یخچال ساید بای ساید دوو مدل FRS-2211

ویژگی های کلی یخچال ساید بای ساید دوو مدل FRS-2211

  • واجد سیستم خنک کنندگی Turbo X-CooliongTM
  • پشتیانی از انجماد و سریع کنندگی سریع
  • واجد صفحه نمایش LED و  لمسی
  • دارای قفسه های شیشه ای محکم
  • دارای آبسردکن و یخساز هوشمند
  • واجد لامپ های کم مصرف LED
  • پشتیبانی از قابلیت بدون برفک
  • دارای هشدار درب و قفل کودک
  • توانایی اتصال بخ آب شهری
  • دارای ظرفیت کلی 538لیتر 

ادامه مطلبShow less
33,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
DAWOO FRD-2211
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
موردی یافت نشد
توضیحات

بررسی کلی یخچال ساید بای ساید دوو مدل FRS-2211

اگر دنبال یخچالی هستید که به نسبت قیمت مناسبش بهترین عملکرد را داشته باشد، خوب جایی آمده اید. یخچال FRS-2211 جز یخچال های ساید بای ساید قلمداد می شود که به نسبت یخچال های میان رده بهترین عملکرد را از خود به جای گذاشته است. این یخچال علاوه بر کارایی منحصر به فرد، از قد و قامتی رعنا برخوردار است. ظاهر لوکس و مدرن آن با هر آشپزخانه ای فیت می شود و حال و هوای آن را عوض می کند. یخچال دوو مدل FRS-2211 در کنار طراحی ساید بای ساید، دارای هوم دور نیز بوده که علاوه بر زیبایی، کاربرد های مفیدی دارد. وجود صفحه نمایش لمسی در بالای آبسرد نیز ظرافت یخچال را دو چندان کرده است. گنجایش کلی این یخچال دوو 538 یا 32 فوت است، این میزان از حجم می تواند برای هر خانواده ای جوابگو باشد. 

جنبه کاربردی

یکی از شاخصه هایی  که سطح این یخچال ساید بای ساید را بالا برده است جنبه کاربردی آن است که در قد وقواره های یخچال های بالارده ظاهر شده است. موتور یخچال ،اینورتر خطی است که به عنوان یکی از بهترین کمپرسور های یخچال شناخته می شود. این موتور در صرفه جویی انرژی، افزایش عمر یخچال و صدای کم نقش شایان توجهی دارد. در کنار موتور نیز سیستم خنک کننده Turbo X-Cooling قرار دارد که با عملکرد هوشمند خود سرما را به تک تک نقاط یخچال می رساند و کاری کرده است تا ین یخچال از نظر سرما رسانی "عالی" باشد. پشتیبانی از قابیلت انجماد و خنک کنندگی سریع (Supercooling &freezing)، سبب شده تا سرما در اسرع وقت در یخچال به جریان در بیاید. یک خوب که این یخچال دارد قابلیت بدون برفک است که شما را از شر برفک و برفک زدایی رها می کند.

طراحی و دیزاین لوکس

شرکت دوو از معدود شرکت هایست که علاوه بر کارایی، ظاهر و زیبا بودن نیز برایش حائز اهمیت است.یخچال ساید بای ساید FRS-2211 در دو رنگ سیاه و سفید موجود بوده و به گونه ای طراحی شده است که به هر آشپزخانه ای بخورد و زیبایی و لاکچری بودن را برای یخچال شما به ارمغان بیاورد. جنس بدنه یخچال از جنس فولاد بوده که علاوه مقاومت در برابر ضربه و تغییر شکل، تحت هیچ شرایطی(حتی در آب وهوای شرجی و مرطوب) زنگ نمی زند به علاوه با جلایی که دارد درخشندگی بخصوصی ایجاد می کند که آن را بسیار زیباتر جلوه می دهد. همانطور که گفته شد FRS-2211 واجد هوم بار است. جهت باز کردن هوم بار تنها لازم است که کمی آن را فشار دهید و تا خود به خود باز شود. شما می توانید مواردی که بیشتر به آن ها نیاز دارید مانند بطری آب را در این مکان تعبیه  کنید تا در صورت نیاز هر چه سریع تر به آن دسترسی داشته باشید. این ابتکار خلاقانه کمک می کند تا با حفظ هر چه بیشتر سرمای درون یخچال و کاهش فعالیت موتور، عمر مفید یخچال و دوام آن را زیاد کنید. در سمت مقابل هوم بار آبسرد کن را می بینید که به صورت کاملا هوشمند طراحی شده است. به لطف اتصال یخچالFRS-2211 به آب شهری شما می توانید در هر ساعت از روز به آب خنک و تصفیه و یخ آماده دسترسی داشته باشید. در بالای آبسرد کن پنل نمایشگر لمسی مشهود است که امکان دسترسی به تنظیمات یخچال را بریا شما فراهم می آورد. بدون شک با وجود این پنل لمسی احساس مدرن بودن به شما دست خواهد داد!!

گنجایش ومعماری درونی

 یخچال ساید بای ساید FRS-2211 دارای گنجایش 538 بوده که به نسبت سایزش ایده آل به شمار می آید. این یخچال می تواند برای خانواده های پرجمعیت و متوسط گزینه خوبی باشد. فضای درونی یخچال به گونه ای طراحی شده که شما بتوانید خود و متناسب با نیازهایتان آن را تنظیم کنید. کشو های یخچالو فریزر از جنس شیشه حرارت دیده هستند. این شیشه با حرارت، به درجه ای از سختی رسیده است که می تواند تا وزن اجسام بسیار سنگین را تحمل کنندو دیگر ویژگی این شیشه ها نفوذناپذیر بودن آن هاست؛ در صورتی که مایعی روی آن ریخته شود، شیشه از نفوذ آن به قسمت های پایینی ممانعت به عمل می آورد. لامپ های یخچال نیز از LED اند که به صورت توکار طراحی شده اند و از مصرف انرژی بسیار کم و نور بسیار بالا برخوردارند. به علاوه می توانند سالیان سال دوام داشته باشند.

همچنین وجود قفسه های گوناگون امکان نگه داری مواد مختلف را فراهم آورده است. برای مثال در قسمت بالای یخچال قفسه ای وجود دارد که برای نگهداری کنسرو مخصوص شده است و شما می توانید با خیال راحت کنسرو ها در یخچال نگه داری کنید. همچنین این یخچال ساید بای ساید دارای کشو های حفظ رطوبت است که با کنترل رطوبت میوه ها و سبزیجات، تازگی و طراوت آنها را در بالاترین حد ممکن نگه می دارد. 

سیستم سرمایشی یخچال

مهم ترین وضیفه یخچال حفظ کیفیت مواد است که قاعدتا با ایجاد اتمسفر خنک و سرد امکان پذیر است. موتور این یخچال اینورتر خطی بوده که با مصرف بهینه انرژی و صدای کم مورد توجه شرکت های معروف شده است. موتور علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، عمر و دوام بالا را برای یخچال به ارمغان می آورد. در کنار این کمپرسور توانمند، سیستم خنک کننده Turbo X-Cooling , وجود دارد تا یخچال FRS-2211 از نظر سرمایشی همه چیز تمام باشد.Turbo X-Cooling نسبت سایر خنک کننده ها 1.3 برابر سریع تر عمل می کند به سرمای بیشتر ختم می شود. این سیستم خنک کننده با عملکرد خود تمامی نقاط یخچال را پوشش می دهد. لازم به ذکر است که سیستم سرمایشی برای یخچال و فریزر کاملا متفاوت عمل می کند. مجزا بودن دو سیستم سرمایشی سبب می شود تا محتویات درون یخچال بهتر نگهداری شوند.

قابلیت Super freezer & Superrefrigerator

اگر جزو خانوده هایی هستید که درب یخچال تان مکررا باز و بسته می شود، یخچال ساید باید ساید FRS-2211 گزینه خوبی است. قاعدتا در هر بار باز کردن درب، یخچال سرمایزیادی را ازدست می دهد که لازم است دوبار سرما را در یخچال ایجاد کند. در این یخچال ساید بای ساید با قابلیت super refrigerator سرما را در اسرع وقت در یخچال برقرار می کند و اجزا می دهد تا دما یخچال زیاد تغییر کند . به بافت و کیفیت مواد غذایی لطمه وارد شود. همچنین با قابلیت Super freezer برای فریزر در جهت سلام مواد فریزر گامی محکم بر داشته است. فریزر با این قابلیت می تواند در صورت ورود مواد جدید تا 2 ساعت و نیم سرمای زیادی ایجتد کند و همچنین در صورت بازکردن درب سرمای زیادی را در بازه زمانی کوتاهی ایجاد کند و اینگونه مواد که نسبت به دما حساس هستند در امان خواهند بود. 

super freezing                  قابلیت بدون برفک

برفک و برفک زدایی یکی از معضل هایی بود که یخچال های قدیمی به آن دچار بودند. اما یخچال ساید بای ساید frs-2211 از سیستم anti frost بهره می برد که اجازه ایجاد حتی یک برفک را هم  نمی دهد. این سیستم مرکزی بوده وبا جذب رطوبت مواد غذایی قبل اینکه دچار انجماد شوند، در برفک زدایی نقش دارد. این برفک زدایی علاوه بر جلوگیری تشکیل برفک اجازه نمی دهد تا این برفک ها روی مواد غذایی بنشیند و باعث افت کیفیت آن شود.

                                                                                                                                                 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DAWOO FRD-2211

مشخصات

گنجایش یخچال
538 لیتر
گنجایش کل به فوت
32 فوت
ارتفاع
177 سانتی متر
عمق با در
73 سانتی متر
پهنا
90 سانتی متر
دسته الومنیومی
دارد
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
دفترچه راهنما
دارد
وزن
129 کیلوگرم
رتبه انرژی
A+
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخچال
ساید بای ساید دوو مدل FRS-2211
محفظه تخمه مرغ
دارد
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
دارد
سیستم کنترل اینورتر
اینورتر خطی
جریان هوای چند گانه
Turbo X-Cooling
مخزن اب
دارد
حسگر دمای ECO
دارد
نمایش میزان سرمایش
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
لامپ LED
دارد
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
دارد
کنترل رطوبت
دارد
انجماد سریع
دارد
خنک کننده
دارد
تعداد درب
2 درب به همراه هوم بار
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
6 طبقه( شامل دو کشو)
تعداد طبقات درب یخچال
5 طبقه
تعداد طبقات درب فریزر
5 طبقه(شامل دو کشو)
سایر توضیحات
قفل کودک v-chip
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
538 لیتر
گنجایش کل به فوت
32 فوت
ارتفاع
177 سانتی متر
عمق با در
73 سانتی متر
پهنا
90 سانتی متر
دسته الومنیومی
زنگ هشدار
هشدار درب
دفترچه راهنما
وزن
129 کیلوگرم
رتبه انرژی
A+
نشانگر LED
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخچال
ساید بای ساید دوو مدل FRS-2211
محفظه تخمه مرغ
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
سیستم کنترل اینورتر
اینورتر خطی
جریان هوای چند گانه
Turbo X-Cooling
مخزن اب
حسگر دمای ECO
نمایش میزان سرمایش
قفسه های شیشه ای
لامپ LED
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
کنترل رطوبت
انجماد سریع
خنک کننده
تعداد درب
2 درب به همراه هوم بار
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
6 طبقه( شامل دو کشو)
تعداد طبقات درب یخچال
5 طبقه
تعداد طبقات درب فریزر
5 طبقه(شامل دو کشو)
سایر توضیحات
قفل کودک v-chip<br />

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم