یخچال ساید بای ساید 4 درب ال جی مدل GR-J338LSJM

ویژگی های کلی یخچال ساید بای ساید 4 درب ال جی فرنچ دور GR-J338LSJM

دارای گنجایش گنجایش 31 فوت (878لیتر)

دارای کشو حفظ رطوبت Moist crisper

دارای  قابلیت اتصال به آب شهری

پشتیبانی از قابلیت smart ThinQ

واجد آبسردکن و یخساز هوشمند

دارای طراحی Door-in-Door

واجد قابلیت بدون برفک

توانایی اتصال به wi-fi

کمپرسور اینورتر خطی

واجد هشدار درب 

دارای قفل کودک

ادامه مطلبShow less
72,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
Refrigerator LG GR-J338LSJM
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

یخچال ساید بای ساید 4 درب ال جی فرنچ دور GR-J338LSJM

شرکت ال جی یکی پرچمداران تولید کننده لوازم خانگی است که هر ساله در پی آن است که بهترین محصولات را عرضه کند . این شرکت کره ای با الهام از آخرین تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیا به تولید ممحصولاتی می پردازد که رضایت مشتریان خود را جلب کند. یخچال ساید بای ساید J338 از تازه ترین محصولاتی است که روانه بازار  شد است که با دارا بودن ویژگی های گوناگون و صدالبته قیمت مناسب توجه مشتریان را به خود جلب کرده است. این یخچال 4 درب از ویژگی های بسیاری برخوردار است.. در اینجا قصد داریم تا چکیده ای ویژگی های J338 را مرور کنیم . گنجایش این یخچال فرنچ دور 878 لیتر یا 34 فوت است. این حجم از گنجایش می تواند نیاز های هر خانوده ای را بر آورده کند . حتی خانواده های پر جمعیت.. موردی که این یخچال ساید بای ساید را از سایر یخچال ها متمایز می کند طراحی آن است. طراحی دور این دور یا درب دو لایه موجود در این یخچال موجب شده تا درب دیگری در جلوی درل اصلی تعبیه شود و به عنوان یک یخچال 4 درب شناخته شود با ین قابلیت دسترسی به موارد پرکاربرد بسیار راحت تر شده است .همچنین با دارا بودن درب فریزر فرنچ دور خود را از بیشتر یخچال های بازار متمایز کرده است. کمپرسور J338 اینورتر خطی بوده که امروزه به عنوان بهترین موتور هذای موجحود در یخچال شناخته می شود. چرا که در بهینه سازی انرژی و افزایش عمر مفید یخچال نقش شایان توجهی را دارد. این یخچال ساید بای ساید همچنین با داشتن کشو حفظ رطوبت بهترین اتمسفر را برای نگه داری میوه ها و سبزیجات فراهم می کند. لازم به ذکر است که آبسرد کن و یخساز این یخچال فرنچ دور به صورت کاملا هوشمند بوده و با دسترسی به آب شهری بدون نیاز به دخالت انسان به صورت اتوماتیک آبسردکن و یخ ساز را پر می شود. جهت آشنایی بیشتر با این شاهکار ال جی و جزییات ریزتر آن لطفا ادامه متن را مطاله فرمایید.

طراحی شیک و مدرن با J338

هر قدر یک یخچال از نظر عملکرد زیبا باشد اگر زیبایی همراه آن نباشد،آن یخچال ارزشی ندارد. GR-J338 ، این یخچال با ارزش همراه با کارکرد استثنایی،از دیزاین معرکه ای برخوردار است. طراحی این یخچال 4 درب به صورت دور این دور است . در این دیزاین منحصر به فرد یک درب در جلوی درب اصلی تعبیه شده است . این خلاقیتی است که ال جی برای بهترین محصولاتش در نظر گرفته است که دارای چند مزیت است . یکی آن که با این قابلیت شما می توانید موارد چر کاربرد مثل بطری آب و آبمیوه را در این در تعبیه کنید تا برای دسترسی به آن لازم نباشد درب اصلی تماما باز شود. این ابتکار ساده اما کاربردی به تنهایی تا 47 درصد سرمای داخل یخچال را حفظ کرده و بخش انبوه از فشار را از دوش موتور بر می دارد به علاوه عمر موتور را بالا می برد و از استهلاک یخچال ممانعت به عمل می آورد.

اما آن این یخچال ساید بای ساید ال جی را پر زرق و برق تر کرده است طراحی فرنچ دور( French door) است. فرنچ دور ، نوعی طراحی خاص برای درب فریزر به شمار می رود که به دسترسی به فریزر را راحت تر نموده است جهت بازکردن این در فرانسوی کافی است تا دستگیره را بکشید و به محتویات درون آن دسترسی داشته باشید. جدا از طراحی منحصر به فرد این یخچال ال جی ، سطاح بدنه یخچال از جنس فلزی زنگ نزن است . این فلز داری جلای خصی بوده و نور را به خوبی منعکس می کند همین عامل سبب می شود که گویی ستاره ای درخشان به نظر بیاید. این یخچال با پرستیژ بالایی که دارد می تواند تمام فضای آشپزخانه را تحت الشاع خود در آورد و رنگ و لعابی تازه را برای آشپزخانه به ارمغان بیاورد و چشم اندازی بسیار دلنشین را بوجود می آورد. خلاصه اینکه اگر هم طراحی برایتان مهم است و هم کارکرد ، یخچال ساید بای ساید فرنچ دور J338 بهترین انتخاب خواهد بود.

 با موتور اینورتر خطی ، در صرف هجویی انرژی سهیم باشید !!

مهم ترین قعطه یخچال ، کمپرسور آن است. کمپرسور به عنوان قلب . هسته مرکزی یخچال عمل می کند و وظایف مهمی را بر دوش دارد .در هیمن راستا ال جی برای ارتقای و بهبود کیفیت محصولات خود از کمپرسور اینورتر خطی بهره جسته است. یخچال ساید بای ساید J338 نیز از این موتور پیشرفته بهره می گیرد. از مهم ترین مزیت این موتور نسبت به مدل قدیمی موتور ها بهینه سازی انرژی اشاره کرد؛ کمپرسور اینورتر خطی با توجه به دمای محیط عمل می کند برای مثال در فصل گرما سرمای بیشتر و در فصل سرما ، سرمای کمتری ایجاد می کند . این قابلیت به افزایش عمر یخچال می انجامد. این موتور همچنین اصطکاک بسیار کمی دارد و ار راندمان بالایی برخوردار است در همین راستا اتلاف انرژی به حداقل مقدار ممکن کاهش می رسد. لازم به ذکر است که با اینکمپرسور خطی در شما در صرفه جویی 32% انرژی سهیم خواهید بود!! اما عمل اصلی کمپرسور به خنک کنندگی آن بر می کردد که آن را به نحو احسن انجام می دهد و همواره هوایی خنک را در یخچال به جریان می آورد کیفیت تمامی مواد غذایی را بیمه می کند و منی گذارد مواد غذایی دستخوش کوچکترین تغییر شود. خبر خوب اینکه کمپرسور خطی همانند ساعت های سویسی کم سر وصدا هستند و نویز بسیار کمی دارند !! صدای ناشی از فعالیت این کمپرسور به حدی کم است که حتی در سکوت شب هم به سختی شنیده می شود. تا یادم نرفته است که این موتور گارانتی 10 ساله دارد.

ظرفیت فراتر از انتظار

در خرید یخچال همواره ظرفیت مورد توجه مشتریان قرار گزرفته است . یخچال 4 درب ساید بای ساید J338 دارای ظرفیت 34 فوت است که می تواند فضایی بسیار از فضای مورد نظر مشتریان را برآورده کند. ظرفیت یخچال 511 لیتر و ظرفیت فریزر 367 در نظر گرفته است که با وجود قفسه های روان دسترسی به مواد مختلف راحت تر شده است . این حجم از ظرفیت به کاربر این امکان را می دهد تا مواد غذایی خود را برای درازمدت ذخیره کنند . این یک آپشن عالی برای خانم های ایرانی است که مواد زیادی را برای فصول سرد سال ذخیره می کنند. همچنین با قابلیت فرنچ دور شما می توانید به راحتی به محتویات یخچال دسترسی داشته باشید.

اوج تازگی و طراوت با کشوی حفظ رطوبت MOIST crisper

از دیگر ویژگی های یخچال 4 درب J338 می توان به کشوی حفظ رطوبت اشاره کرد. این کشو داری طراحی بسیتر هوشمندانه است چرا که بالای  این کشو به گونه ای طراحی شده است که رطوبت تبخیر شده میوه های و سبزیجات را می گیرد و اجازه فرار را به آن ها نمی دهد . سپس رطوبتی در دام افتاده با کاهش دما دوباره به صورت قطرات آب در می آید و دوباره بر روی میوه ها و سبزیجات می ریزد. اینگونه کیفیت و تازگی محتویات حفظ شده و  اجازه نمی  دهد که کیفیت محتویات دچار تغییر شوند.

دستگاه آبسردکن و یخساز ، این بار به صورت هوشمند

به لطف اتصال یخچال ساید بای ساید J338 به آب شهری، این امکان به وجود می آید تا دستگاه آبسردکن و یخساز به صورت کاملا هوشمند پر شود و دیگر از پر کردن دستی آن خلاص شوید و همیشه به آب سرد و یخ آماده دسترسی داشته باشید. دستگاه آب سردکن همراه یخ ساز در درب سمت چپ  تعبیه شده و پنل LED در سمت چپ آن قرار گرفته است و نمایی بسیار شیک را به وجود می آورند.لازم به ذکر است که با بهره مندی از سیستم انجماد سریع ، هر ده دقیقه یخساز به طور کامل پر شود .

با یخچال ساید بای ساید J338 از تکنولوژی اینترنت بهره ببرید!!

یخچال 4 درب J338 از یخچال های هوشمند به شمار می آید چراکه این یخچال توانایی اتصال به WI-FI را دارد و کاربرمی تواند با نصب اپلیکیشن مخصوص به یخچال خود دسترسی داشته باشد و تنظیمات یخچال را آنگونه که دوست دارد تنظیم کنند. تا یادم نرفته بگویم که این امکان دسترسی مستقل از فاصله بوده و شما هر کجا می توانید به تنظیمات یخچال خود دسترسی داشته باشید . از تنظیمات می توان به تنظیم دمای دلخواه ، کنترل قفل کودک، هشدار درب، روشن یا خاموش کردن لامپ ها ... اشاره کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Refrigerator LG GR-J338LSJM

مشخصات

گنجایش یخچال
511 لیتر
گنجایش فریز
367 لیتر
گنجایش کل به فوت
34 فوت
ارتفاع
178.2
عمق با در
90.2
پهنا
92
دسته الومنیومی
دارد
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
دفترچه راهنما
دارد
رتبه انرژی
+++A
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
ساید بای ساید فرنچ دور
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخچال
GR-J338LSGM
محفظه تخمه مرغ
دارد
سیستم کنترل اینورتر
دارد
نمایش میزان سرمایش
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
دارد
انجماد سریع
دارد
تعداد درب
4 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
3 طبقه
تعداد طبقات درب یخچال
6 طبقه
سایر توضیحات
دارای کشو حفظ رطوبت
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
511 لیتر
گنجایش فریز
367 لیتر
گنجایش کل به فوت
34 فوت
ارتفاع
178.2
عمق با در
90.2
پهنا
92
دسته الومنیومی
زنگ هشدار
هشدار درب
دفترچه راهنما
رتبه انرژی
+++A
نشانگر LED
نوع یخچال
ساید بای ساید فرنچ دور
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخچال
GR-J338LSGM
محفظه تخمه مرغ
سیستم کنترل اینورتر
نمایش میزان سرمایش
قفسه های شیشه ای
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
انجماد سریع
تعداد درب
4 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
3 طبقه
تعداد طبقات درب یخچال
6 طبقه
سایر توضیحات
دارای کشو حفظ رطوبت

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم