یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS68

ویژگی های کلی یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS68

  • دارای کمپرسور پیشرفته Digital compresor
  • دارای سیستم خنک کننده TWIN Cooling
  • دارای توان صوتی کم 39 دسی بل
  • واجد دستگاه آبسردکن و یخساز
  • دارای ظرفیت کلی 655 لیتر
  • دارای برچسب انرژی A+
  • واجد لامپ های LED
  • قابلیت بدون برفک
  • دارای هشدار درب
  • واجد قفل کودک
ادامه مطلبShow less
59,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Refrigerator LG RS68N8230SL
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی کامل یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS68

شرکت سامسونگ یکی از معتبر ترین برند های تولید کننده لوازم خانگی به شمار می رود. این شرکت کره ای هر ساله با تولید محصولات تازه و غنی به فناوری روز دنیا همواره در پی آن بوده تا لبخند رضایت را بر لب مشتریانش بنشاند و و رقیبان خود را انگشت به دهان نماید! . یخچال ساید بای ساید مدل R68 یکی از تازه ترین محصولات ارایه شده توسط این شرکت خوش آوازه است. این یخچال سه درب توام با کیفیت کاربردی خود و بهره مندی از مرغوب ترین قطعات ، از دیزاین و طراحی بسیار حیرت آوری برخوردار است و به گونه است نگاه هر کسی را به سمت خود معطوف می کند. گنجایش خالص این شاهکار سامسونگ 608 لیتر بوده (گنجایش ناخالص آن 655 لیتر است) و به راحتی می تواند فضای مورد نظر یک خانواده پر حمعیت را به خوبی تامین کند . فضای درون یخچال به صورت ماکزمالیستی است به دیگر سخن، سامسونگ سعی کرده است تا بدون افزایش سایز یخچال فضا و گنجایش درونی یخچال را افزایش دهد که این هدف با باریک کردن دیواره های یخچال تحقق یافته است . RS68 واجد موتور اینورتر دیجیتال است . حال حاضر این موتور به عنوان یکی از پیشرفته ترین موتور های یخچال قلمداد می شود چرا که این موتور علاوه بر کیفیت ، از نظر صرفه جویی در مصرف انرژی و ایجاد صدای کم نیز ایده آل است . عملکرد مداوم  و هوشمندانه این موتور پیشرفته، کیفیت مواد غذایی شما را بیمه می کند و به این اجازه را می دهد تا بدون نگرانی در مورد کیفیت، مواد غذایی را بلند مدت نگه داری کنید و همچنین عمر مفید یخچال را به صورت چشمگیری بالا می برد. به علاوه این یخچال ساید بای ساید دارای موتور خنک کننده Twin Cooling TM است . این سیستم خنک کننده دو قلو بوده و حفظ رطوبت درون یخچال و تنظیم دما بر عهده دارد در نتیجه کیفیت ومحتویات درون یخچال دستخوش کوچک ترین تغییری نمی شود. از دیگز مزیت این یخچال تمام وکمال می توان به کشو های روان آن اشاره کرد موضوعی که در  بیشتر یخچال های بازار مورد توجه قرار نمی گیرد . آبسردکن و یخساز هوشمند نیز از دیگر ویژگی RS68به شمارمی رود که دسترسی به آب و یخ را باری شما آسان می کند .جهت آشنایی با ویژگی های بیشتر این یخچال ساید بای ساید 3 درب و تطابق آن با نیاز های خود ادامه متن را مطالعه فرمایید.

با طراحی شگفت آور RS68، حال و هوای آشپزخانه خود را عوض کنید

شرکت سامسونگ یکی از شرکتی هایی است که علاوه بر کارکرد محصولات خود، نگاهی بسیار ویژه ای روی طراحی و دیزاین آن دارد. RS68 از این قاعده مستثنی نیست . این یخچال ساید بای ساید واجد 3 درب بوده که به صورت نظم هندسی خاصی در آمده است و در نوع خود زیبایی منحصر به فردی ایجاد می کند.به علاوه دارای ظاهری بسیار شیک است و با قرار گرفتن در آشپز خانه رنگ و لعاب تازه به آن اعطا می کند و منظره ای پر از شور و شوق را در آشپزخانه شما به وجود می آورد. جنس بدنه این یخچال ساید بای ساید از جنس استیل زنگ نزن است . این استیل علاوه بر اینکه تحت هیچ شرایطی زنگ نمی زند و خورده نمی شود ، جلای بسیار خوبی دارد ونمایی صیقلی و آیینه مانند را خلق می کند و با بازتاب نور درخشندگی خاصی ایجاد می کند .موضوعی که باعث تمایز RS68 از سایر یخچال های بازار می شود عدم وجود دستگیره است! بلکه جهت باز کردن  درب ها لازم است لبه های نازکی را که در در درب تعبیه شده اند بکشید . 

گنجایش بالا وطراحی درونی یخچال 

هنگام خرید یکی از موضوعاتی که بیبشتر از همه مورد بحث قرار می گیرد گنچایش آن است. این یخچال می تواند ظرفیت 608 لیتر خالص را درخود بگیردکه شامل 398 لیتر برای خود یخچال و 210 برای فریزر می شود . همچنین ظرفیت کلی و ناخالص آن آن به 655 لیتر می رسد.موضوع قابل بحث اینکه طراحی این یخچال به صورت ماکزیمالیستی بوده و سعی بر آن بوده که بدون افزایش سایز فضای بیشتری را فراهم آورد این حجم ظرفیت می تواند برای هر خانوده ای پاسخگو باشد . RS68 در کنار سیستم های خنک کننده و گنجایش بالا همه چیز را از نظر ذخیره کردن مواد غذایی-حتی برای بلند مدت- دارا است و می تواند انتخابی هوشمندانه برای خانم های ایرانی باشد که هرساله مواد غذایی زیادی را برای فصول سرد ذخیره می کنند. از گنجایش یخچال بگذریم، به معماری درونی یخچال می رسیم. این یخچال ساید بای ساید دارای 4 کشو و 5 طبقه است به علاوه یک قفسه فلزی مجزا هم نیز دارد که برای نگه داری بطری های آب و آبمیوه تخصیص یافته است . کشو های آن بسیار مقاوم بوده در برابر اجسام سنگین به خوبی مقاومت می کند . همچنین این کشو ها بسیار روان بوده  و حتی در سنگین ترین حالت هم به راحتی کشیده می شود.پنل LED یخچال RS68 به صورت درونی طراحی شده و در بالای یخچال به صورت مخفی قرار گرفته است .

خنک کنندگی مداوم جهت حفظ کیفیت محتوا

یکی دیگر از عواملی که مشتریان در انتخاب یخچال به آن توجه می کنندسیستم سرمایش آن است . چرا که آنها به عنوان یک یخچال خوب انتظار دارند که کیفیت مواد غذایشان حفظ شود. RS68  از این نظر گل کاشته است چرا با تعبیه سیستم دوقلو Twin  cooling TM نهایت تلاش را کرده تا ضامن کیفیت غذا و میوه باشد. این سیستم خنک کننده پیشرفته با خنک کنندگی مداوم خود به صورت کاملا اتوماتیک رطوبت و دما یخچال را اندازه گیری می کند و متناسب با شرایط آن را تنظیم کند .نتیجه ای حفظ هر چه بیشتر مواد غذایی است . لازم  به ذکر است که این دو قطعه دوقلو عملکرد متفاوتی دارند که یکی از آنها به فربزر و دیگری به یخچال اصلی اختصاص یافته اند. به این فناوری کیفیت،بو،طعم و سختی غذا و میوه دستخوش کوچک ترین تغییر هم نمی شود. RS68 با این فیلتر بهداشتی همچنین در برابر بوی بد ممانعت به عمل می آورد و اجازه رسوخ بویبد را نمی دهد

دستگاه هوشمند آبسرد کن و یخ ساز اینبار با طراحی بدیع

دستگاه آبسردکن و یخ ساز یخچال ساید بای ساید RS68 به صورت هوشمند طراحی شده است که بدون نیاز به پر کردن دستی به صورت کاملا هوشمند و با استفاده از آب شهری مخزن آبسردکن و یخساز را پر می کند. اگر از کیفیت آب شهری هم گلایه دارید نگران نباشید زیراکه با وجود فیلتر تصفیه آب ، آلاینده های آب را تا حدود زیادی می گیردو آب پاکیزه تحویل شما می گردد. اما طراحی آن! هر کسی که به آن نگاه کند سریع فرق آن را با سایر یخچال های بازار تشخیص می دهد . این آبسرد فاقد اهرم بوده و شما جهت ریزش آب تنها لازم است که صفحه قرار گرفته را کمی شمار دهید تا آب و یخ سرازیر شود . همچنین شما می توانید به اختیار خود قالب یخ ها خود به صورت مکعبی یا نامنظم اتنخاب کنید!!

ویژگی های اسمارت یخچال RS68

سامسونگ برای RS68 جزییات و ویژگی های متنوعی قرار داده تا راحتی را برای کاربر فراهم نماید. RS68 جز یخچال های هوشمند به شمار می رود. این یخچال 3 درب توانایی اتصال به WI-FI Tongle را دارد که با اتصال به آن کاربر می تواند با نصب اپلیکیشن smartthing app بتواند به تنظیمات یخچال دسترسی داشته باشند و از هر کجا که باشند آن را تنظیم کنند و از یخچال خود نهایت لذت را ببرند . 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Refrigerator LG RS68N8230SL

مشخصات

گنجایش یخچال
418 لیتر
گنجایش فریز
237 لیتر
گنجایش کل به فوت
30 فوت
ارتفاع
178
عمق با در
77.6
پهنا
96
دسته الومنیومی
دارد
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
دفترچه راهنما
دارد
وزن
128 کیلوگرم
رتبه انرژی
A+
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخچال
RS68
محفظه تخمه مرغ
دارد
سیستم کنترل اینورتر
دیجیتال اینورتر
جریان هوای چند گانه
Multi Air Flow
فن سرمای چندگانه
دارد
نمایشگر دیجیتال ابی
دارد
نمایش میزان سرمایش
دارد
کنترل رطوبت
دارد
تعداد درب
2 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
6 درب
تعداد طبقات درب یخچال
5 طبقه
تعداد طبقات درب فریزر
6 درب
سایر توضیحات
دارای سیستم خنک کننده twin cooling plus،
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
418 لیتر
گنجایش فریز
237 لیتر
گنجایش کل به فوت
30 فوت
ارتفاع
178
عمق با در
77.6
پهنا
96
دسته الومنیومی
زنگ هشدار
هشدار درب
دفترچه راهنما
وزن
128 کیلوگرم
رتبه انرژی
A+
نشانگر LED
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخچال
RS68
محفظه تخمه مرغ
دارد
سیستم کنترل اینورتر
دیجیتال اینورتر
جریان هوای چند گانه
Multi Air Flow
فن سرمای چندگانه
نمایشگر دیجیتال ابی
نمایش میزان سرمایش
کنترل رطوبت
تعداد درب
2 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
6 درب
تعداد طبقات درب یخچال
5 طبقه
تعداد طبقات درب فریزر
6 درب
سایر توضیحات
دارای سیستم خنک کننده twin cooling plus،

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم