یخچال دو قلو 40 بوش مدل RSNE445-RFNE350

ویژگی های کلی یخچال دو قلو 40 بوش مدل RSNE445-RFNE350

ظرفیت کلی 40 فوت(366 لیتر یخچال و 277 لیتر فریزر)

دارای سیستم خنک کنندگی cooling fan

دارای توان صوتی 41 دسی بل

واجد active fresh blue light

دارای لیبل مصرف انرژی A+

واجد لامپ کم مصرف LED

دارای قابلیت بدون برفک

آبسرد و یخساز هوشمند

ادامه مطلبShow less
37,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
RSNE445-RFNE350
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

بررسی یخچال دو قلو 40 فوت بکو مدل RSNE445-RFNE350

شرکت بکو یکی موفقترین کمپانی های تولید کننده لوازم خانگی است. این شرکت آلمانی با بهره گیری از کارشناسان نخبه، سعی کرده به نسبت قیمت، بهترین محصولات را روانه بازار سازد. یخچال دوقلو بکو مدل RSNE445-RFNE350 یکی از تازه ترین محصولات ارایه شده توسط بکو است که با داشتن قابلیت های گوناگون توانسته که نظر کاربران را به خود جلب کند. گنجایش این یخچال بکو 40 فوت بوده که سهم یخچال 366 لیتر خالص و سهم یخچال 266 لیتر خالص است این حجم از ظرفیت می تواند به راحتی نیاز های یک خانواده پرجمعیت تامین کند. ای دو یخچال به صورت مجزا هستند ولی به گونه طراحی شده  اند که مکمل همدیگر باشند و آنها آنگونه که دوست دارید در آشپزخانه خود جای دهید. این یخچال دو قلو وظیفه اصلی خود یعنی حفظ مواد را به نحو احسن انجام داده است. وجود سیستم های خنک کننده توانمند و قفسه های مختلف برای نگه داری مواد مختلف و ابتکاره های هوشمندانه به این امر کمک شایانی کرده اند.رها شده از شر برفک موضوع دیگریست که با این یخچال دوقلو از آن بهره مند خواهید شد.  RSNE445-RFNE350 دارای خنک کنندگی سریع برای یخچال و انجمادسازی سریع برای فریزر است که در کمترین زمان ممکن نهایت سرما و سردی را ایجاد می کنند. همچنین در صورت قطع جریان برق، تا 6 ساعت هوای درون یخچال را پایدار نگه می دارد تا از دو دما شدن و فساد مواد غذایی جلوگیری شود. سایر ویژگی های این شاهکار بکو در حوصله این پاراگراف نمی گنجد. پس برای آشنایی بیشتر با جزییات ریزتر ادامه متن را مطالعه فرمایید.

دیزاین و طراحی دل انگیز 

یخچال علاوه بر کارایی، باید ظاهری زیبا نیز زیبنده باشد تا بتوان از آن به عنوان یک یخچال"زیبا" نام برد. از این نظر RSNE445-RFNE350 همه چیز تمام است. همانطور که می دانید این یخچال  دوقلو بوده و شما می توانید این دو را به مجزا از هم قرار دهید و درصورتی که آنها کنار هم بگذارید این زیبایی خود را نشان می دهد. جنس بدنه یخچال از جنس استیل زنگ نزن بوده که علاوه بر زنگ نزدن و مقاومت در برابر خوردگی، زیبایی و جلای منحصر به فردی دارد که درخشندگی و لوکسی خاص به خانه شما اعطا می کند.

معماری و طراحی درونی

گنجایش یخچال  643 لیتر خالص( 795 لیتر ناخالص) است که متناسب با خانواده های پرجمعیت و متوسط طراحی شده است. فضای درونی یخچال به صورت ماکزیمم مطرح شده تا امکان نگه داری مواد مختلف فراهم شود. در یخچال RSNE445 محفظه Coolroom  وجود دارد که نسبت به سایر بخش های یخچال دمای کمتری دارد و برای نگه داری مواد غذایی مانند مرغ و ماهی مخصوص شده است. همچنین جنس قفسه ها از شیشه بوده که در برابر اجسام سنگین وزن به خوبی مقاومت می کند به علاوه نفوذناپذیر است و مایعات و آب را از خود عبور نمی دهد. به طور کلی این یخچال 8 طبقه بوده و طبقات درب آن نیز 6 طبقه است که برای نگه داری مواد مختلف مانند بطری های آب، کره وپنیر و .. تخصص یافته است. بد نیست بدانید که مخزن آبسردکن نیز به صورت باریک طراحی شده و به عنوان یکی از طبقات درب به شمار می رود. فریزر نیز همانند یخچال 8 طبقه بوده که برخلاف سایر یخچال دوقلو فضای درونی فریزر به طور کامل به قفسه ها اختصاص یافته است و اجازه نگه داری مواد برای بلندمدت را فراهم می کند. خبر خوب اینکه کشو ها بسیار روان مطرح شده اند 

بوی طراوت، مزه تازگی !!

برای خیلی ها حفظ سلامت مواد غذایی مهم ترین عامل است. شرکت بکو اما با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته و مبتکرانه سعی کرده که بدون افت کیفیت مواد غذایی، آنها را نگه دارد. ابتدا این یخچال از موتور اینورتر بهره می برد که به همراه سیستم خنک کنندگی fan cooling، محیط یخچال را همواره خنک و متناسب با دمای محیط نگه دار. همچمنین دارای خنک کنندگی سریع برای یخچال است کخ در صورت باز شدن درب، سریعا درون یخچال را خنک می کندو برای فریزر نیز انجماد سریع قرار داده که در اسرع وقت ماکزیمم سرما را ایجاد می کند. این ویژگی از دو دما شدن و خراب شده مواد حساس به دما به خوبی جلوگیری میکند. اما این پایان کار نیستRSNE445-RFNE350 دارای نور آبی تازه است. این تکنولوژی پیشرفته با تداوم فتوسنتز سبزیجات و میوه ها، از گند زدن و فاسد شدن مواد غذایی ممانعت به عمل می آورد همچنین این ابتکار طراوت میوه ها را به بالا ترین حد می رساند تا شما طعم تازگی مواد را بچشید!! همچنین این یخچال دو قلو داراب فیلتر رایحه اکتیو بوده که با فیلتر هوای سیستم خنک کننده، در تمامی نقاط یخچال را هوای تازه را به جریان می آورد و باکتری ها را ازبین می برد. در نتیجه با باز کردن درب آنچه شما احساس می کنید بوی طراوت است.!!

موتور اینورتر و سیستم خنک کننده

موتور به عنوان قلب تپنده یخچال را عمل می کند. در صورتی که این قلب تپنده خوب عمل کند، یخچال نیز خوب عمل می کند. موتور اینورتر یکی از پبشرفته ترین کمرسور هاست. این موتور با عملکرد هوشمند خویش متناسب با دما محیط کار می کند برای مثال در تابستان نسبت به زمستان فعالیت کمتر دارد.همین ابتکار به صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از اتلاف انرژی می شود.  همچنین این RSNE445-RFNE350 با موتور اینورتر از صدای بسیار کمی برخوردار  بوده و حتی در سکوت نیمه شب هم به سختی صدای آن شنیده می شود.مطمئن باشبد با این موتور سالیان سال می توانید از یخچال خود نهایت استفاده را کنید.با عملکرد این موتور به لطف وجود سنسور دمایی از نوسانات بسیار کمی برخوردار بوده که از دو دمایی شدن غذاها جلوگیری می کند در کنار این موتور توانمند وجود یک سیستم خنک کننده نیز الزامیست، خوشبختانه RSNE445-RFNE350 به لطف سیستم خنک کنندگی دوگانه یخچال، سرمای ناشی از موتور را تک تک نقاط یخچال می برد. لازم به ذکر است سیستم خنک کننده فریزر و یخچال به نسبت کاری که انجام میدهند متفاوت اند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
RSNE445-RFNE350

مشخصات

گنجایش یخچال
366 لیتر
گنجایش فریز
277لیتر
گنجایش کل به فوت
40 فوت
ارتفاع
185
عمق با در
65.5
پهنا
59.5
دسته الومنیومی
دارد
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
وزن
فریزر 69 کیلوگرم
یخچال 96.5 کیلوگرم
رتبه انرژی
A+
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
دو قلو
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخ ساز بیرونی
دارد
یخچال
RSNE445-RFNE350
محفظه تخمه مرغ
دارد
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
دارد
مخزن اب
دارد
حسگر دمای ECO
دارد
نمایش میزان سرمایش
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
لامپ LED
دارد
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
OVER FRESH
کنترل رطوبت
دارد
انجماد سریع
دارد
خنک کننده
دارد
تعداد درب
هر کدام یک درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
8 طبقه
تعداد طبقات درب یخچال
4 طبقه
تعداد طبقات درب فریزر
8 طبقه
سایر توضیحات
قابلیت انجماد سریع و خنک کنندگی سریع
نورآبی فعال تازه
سیستم از بین برنده بوی بد
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
366 لیتر
گنجایش فریز
277لیتر
گنجایش کل به فوت
40 فوت
ارتفاع
185
عمق با در
65.5
پهنا
59.5
دسته الومنیومی
زنگ هشدار
هشدار درب
وزن
فریزر 69 کیلوگرم<br /> یخچال 96.5 کیلوگرم
رتبه انرژی
A+
نشانگر LED
نوع یخچال
دو قلو
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخ ساز بیرونی
یخچال
RSNE445-RFNE350
محفظه تخمه مرغ
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
مخزن اب
حسگر دمای ECO
نمایش میزان سرمایش
قفسه های شیشه ای
لامپ LED
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
OVER FRESH
کنترل رطوبت
انجماد سریع
خنک کننده
تعداد درب
هر کدام یک درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
8 طبقه
تعداد طبقات درب یخچال
4 طبقه
تعداد طبقات درب فریزر
8 طبقه
سایر توضیحات
قابلیت انجماد سریع و خنک کنندگی سریع<br /> نورآبی فعال تازه<br /> سیستم از بین برنده بوی بد<br />

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم