ماشین ظرفشویی زیمنس 13 نفره مدل SN-278

ویژگی های کلی ماشین ظرفشویی زیمنس 13 نفره مدل SN-278

  • مجهز به موتور پیشرفته IQDriver
  • مجهز به لامپ LED کم مصرف
  • دارای خاصیت آنتی باکتریال
  • دارای برچسب انرژی A+++
  • دارای بدنه استیل ضد زنگ 
  • واجد 8 برنامه شستشویی
  • دارای ظرفیت 13 نفر
  • واجد قفل کودک

ادامه مطلبShow less
45,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
SN 278 I 10 TM
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

بررسی جزییات کامل ظرفشویی زیمنس 13 نفره مدل SN-278

مقدمه

امروزه انسان توانسته با تکیه بر هوش خود، با تولید محصولات گوناگون، راحتی و سهولت زندگی را برای خود به ارمغان آورده است. یکی این محصولات ماشین ظرفشویی بوده که وظیفه سنگین شستن ظروف را از روی دوش انسان ها برداشته است. پس لازم است ماشین ظرفشویی را انتخاب کنیم که تمیز ترین ظرف ها را تحویل ما دهد. انتخاب ما ظرفشویی SN-278 بوده که محصول شرکت آلمانی زیمنس است. شرکتی که با تکیه بر اصالت خود افراد نخبه همواره از برندهای برتر بازار قلمداد می شود و تمامی محصولات آن برچسب کیفیت را بر خود دارند.

معرفی کوتاه محصول

ظرفیت این ماشین ظرف شویی 13 نفر بوده که می تواندبرای خانوده های متوسط و پرجمعیت جوابگو باشد. کار کردن با SN-278 بسیار راحت بوده چرا دراور ها به صورت مورب هستند و امکان نگه داری انواع ظروف کوچک و بزرگ را فراهم آورد. همچنین شما می توانید متناسب با نیاز های خود چینش آن هارا  تنظیم کنید. این ماشین ظرفشویی زیمنس از 8 برنامه شستشویی بهره می برد که حاکی بر آنست که توانایی شستشوی انواع ظروف را دارد. مخصوصا برای ظروف شیشه ای که شرایط خاصی را در نظر می گیرد. SN-278 همچنین از سیستم های خشک کننده توانمنمد بهره می برد که ظروف را کاملا بعد شستشو خشک می کند. یکی دیگر از ویژگی های قابل تحسین ماشین ظرفشویی، وجود فیلتر بهداشتی Hygiene plus بوده که تمامی باکتری ها را از بین می برد. اما از ویژگی های منحصر بفرد این ماشین لباس شویی صرفه جوی است؛ صرفه جویی در مصرف شوینده،صرفه جویی در مصرف برق،صرفه جویی در مصرف انرژی، صرفه جویی در همه چیز! موتوری که زیمنس برای SN-278 در نظر گرفته iQDiver بوده که مصرف کم انرژی، بازدهی بالا و صدای بسیار کم را برای شما به ارمغان می آورد. از عملکرد بی نظیر ظرفشویی بگذریم می رسیم به ظاهر بسیا زیبای آن، که بر ارزش های SN-278  افزوده است. 

نهایت پاکیزگی ظروف با SN-278 

همه ماشین ظرفشیی ها شستشن ظروف را انجام می دهند. اما آنچه حائز اهمیت است شیوه شستشو بوده که SN-278 در آن سنگ تمام گذاشته است. این ظرفشویی با بهینه سازی شوینده می تواند تمیز ترین ظروف را تحویل شما دهد. همانطور که گفته شد در این ماشین لباس شویی 8 برنامه شستشویی وجود دارد که شامل شستشو شیشه،سریع،آبکشی ،خیساندن،اتوماتیک و اقتصادی و .... می شود. توزیع یکسان و هوشمندانه آب تمام لکه ها و آلودگی ها را از ظروف می گیرد. بخصوص چربی های سرسخت که به سختی پاک می شوند به راحتی از بین می روند.طراحی دراور ها به گونه ایست می تواند امکان شستشوی انواع ظروف بزرگ و کوچک را را فراهم می آورد بعلاوه شما می توانید کشو ها را متناسب با نیاز خود بچینید. اگر هم می خواهید در اسرع زمان ظرف هایتان شسته شود، شما می توانید از قابلیت VarioSpeedPlus استفاده کنیدکه زمان شستشو را تا 66 درصد کاهش می دهد که تاثیری بر کیفیت شسشتشو نمی گذارد. بعد هر بار شستشو ماشین ظرفشویی، با استفاده از ZEOlith Dryer علاوه بر خشک کردن ظروف با جذب رطوبت روی آنها به تولید انرژی می پردازد.

با SN-278 در صرفه جویی سهیم باشید 

یکی از عامل هایی که سبب برتری SN-278 بر سایر ماشین ظرفشویی ها می شود، صرفه جوی در مصرف آب است. به گونه که در هر بار شستشو تنها از 7.5 لیتر آب استفاده می کند که این قدار در سایر ظرفشویی ها به مراتب بیشتر است. همچنین با وجود سنسور های هوشمند، مصرف انرژی را بهینه می کند برای مثال در صورتی که آلودگی آب از حد معینی فراتر رفت، سنسور مربوطه فعال می رشود و به صورت اتوماتیک وار شستشوی ماشین ظرف شویی را متوقف می کند. زمینه دیگری که SN-278 در آن صرفه جوی می کند، مقدار مواد شوینده است که به نسبت ظرف های درون ظرفشویی، مواد شوینده را مصرف می کند. این ابتکار می تواند در بلند مدت هزینه های اضافی را به جیب شما بازگرداند و از ماندن مواد شوینده و خشک شدن آن بر روی ظروف جلوگیری نماید. لازم به ذکر است که برچسب انرژی A+++ بوده که نشان بر فوق کم مصرف بودن محصول دارد.

موتور توانمند iQDriver 

قلب تپنده ماشین لباس شویی را موتور آن تشکیل می دهد. در همین راستا شرکت زیمنس از iQDriver برای بهترین محصولات خود بهره می برد. SN-278 نیز واجد همین موتور است. این موتور توانمند با استفاده از الگو های بهینه سازی، راندمان و بازدهی را افزایش می دهد و در عین حال بهترین عملکرد را از خود بروز می دهد. اما یکی از ویژگی های قابل تحسین IQDRIVER، سایلنت بودن آن است. صدای برامده ناشی از فعالیت آن تنها 42 دسی بل بوده که می توان گفت تقریبا بی صدا است. این موتور هوشمند می تواند کیفیت محصول شما را تا 10 سال گارانتی کند و عملکرد بی عیب و نقص را برای SN-278 به ارمغان بیاورد.

ظاهری زیبا و منحصر بفرد

در کنار تمام کارایی هایی که گفته شد، SN-278 از ظاهر بسیار زیبایی برخورداری می کند. لباس شویی در رنگ نقره ای موجود بوده و می تواند نمایی بسیار زیبا در آشپزخانه شما ایجاد کند. جنس بدنه از استیل ضد زنگ بوده که حتی در مرطوب ترین آب و هوای کشور هم زنگ نمی زند بعلاوه جنس یدنه به گونه ایست که اثر انگشت یا لک را بر روی خود به جای نمی گذارد و شما لازم نیست مداوم آن را پاک کنید. درب SN-278 به صورت Free-Standing بوده که به راحتی باز می شود. در لبه بالایی درب، شما می توانید صفحه نمایش لمسی را مشاهده خواهید که امکان تنظیم دستی را برای شما فراهم می آورد. بعلاوه آن، نمایی خاصی را به ماشین ظرفشویی اعطا می کند.

محیطی بهداشتی با HygienePlus 

ماشین لباس شویی با استفاده از HygienePlus محیطی خالی از هرگونه باکتری و جرم را برای شستشو ایجاد می کند. به اینگونه که در آخرین آبکشی، دمای آب تا 70 درجه سانتی گراد بالا برده می شود و تا 99.999 درصد باکتری ها و جرم ها  را از بین برده و اجازه تکثیر وتولید مثل برا به آنها نمی دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SN 278 I 10 TM
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم