یخچال ساید بای ساید 6 درب هیتاچی مدل R-E6800X

ویژگی های کلی یخچال ساید بای ساید 6 درب  هیتاچی مدل R-W6800

  • دارای ظرفیت کل32 فوت( 778 لیتر)
  • قفسه های شیشه ای حرارت دیده
  • پشتیبانی از قابلیت بدون برفک
  • مجهز به کمپرسور اینورتر خطی
  • توانایی اتصال به آب شهری
  • دارای جنس بدنه شیشه ای
  • مجهز به سیستم تخلیه هوا
  • توانایی اتصال به گوشی
  • واجد یخساز هوشمند
  • دارای پنل عایق دما
  • دارای انجماد سریع

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
HITACHI R-ZXC740KS
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

بررسی و مشخصات یخچال ساید بای ساید 6 درب هیتاچی مدل R-E6800X

یخچال ساید بای ساید شش درب هیتاچی از تازه ترین محصولات ارائه شده توسط این شرکت کره ایست. هیتاچی یکی از معدود شرکت هایی است که با بهره گیری از افراد نخبه، بر آن بوده تا بهترین محصولات را تحویل مشتریان می دهد. این شرکت کره ای علاوه بر کارکرد یخچال، همواره به طراحی و دیزاین یخچال توجه ویژه ای دارد. در همین راستا این یخچال ساید بای ساید متمایز از سایر یخچال های ساید بای ساید طراحی شده است. جنس بدنه R-E6800 Xشیشه ایست که حالت آیینه مانند را به یخچال اهدا کرده است. لازم به ذکر است که جنس شیشه گوریلا گلس است که در برابر ضربه های ناگهانی و خط و خش به خوبی مقاومت می کند. در کنار آن وجود شش درب مجزا در یخچال ، به آن ظاهر بسیار لوکس و لاکچری را اعطا می کند.

جنبه کاربردی 

هیتاچی، سعی کرده تا بهترین تکنولوژی های روز دنیا را در این یخچال ساید بای ساید جای دهد. کاهش فشار درون یخچال و همچنین وجود کاتالسیت برای از بین بردن اکسیژن، از ترفند های است که این یخچال 6 درب از آن برای حفظ مواد مواذ غذایی بهره می برد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد R-E6800X تنظیم دمای کشو های آن برای انکه داری مواد مختلف است. شما می توانید غذای امروزتان را در دمای 1 درجه سانتی گراد نگه دارید در حالی که در قفسه کناری آن دما برای نگه داری سبزیجات ومیوه زیر صفر درجه است. قسمت فریزر آن نیز با بهره گیری از تکنولوژی های انجماد سازی، به انجماد مواد غذایی می پردازد و این در حالی است که ارزش غذایی مواد تحت تاثیر مواد دستخوش کمترین تغییری نمی شوند. موتور یخچال کمپرسور اینورتر است که با استفاده از گاز مبرد r600a  خنکسازی را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. این موتور متناسب با دمای محیط، نیاز یخچال فعالیت می کند که به صرفه جویی در مصرف انرژی ختم می شود. در کنار موتور اینورتر توانمد، سیستم خنک کننده دوگانه را می بینید که که عملکرد مداوم خود ، هوایی یکدست را روانه فضای یخچال می کنند و تک تک نقاط یخچال را پوشش می دهد.

طراحی و دیزاین حیرت انگیز

طراحی این یخچال 6 درب به گونه ایست، که در همان نگاه اول قند را در دل شما آب می کند! این یخچال به قدری زیبا است از آن به عنوان زیباترین یخچال 2020 زیاد می کنند. این یخچال با هر آشپزخانه ای فیت می شود و لاکچری بودن و زیبایی را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد. جنس بدنه آن شیشه ای است که نمایی آیینه مانند ایجاد می کند به گونه ای شما به راحتی می توانیدخود را درآن بیابید. از بابت مقاومت و جنس آن نگران نباشید. جنس شیشه از جنس گوریلا گلس است که علاوه بر مقاومت در برابر ضربه های محکم، هیچگونه اثر انگشت یا جای دست را به جای نمی گذارد و لازم نیست که شما مداوم آن را تمیز کنید. نحوه قرارگیری درب های یخچال بهه آن نظم هندسی خاصی اعطات کرده که بر ظرافت آن افزوده است.

با نسل جدید درب آشنا شوید!

با  یخچال هیتاچی R-E6800X شما با نسلی از درب آشنا می شوید که نظیر آن را در هیچ کجا نمی توانید پیدا کنید. شما با این یخچال لذت باز کردن راحت درب را خواهید چشد. برای باز کردن یک درب تنها لازم است روی آن کلیک کنید. جهت باز کردن هر دو درب کافی است تا دست خود را روی خط موجود بر درب بکشید. کشو های آن نیز فشاری هستند؛ یعنی برای باز کردن لازم است که کمی را فشار دهید تا خود به خود باز شود.

گنجایش و معماری درونی 

گنجایش یخچال 778 لیتر است که این حجم به دستور زیر تقسیم شده است:

348 لیتر برای یخچال اصلی

47 لیتر برای محفظه تخلیه فشار

148 لیتر برای نگه داری میوه و سبزیجات ( بهترین فضا برای نگه داری سبزیجات ومیوه)

253 لیتر برای فریزر

این حجم از ظرفیت برای هر خانواده- اعم از پرجمعیت_ می تواند جوابگو باشد و نیاز های آن هارا برطرف سازد. محفظه و کشو های یخچال بسیار روان طراحی شده اند که امکان دسترسی را دوچندلاد کرده است. شیشه های یخچال حرارت دیده هستند و در برابر سنگین ترین اجسام هم می توانند مقاومت کنند . بدنه های کناری یخچال واجد پوشش عایق گرما VIP )Vacum Insulation Panel) هستند که حتی در صورت اختلاف دما شدید بین درون و بیرون یخچال، اجازه تبادل دمایی را نمی دهد. این پنل عایق با نگه دذاری هر چه بهتر دمای یخچال، صرفه جویی در مصرف انرژی را به نهایت می رساند.

 نهایت تلاش برای تازگی مواد

محفظه کم فشار

هر چه فشار درون یخچال بیشتر باشد، اکسیژن بیشتری خواهد بود و همانطور که می دانید یکی از عامل های فساد غذایی وجو اکسیژن است. در این محفظه با کاهش فشار بوسیله یک پمپ مقدار اکسیژن محیط را کاهش می دهد. با کاهش فشار محیط به 0.8 اتمسفر  امکان نگه داری منواد غذایی مختلف بدون نگرانی از کیفیت آن را به شما هدیه می بخشد. حفظ ویتامین c، حفظ نرمی و سختی محتویات،نگه داری مواد و مواد غذایی از قابلیت هایی است که با محفظه می توانید از آن بهره مند شوید.

محفظه حفظ دما 2 درجه سانتی گراد

دو کشو پایینی یخچال با وجود سنسورهای حساس به دما، دما را در حدود 2 درجه سانتی گراد نگه می داردو توام با آن خاصیت آنتی باکتریال دارد. این محفظه بیشتر برای نگه داری  وعده های غذایی مطرح می شود که با حفظ دمای هوشمندانه ارزش محتویات را حفظ می کند و همچنین در صورت وجود باکتری و عامل فساد غذایی، آن رات از بین می برد.

قابلیت فریزینگ منحصر به فرد

R-E6800X با بهره مندی از سیستم خنک کننده توانمند، فریزینگ مواد غذایی ر ابه بهترین نحو احسن انجام می دهد. برای خانم های ایرانی که همواره محصولات زیادی را ذخیره سازی می کنند، این یک ویژگی بسیار خوب است. چرا دیگر از بابت خراب شدن مواد غذایی،یا تغییر بافت آن و یا حتی افت کیفیت نگرانی نخواهند داشت. لازم به ذکر است که این یخچال ساید بای ساید 6 درب، از قابلیت انجماد سریع پشتیبانی می کند . می تواند محتوای غذایی را در اسرع وقت انجام دهد.

سیستم سرمایشی یخچال

موتور اینورتر خطی

به طور کلی هیتاچی برای بهترین یخچال خود از کمپرسور اینورتر خطی استفاده می کند. R-E6800X نیز این این کمرسور بهره می برد. این قلب تپنده یخچال، با الگو های مصرف انرژی، صرفه جویی در مصرف انرژی را به حداکثر می رساند. به صورت دقیق تر، اینورتر خطی به نسبت دمای محیط در زمستان یا تابستان، عملکرد خود را تعیین می کند و تلف انرژی را به حداقل می رساند. این موتور همچنین از نویز صدایی بسیار پایینی برخوردار بوده و حتی در سکوت شب هم صدای آن شنیده نمی شود. با این کمپرسور توانمند عمر مفید یخچال خود را بالا ببرید.

سیستم خنک کننده چندگانه 

در کنار یک موتور توانمند، وجود یک سیستم خنک کننده الزامی است. این سیستم خنک کننده در R-E6800X، سیستم خنک کننده چندگانه است. این سیستم توانمند با عملکرد خود تک تک نقاط یخچال را پوشش می دهد. همچنین نسبت به قسمت های مختلف یخچال، متفاوت عمل می کند و این قابلیت سبب می شود تا قسمت های مختلف یخچال، به آن اندازه که سرما نیاز دارند، سرما دریافت می کنند.

سیستم خنک کننده بازیافت برفک

ویژگی های R-E6800X  تمام شدنی نیست. این یخچال در صورت قطع جریان، ببدون مداخلت موتور و سیستم خنک کنندگی می تواند، سرمای کافی جهت نگه داری مواد را تامین کند. شیوه کار کردن این سستم چرخشی بوده و با استفاده از میعان و ذوب صورت می گیرد. به این صورت که برفک تولید شده در یخخچال را می گیرد وسرمای آن را دوباره به یخچال می دهد و خود دوباره به آب تبدیل می شود! در این حالت بدون نیاز به موتور یخچال، سرما تولید خواهد شد و اینگونه در صرفه جویی انرژی گامی محکم برداشته است. خلاصه اینکه باید گفت این است ابتکار!!

با نسل یخچال های هوشمند آشنا شوید

قلمرو اینترنت روز به روز گسترده تر می شود تا اینکه به تمامی وسائل خانه راه برده است. R-E6800 به عنوان یک یخچال هوشمند به شمار می رود. این یخچال ساید بای ساید رامی توان به شبکه وای فای متصل کرد و بعد با نصب اپلیکیشن مخصوص بر روی گوشی هوشمند خود-چه اندرید چه آیفون- به تنظیمات یخچال خود دسترسی پیدا کنید. خب خوب اینکه شما می توناید از هر کجا که باشید چه داخل خانه چه خارج از خانه به یخچال خود متصل شوید و لذت داشتن یک یخچال مدرن را تجربه کنید! اینجا به یک سری از تنظیمات اشاره می کنیم.

  • در صورت باز بودن درب یخچال، گزراش آن را به صورت نوتیفیکیشن به شما اعلام می کند.
  • تنطیم حالت های مختلف یخچال و تنظیم بخش های مختلف یخچال
  • مشاهده لیست خریدات شخصی و و موجودی مواد غذایی
  • بررسی خطاها و نقص هلی احتمالی یخچال
  • وجود و در دسترس بودن دفترچه راهنما
  • فعال سازی حالت صرفه جویی انرژی 

لینک دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی برای اندورید

لینک دانلود اپلیکیشن از اپ استور برای آی او اس

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
HITACHI R-ZXC740KS

مشخصات

گنجایش یخچال
348 لیتر+47 لیتر محفظه+140 کشو میوه وسبزیجات
گنجایش فریز
253 لیتر
گنجایش کل به فوت
32 فوت 778 لیتر
ارتفاع
183.3 سانتی متر
عمق با در
73.8 سانتی متر
پهنا
88 سانتی متر
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
وزن
140 کیلوگرم
رتبه انرژی
A++
نوع یخچال
ساید بای ساید 6 درب
لامپ یخچال
LED کم مصرف
یخ ساز خودکار
دارد
یخچال
R-E6800X
محفظه تخمه مرغ
دارد
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
دارد
سیستم کنترل اینورتر
دارد
جریان هوای چند گانه
دارای سیستم خنک کننده دوگانه
حسگر دمای ECO
دارد
نمایش میزان سرمایش
دارد
قفسه های شیشه ای
شیشه ی حرارت دیده
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
دارد
کنترل رطوبت
دارد
انجماد سریع
دارد
خنک کننده
دارد
تعداد درب
6 درب
سایر توضیحات
دارای شیشه ای گلس
محفظه کنترل فشار
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
348 لیتر+47 لیتر محفظه+140 کشو میوه وسبزیجات
گنجایش فریز
253 لیتر
گنجایش کل به فوت
32 فوت 778 لیتر
ارتفاع
183.3 سانتی متر
عمق با در
73.8 سانتی متر
پهنا
88 سانتی متر
زنگ هشدار
هشدار درب
وزن
140 کیلوگرم
رتبه انرژی
A++
نوع یخچال
ساید بای ساید 6 درب
لامپ یخچال
LED کم مصرف
یخ ساز خودکار
یخچال
R-E6800X
محفظه تخمه مرغ
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
سیستم کنترل اینورتر
جریان هوای چند گانه
دارای سیستم خنک کننده دوگانه
حسگر دمای ECO
نمایش میزان سرمایش
قفسه های شیشه ای
شیشه ی حرارت دیده
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
کنترل رطوبت
انجماد سریع
خنک کننده
تعداد درب
6 درب
سایر توضیحات
دارای شیشه ای گلس<br /> محفظه کنترل فشار<br />

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم