یخچال ساید بای ساید آاگ مدل 86111NX

ویژگی های کلی یخچال ساید بای ساید آاگ مدل 86111NX

  • دارای ظرفیت 527 لیتر (348 یخچال و 179 لیتر فریزر)
  • دارای قابلیت Super cooling و super freezing
  • دارای شدت صوتی 44 دسی بل
  • پشتیبانی از قابلیت بدون برفک
  • دارای لیبل مصرف انرژی A+
  • واجد کشوی حفظ رطوبت
  • دارای آبسردکن و یخساز
  • دارای سطح بدنه زد لک
  • مجهز به لامپ LED
  • واجد هوم بار

ادامه مطلبShow less
52,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
Refrigerator AEG RMB86111NX
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

بررسی کامل یخچال ساید بای ساید آاگ مدل 86111NX

شرکت آلمانی AEG یکی از معروف ترین برند های لوازم خانگی است. این شرکت محصولاتی تولید می کند که با تجربه در آمیخته شده و بهترین نتیجه ممکن را بدهد و لبخند رضایت را بر لب مشتریانش بنشاند. یخچال ساید بای ساید آاگ مدل 86111NX از تازه ترین محصولاتی است که روانه بازار شده و توانسته که نگاه مشتریان را به خود معطوف کند. این یخچال ساید بای ساید دارای ظرفیت 527 لیتر بوده که برای خانواده های با جمعیت کم و متوسط به خوبی جوابگو باشد و نگرانی ها را از نظر کمبود فضا برطرف کند. این یخچال آاگ دارای طراحی ساید بای ساید بوده که همراه آن دارای هوم بار نیز هم است. نمای بسیار شیک و دل انگیز 86111nx می تواند با هر خانه مچ شود و حال و هوای آشپزخانه را عوض کند. طراحی داخلی این یخچال به صورت استاندارد بوده و امکان نگه داری مواد  مختلف را فراهم آورده است مانند کشو حفظ رطوبت. خبر خوب اینکه سیستم های خنک کننده این یخچال از فناوری پیشرفته ای برخوردار بوده و می تواند مواد غذایی زیادی برای بلندمدت سالم نگه دارد.برخورداری یخچال از قابلیت انجماد و خنک کنندگی سریع اجازه نمی دهد تا محتویات غذایی دچار تغییر شوند.از دیگر ویژگی ها می توان به آبسردکن و یخساز نیز اشاره کرد.درضمن صدای فعالیت یخچال 44 دسی بل بوده که نشان می دهد از صدای کمی برخوردار است. برای آشنایی با سایر ویژگی ها ادامه متن را مطالعه فرمایید.

طراحی بیرونی و زیبایی حیرت انگیز آن

آاگ هر چه روی تکنولوژی کار کند به همان اندازه روی طراحی و زیبای محصولاتش کار می کند. 86111nx توام با عملکرد عالی از ظاهر و قد وقامتی رعنا برخوردار است. طراحی ساید بای ساید آن به آن نمای خاصی به ارمغان آورده است همچنین دارای هوم بار بوده که علاوه بر زیبایی، کارایی خاص خود را دارد. شما می توانید مواردی که بیشتر از آنها استفاده می کنید را در این هوم بار قرار دهید تا از باز شدن کامل درب و تلف شدن سرمای تولیدی جلوگیری شود.این ابتکار ساده به خودی خود می تواند فشار های اضافی را روی موتور یخپال بردارد و عمر مفید 86111NX را افزایش دهد. همچنین آبسرد کن و یخ ساز آن بر روی درب فریزر تعبیه شده و بالای آن یک پنل لمسی قرار گرفته است که ظرافت آن را دو چندان می کند.همچنین جنس بدنه آن از استیل بوده که در برابر زنگ زدن و خورده شدن بسیار مقاوم است و خبر خوب اینکه لک و اثر انگشت را به جای نمی گذارد و نیازی نیست که مداوم آن را گرد گیری و پاک کنید.

گنجایش و طراحی درونی

گنجایش این یخچال آاگ 527 لیتر بوده مه سهم یخچال 348 لیتر است و سهم فریزر 179 لیتر. ایم میزان از حجم برای خانواده کم جمعیت و متوسط به خوبی می تواند جوابگو باشد همچنین امکان نگه داری مواد برای بلندمدت را برلای کاربران بدون نگرانی از کیفیت آن را ایجاد می کند. 86111NX دارای 4 طبقه و دو کشو است و همچنین فریزر آن 3 طبقه جادار و 2 کشوی بزرگ است. لازم به ذکر است که جنس کشو ها از نوعی پلیمر مقاوم بوده و می تواند در برابر اجسام سنگین به خوبی مقاومت کند و همچنین به گونه طراحی شده اند که به راحتی جابجا می شودو در هنگام باز و بستن به مشکلی بر نخواهید خورد.

حفظ تازگی و طراوت غذا با 86111NX

مهم ترین وظیفه یخچال حفظ کیفیت مواد غذایی است. 86111NX توانسته است به خوبی از پس وظیفه اش بر عهده آن برآید. این یخچال با قابلیت Super freezing , Super cooling با فریز و خنک کنندگی سریع نمی گذارد مواد غذایی دچار دو دمایی و افت کیفیت شوند.اینگونه مواد غذایی می توانند زمان بیشتری در یخچال بمانند به علاوه با حفظ رطوبت مواد غذایی نمی گذارد مواد از نظر طعم و بو دچار نغییر شوند و بافت مواد را آن گونه که هستند نگه می دارد.

سایر ویژگی جزیی

آنچه 86111NX را متمایز می کند جزییات ریز آن است. برای مثال داری نوعی کشو است که برای مواد غذایی اختصاص یافته و می تواند غذاها را برای مدت طولانی در خود نگه داری کند. و به شما این اطمینان را می دهد که غذایتان از نظر طعم و بو دستخوش هیچ تغییری نشود.همچنین دارای کشو های حفظ رطوبت نیز است. کاربرد این یخچال خود را در نگه داری میوه و سبزیجات نشان می دهد.این کشو از سیستم حفظ رطوبت برخوردار بوده و  کیفیت میوه ها سبزیجات بیمه می کند!. لامپ های 86111NX از لامپ های LED کم مصرف بوده و دارای نور بسیار زیادی است که تک تک نقاط یخچال را دربر می گیرد و همچنین دارای عمر زیادی است اما مهم ترین ویژگی آن مصرف کم انرژییست. مصرف انرژی این لامپ بسیار کم بوده می تواند هزینه اضافی را برای شما برای شما بازگرداند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Refrigerator AEG RMB86111NX

مشخصات

گنجایش یخچال
348
گنجایش فریز
179
ارتفاع
178
عمق با در
91
پهنا
73
دسته الومنیومی
دارد
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
دفترچه راهنما
دارد
رتبه انرژی
A+
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
ابسرکن
دارد
یخ ساز بیرونی
دارد
یخچال
RMB86111NX
محفظه تخمه مرغ
دارد
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
دارد
مخزن اب
دارد
حسگر دمای ECO
دارد
نمایش میزان سرمایش
دارد
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
دارد
کنترل رطوبت
دارد
ابسردکن
دارد
انجماد سریع
SUPER FREEZING
تعداد درب
2 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
5 طبقه
تعداد طبقات درب یخچال
6 طبقه
تعداد طبقات درب فریزر
5 طبقه
سایر توضیحات
دارای قفل کودک
صدای 44 دسی بل
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
348
گنجایش فریز
179
ارتفاع
178
عمق با در
91
پهنا
73
دسته الومنیومی
زنگ هشدار
هشدار درب
دفترچه راهنما
رتبه انرژی
A+
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
ابسرکن
یخ ساز بیرونی
یخچال
RMB86111NX
محفظه تخمه مرغ
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
مخزن اب
حسگر دمای ECO
نمایش میزان سرمایش
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
کنترل رطوبت
ابسردکن
انجماد سریع
SUPER FREEZING
تعداد درب
2 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
5 طبقه
تعداد طبقات درب یخچال
6 طبقه
تعداد طبقات درب فریزر
5 طبقه
سایر توضیحات
دارای قفل کودک<br /> صدای 44 دسی بل

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم