پکیج دیواری آریستون مدل CLAS X 28FF

ویژگی های کلی پکیج دیواری آریستون مدل CLAS X 28FF

  • دارای لیبل مصرف انرژی A+
  • واجد سیستم آنتی فریز
  • دارای صفحه نمایش لمسی
  • واجد دو سیستم مبدل حرارتی
  • دارای ظرفیت گرمایشی 28000
  • واجد توانایی ضد رسوب
  • جنس بدنه آلومنیوم
  • توانایی اتصال به WI-FI

ادامه مطلبShow less
17,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
Wallpackage Ariston Clas x28 FF
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

بررسی کلی پکیج دیواری آریستون مدل clas x 28ff

یکی از معتبرترین و معروف ترین شرکت ها در زمینه وسائل گرمایشی، شرکت ایتالیایی آریستون است.این شرکت کار خود را در سال 1960 به صورت جدی آغار کرد و تا امروز توانسته در زمینه خود در سطح جهانی پیشتاز شود. راز موفقیت این شرکت ایتالیایی، استفاده از افراد نخبه و خلاق است. محصولات شرکت آریسون به عنوان کم کصرف ترین، پربازده ترین محصولات در زمینه گرمایی شناخته می شوند. یکیج دیواری Clas X 28FF از تازه ترین محصولاتیست که وارد بازار شده است. کارایی بالا توام با مصرف انرژی پایین سبب شده تا این محصول مورد توجه بسیاری از مردم قرار بگیرد. این پکیج دارای ظرفیت 28000 کیلووات بوده که برای خانه هایی در محدوده متراژی 120-180 متر مربع مناسب است. این پکیج با داشتن سنسور BUS BRIDGE NET و دیگر ابتکار ها توانسته است که مصرف انرژی را تا 15درصد صرفه جویی کند و راندمان مصرف انرژی آن 93.2 درنظر گرفته شده باشد که جزء یکی از نقاط قوت این پکیج دیواری محسوب می شود.  وجود 3 محفظه جداگانه، پشتیانی از حالت comfort function و دارا بودن دو مبدل حرارتی سبب شده تا دسترسی به آب گرم در اسرع وقت انجام شود. دیگر ویژگی قابل تحسین Clas X 28FF وجود حالت های مختلف، متناسب با فصول سرد سال است.؛ بدینگونه که در تابستان، دیگر لازم نیست شوفاژ ها دیگر فعالیت کنند. مطالب گفته شده تنها قسمتی از ویژگی های این شاهکار آریستون بود. خواهشمند است جهت آشنایی با جزییات و ویژگی های بیشتر آشنا شوید.

ویژگی های سیستم گرمایشی Clas X 28FF

محصولات آریستون در مقابل سایر برند ها همواره برگ برنده را در دست داشته است. Clas X 28FF علاوه بر الگو های بهینه سازی انرژی، از ابتکار و خلاقیت های گوناگونی برخوردار است. همانطور که گفته شد در این پکیج از دو مبدل حرارتی دیده میشود؛ مبدل اولیه از جنس آلومنیوم است که به منظور سازگاری هر چه بیشتر با سیستم گرمایشی خانه از قبیل شوفاژ است و مبدل ثانویه، از جنس استیل زنگ نزن بوده که دربرابر زنگ زدن و خوردگی مقاوم باشد.ویژگی منحصر به فرد Clas X 28FF مقاومت در برابر سرماست؛ این پکیج در سردترین روز های سال و در سرد ترین موقعیت جغرافیایی ایران نیز به فعالیت خود ادامه داده و از یخ بستن ،کاملا در امان است اما این ویژگی تنها به خود پکیج منحصر نمی شود بلکه با جریان آب گرم، از یخ بستن کل سیستم گرمایشی خانه مانند شوفاژ ها جلوگیری به عمل می آورد. comfort function از دیگر ویژگی هاییست که Clas X 28FF از برخوردار است؛ با سیستم توانمند شما می توناید در کوتاه ترین زمان به، به آب گرم دسترسی داشته باشید. به علاوه با وجود AUTO Function به صورت اتوماتیک بوده و بسته به شرایط مختلف فعالیت خود را کم و زیاد می کند برای مثال در فصل تابستان برخلاف زمستان، که روشن بودن شوفاژ ها الزامی نیست از روشن بودن شوفاژ ها جلوگیری می کند. این فناوری از فشار اضافی بر روی پکیج جلوگیری می کند و عمر مفید آن را افزایش می دهد و کمک شایان توجهی در صرفه جویی انرژی انجام داده است. Clas X 28F در محفظه اکسترنال خود دارای 3 مجرای مجزا است که حجم زیادی از آب گرم را فراهم می آورد. این پکیج اما توانایی اتصال به شبکه بی سیم وای فای را نیز دارد که امکان کنترل از دور را برای کاربر فراهم می کند. گسترده دمایی پکیج، 38-83 درجه سانتی گراد است که بسته به نیاز خود می توانید آن را تنظیم کنید. نویز صدایی Clas X 28FF در حدود 30 دسی بل بوده که عملا بی صدا تلقی می شود و حتی در سنگین ترین فعالیت خود، در اوج بی صدایی به کار خود ادامه می دهد.

طراحیجمع و جور و مینیمالیستی Clas X 28FF

clas X 28FF توام با کارکرد فوق العاده ای که دارد، از دیزاین و رنگ و لعاب خاصی برخوردار است. این پکیج در رنگ سفید کریستالی موجود بوده که در خانه ای با هر استایلی جا می افتد و نمایی خاص ایجاد می کند. شما می توانید در پایین این پکیچ، صفحه نمایشگر لمسی را مشاهده کنید که بر زیبایی ومدرن بودن آن دوچندان کرده است. ابعاد یخچال 31.9*40*74.5 است که به صورت مینیمالیسیتی طراحی شده است. یعنی فضای بسیار کمی را از آشپزخانه شما اشغال می کند. با توجه به ظرفیت گرمایشی یخچال، متراژ مناسب برای پکیج در بازه 120-250 متر مربع است. لازم به ذکر است که وزن کلی Clas X 28FF، در حدود 29 کیلوگرم بوده که شرایط نصب آن روی دیوار بسیار راحت است.

ویژگی های جانبی Clas X 28FF

همانطور که گفته شد این پکیج آریستون، دارای صفحه نمایش lcd  است که همراه آن قابلیت های گوناگونی دارد بریا مثال سیستم عیب یاب یکی از آنها است شما می توانید با حافظه ای که دارد، تا 10 عیب آخر پکیج را ببینید و متوجه آن شوید. همچنین وجود خاصیت ضدیخ هم در پکیج وجود دارد که از بستم آب در فصول سرد سال ممانعت به عمل می آورد..



ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Wallpackage Ariston Clas x28 FF
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم