GMJ844 به خانه مدرن بودن را هدیه دهید

می گویند یخچال عروس خانه است . از همین الان به شما بگویم که با یک عروس زیبا طرف هستیم!! . GMJ844 توام با کارکرد و ویژگی های منحصر به فرد ، ظاهر بسیار دل انگیزی دارد. این عروس زیبا با طراحی و ظاهر خاصی که دارد در همان نگاه اول دل شما را می رباید. این یخچال خوش قد و قامت می تواند به خودی خود رنگ و روی آشپزخانه را تازه کند و منظره ای دلنشین را بوجود بیاورد. سطح بدنه آن بسیار مقاوم بودن و در برابر خوردگی و زنگ زدن به خوبی ایستادگی می کند به علاوه جلای سطح آن ، با بازتاب نور ، درخشندگی خاصی را ایجاد می کند و چشمان شما را برق می اندازد .  خلاصه اگر دنبال یخچالی هستید که علاوه بر عملکرد ، ظاهر نیز برای شما مهم است یخچال 5 درب الجی مدل J844 در خدمت شماست .

همان سایز اما با گنجایش بیشتر!

معمولا سایز مهم ترین ویژگی است که یک مشتری در خرید یک یخچال به دنبال آن می گردد. یخچال ال جی GMJ844 از این نظر همه چیز تمام است و همه جوره جوابگوی شماست. گنجایش این یخچال پر حجم از نظر حجم نسبت به بسیاری از یخچال های بازار ارجحیت دارد ولی همان سایز را دارد اما چگونه ؟ طراحی و معماری درونی این یخچال سایدبای ساید به صورت حداکثرسازی فضای درون اتاقک است . ال جی در این مورد چند ابتکار به خرج داده است ؛ همانطور که می دانید در یخچال های قدیمی یخ ساز کن بسیار ضخیم بود و فضای بسیار زیادی را اشغال می کرد اما در اینجا دستگاه یخ ساز به صورت مینیمالیستی طراحی شده و فضای بیشتری را در اختیار یخچال قرار داده است .به علاوه GMJ844 واجد قفسه های جمع شونده است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی اجسامی که ارتفاع زیادی دارند را نگه داری کنید.

موتور اینورتر خطی ، موتوری برای صرفه جویی

هسته مرکزی یخچال را موتور یا کمپرسور آن تشکیل می دهد . هرچه کمپرسور بهتر عمل کند ، یخچال نیز به دنبال آن عملکرد و دوام بیشتری خواهد داشت . موتور اینورتر خطی از پیشرفته ترین موتور هایی است که تاذبه حال تولید شده است و در انحصار شرکت ال جی قرار دارد . و قصد دارد تا بهترین محصولات خود را به کمپرسور پیشرفته خطی مجهز کند . یخچال مدل J833 نیز از این موتور برخوردار است و باعث شده تا برتری چشمگیری با رقبای خود ایجاد کند . این موتور پیشرفته بر خلاف سایر موتور ها بر اساس دما عمل می کند . به گونه ای در فصل سرما ،سرمای بیشتری تولید می کنند و در فصل گرما، سرمای بیشتری تولید می کند . این ابتکار به صرفه جویی در مصرف انرژی منجر می شود و همچنین عمر مفید یخچال را تا 20 افزایش می دهد. بدینگونه در 32% انرژِ صرفه جویی می شود . بعلاوه این موتور برعکس یخچال های قدیمی صدای بسیار کمی دارد و صدای آن حتی در سکوت شب نیز به سختی شنیده می شود. در همین راستا کم صدا بودن آن ، سبب شده تا لیبل QUITE MARK بر آن زده شود. شدت صوت این یخچال 40 دسی بل است برای درک کوچکی آن تنها لازم است بدانید که شدت صوت پچ پچ بین دو نفر 50 دسی بل است !!

طعم و بویی سرشار از تازگی با فیلتر بهداشتی Pure N FRESH

حفظ کیفیت و ماندگاری بلندمدت مواد غذایی از نیاز هایی بود که یخچال های قدیمی در برطرف کردن آن ناتوان بودند. اما GM-J844 به عنوان یک یخچال مدرن و بالارده در زمینه حفظ کیفیت مواد غذایی بسیار خوب عمل می کند . این یخچال مجهز به فیلنر بهداشتی Pure N FRESH است که در حفظ مواد غذایی و بوجود آوردن اتمسفری پاکیزه نقش دارد .این فیلتر بهداشتی دو لایه بوده و با از بین بردن تمامی باکتری ها از فساد مواد غذایی و کپک زدن آن ها جلوگیری می کند . با عملکرد فوق العاده این فیلتر هنگام باز کردن در، هوایی سرشار از طراوت و پاکیزگی را استشمام خواهید کرد و بو و طعم میوه های تازه را تجربه خواهید کرد.

به نسل یخچال های هوشمند سلام کنید 

اینترنت روز به روز در حتا گسترش است و ابن بار قلمرو خود به دنیای یخچال ها باز کرده است . جدبد ترین نسل یخچال های ال جی امروزه توانایی اتصال به وای فای را دارند و به کاربر این امکان  را می دهد تا با استفاده از گوشی اسمارت خود و با نصب اپلیکیشن مخصوص بتوانند به یخچال خود دسترسی داشته باشند و آن را تنظیم کنند . بااین قابلیت شما می توانید با استفاده از گوشی خود دمای آن را تنظیم کنید یا به آبسردکن و یخساز دسترسی داشته باشید . امکان دسترسی به قفل کودک و خنک کنندگی سریع و هشدار درب را نیز می توانید از طریق گوشی اسمارت  خود تنظیم کنید. تا یادم نرفته است بگویم که این امکان دسترسی مستقل از فاصله بوده و شما می توانید هر کجا به یخچال حود اتصال یابید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Refrigerator LG GMJ844PZKV

مشخصات

گنجایش کل به فوت
28 فوت
ارتفاع
178.7
عمق با در
73.5
پهنا
83.6
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
دفترچه راهنما
دارد
رتبه انرژی
A+
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخچال
GMJ844
محفظه تخمه مرغ
دارد
سیستم کنترل اینورتر
دارد
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
دارد
کنترل رطوبت
دارد
انجماد سریع
دارد
تعداد درب
5 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
3 طبقه
تعداد طبقات درب یخچال
3درب
تعداد طبقات درب فریزر
2 درب
سایر توضیحات
داری کشوی حفظ رطوبت، امکان اتصال به آب شهری،فیلتر بهداشتی Pure N FRESH،کشو های تاشو
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش کل به فوت
28 فوت
ارتفاع
178.7
عمق با در
73.5
پهنا
83.6
زنگ هشدار
هشدار درب
دفترچه راهنما
رتبه انرژی
A+
نشانگر LED
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخچال
GMJ844
محفظه تخمه مرغ
سیستم کنترل اینورتر
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
کنترل رطوبت
انجماد سریع
تعداد درب
5 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
3 طبقه
تعداد طبقات درب یخچال
3درب
تعداد طبقات درب فریزر
2 درب
سایر توضیحات
داری کشوی حفظ رطوبت، امکان اتصال به آب شهری،فیلتر بهداشتی Pure N FRESH،کشو های تاشو

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم