یخچال ساید بای ساید Door-in-Door instaview ال جی مدل GR-J259CLBV

ویژگی های کلی یخچال ساید بای ساید Door-in-Door instaview ال جی مدل GR-J259CLBV
  • محفظه نگه داری میوه و سبزیجات
  • 6 سنسور دیجیتال کنترل دما
  • قابلیت اتصال به آب شهری
  • محصول شرکت ال جی کره
  • هشدار باز ماندن درب
  • یخساز و آبسرد کن
  • ظرفیت 30 فوت
  • کمپرسور اینورتر
  • قفل کودک
ادامه مطلبShow less
62,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Refrigerator LG GR-J259CLBV
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

یخچال ساید بای ساید Door-in-Door instaview ال جی مدل GR-J259CLBV

یخچال جزئی از لوازم ضروری آشپزخانه است که کاربری باید برای خرید آن قدام نماید در نتیجه برای خرید آن باید به شرکت های معتبر مراجعه کنیم . شرکت های که دارای محصولات باکیفیت و مدرن است. ما میتوانیم برای شما شرکت ال جی را پیشنهاد کنیم شرکت ال جی یکی از بزرگترین شرکت های است که در رده ای رقابت سرسختی با شرکت های دیگر دارد این شرکت با وجود کارمندانی که دارد همیشه محصولات باکفیت و پیشرفته ای به تولید میرساند تا بیشتر بتواند خود را در زمینه بهترین شرکت های نامدار محصولات خانگی به دست بیاورد. شرکت ال جی اینبار محصولی را به تولید رسانده که دارای بیشترین کاربرد برای کاربران بخصوص در فصل تابستان میباشد این محصول یخچال ساید بای ساید Door-in-Door instaview ال جی مدل GR-J259CLBV است. یخچال ال جی یکی از لوازم خانگی های ال جی محسوب میشود. یخچال ال جی برای خانواده های پرجمعیت بهترین گزینه است.این یخچال با توجه به ظرفیتی که دارد 30فوت است. ال جی با توجه با طرح دور این دور در کترین زمان می توانید اقدام به باز کردن آن کنید با وجود صفحه لمسی که دارد می توانید در کمترین وقت به آنچه که در داخل یخچال است می توانید دسترسی پیدا کنید این صفحه لمسی طرح زیبای به یخچال می دهد. یخچال ال جی دارای یخ سازی از نوع  Slim SpacePlus است. این یخ ساز بجای اینکه داخل یخچال یا فریزر باشد بروی درب آن قرار دارد. همچنین این یخچال از موتور اینورتر خطی بهرمنده شده و کمترین انرژی را مصرف می‌‌کند. با وجود مصرف هوای چندگانه درون یخچال از سرمایشی فوق العاده ای برخوردار است و به راحتی می توانید هر موادی داخل این یخچال قرار بدهید.

موتور کمپرسور اینورتر در یخچال ساید بای ساید Door-in-Door instaview ال جی مدل GR-J259CLBV

یکی از مهترین قسمت های یک محصولی خانگی موتور یا قلب دوم آن است اگر موتور در این محصول باکیفت باشد و دارای قدرت بیشتری باشد طول عمر محصول را نیز بیشتر میکند. یخچال های قدیم از کمپرسور قدیمی استفاده میکردند که به طور مداوم این یخچال در حال خاموش و روشن شدن بودن که باعث میشود دمای داخل فریزر ثابت نباشد و منجربه خراب شدن سریع مواد غذایی و همچنین خراب شدن کمپرسور میشود. اما این چند سال اخیر از موتور اینورتر برای یخچال ساید بای ساید استفاده میشود. ویژگی های این موتور همیشه در حال کارکردن و مانند مدل های قدیم نیست که خاموش شود مگر زمانیکه که دمای اتاق به اندازه ای سرد باشد در این حالتم خاموش نمیشود تنها اهسته تر کار میکندو خاموش نمیشود بلکه انرژی ذخیره مب کند قابل ذکر است که در یخچال های ال جی از دو فن جداگانه استفاده شده است که برای قسمت یخچال و فریزر تعبیه شده است تا دمای قسمت های یخچال فریزر به صورت جداگانه تنظیم شوند. و همچنین با سرعت بالایی خنک شوند و دمای مطلوب را با توجه به مواد غذایی که در داخل آنها قرار دادیم تعیین کنیم و همچنین در این ساید بای ساید الجی با توجه به طراحی بی نظیر آن زمانی که قطعی برق به وجود می آید باد خنک در آن تا 12 ساعت به طور یکنواخت در داخل این یخچال باقی میماند.

طراحی زیبای یخچال LG J259 دوراین دور جدیدالجی

طراحی یک محصول قسمت های مختلفی داشته و از قسمت ظاهری گرفته تا اجزاء داخلی را شامل می شود. طراحی زیبای یخچال ال جی J259 رنگ سفید شما را شگفت زده خواهد کرد.ابعاد یخچال  912x1790x738  میلیمتر بوده و دارای گنجایش کلی 668 لیتر میباشد.این محصول از نوع ساید بای ساید می باشد که قسمت یخچال و فریزر را از هم جدا کرده است. رنگ سفید در نظر گرفته شده جلوه خاصی به آن داده البته یخچال ال جی J259 نیز داشته که می توانید به دلخواه خود رنگ مورد نظر را انتخاب کنید. صفحه قرار داده شده در این محصول لمسی بوده تا کار با آن برای شما لذت بخش تر شود. طراحی دور این دور استفاده شده در آن علاوه بر فضای بیشتر، اجازه دسترسی آسان و سریع را به شما خواهد داد. از موارد دیگر می توان به ویژگی Slim SpacePlus جهت استفاده از حداکثر فضا در قسمت فریزر و قابلیت Moist Balance Crisper جهت حفظ متعادل رطوبت مواد غذایی در کشو اشاره نمود.یخچال فریزر ال جی 259 دارای دو مدل با منبع آب یا اتصال مستقیم به لوله آب شهری بوده که مدل مورد نظر بسته به منطقه جغرافیایی، ممکن است متفاوت باشد. کمپرسور در نظر گرفته شده از نوع اینورتر خطی در نظر گرفته شده که علاوه بر مصرف کم انرژی، صدای کمتری نیز ایجاد خواهد کرد. در ادامه به شرح بیشتر ویژگی های طراحی این یخچال فریزر محصول الجی پرداخته شده است.

 

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Refrigerator LG GR-J259CLBV

مشخصات

گنجایش یخچال
405 لیتر
گنجایش فریز
196لیتر
گنجایش کل به فوت
30فوت
ارتفاع
1790میلیمتر
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
دفترچه راهنما
دارد
رتبه انرژی
++A
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
ساید بای ساید الجی
لامپ یخچال
دارد
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخ ساز بیرونی
دارد
محفظه تخمه مرغ
دارد
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
دارد
سیستم کنترل اینورتر
دارد
جریان هوای چند گانه
دارد
مخزن اب
دارد
ابسردکن
دارد
تعداد درب
3درب
سایر توضیحات
صفحه نمایش و کنترل پنل لمسی، طراحی زیبا و بی نظیر، قفل کودک، مجهز به فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh+
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
405 لیتر
گنجایش فریز
196لیتر
گنجایش کل به فوت
30فوت
ارتفاع
1790میلیمتر
زنگ هشدار
هشدار درب
دفترچه راهنما
رتبه انرژی
++A
نشانگر LED
نوع یخچال
ساید بای ساید الجی
لامپ یخچال
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخ ساز بیرونی
محفظه تخمه مرغ
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
سیستم کنترل اینورتر
جریان هوای چند گانه
مخزن اب
ابسردکن
تعداد درب
3درب
سایر توضیحات
صفحه نمایش و کنترل پنل لمسی، طراحی زیبا و بی نظیر، قفل کودک، مجهز به فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh+

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم