ماشین ظرفشویی زیمنس 13 نفره مدل SN-258

ویژگی های کلی ماشین ظرفشویی زیمنس 13 نفره مدل SN-258

  • مجهز به موتور پیشرفته IQDriver
  • مجهز به لامپ LED کم مصرف
  • دارای خاصیت آنتی باکتریال
  • دارای برچسب انرژی A+++
  • دارای بدنه استیل ضد زنگ 
  • واجد 8 برنامه شستشویی
  • دارای ظرفیت 13 نفر
  • واجد قفل کودک

ادامه مطلبShow less
43,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
SN 258 I 20 TM
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

بررسی جزییات کامل ظرفشویی زیمنس 13 نفره مدل SN-278

مقدمه

سیر تحول و پیشرفت روزافزون بشر به تولید وسایل پیشرفته تر به منظور تسهیل زندگی روزمره انسان ها تبدیل شده است. یکی از این محصولات ماشین ظرفشویی بوده که وظیفه سنگین شستن ظروف را از روی دوش انسان ها برداشته است. پس شایسته است که ماشین لباسشویی را انتخاب کنیم که بتواند به خوبی جوابگوی نیازهتی ما باشد. انتخاب ما ظرفشویی SN-278 بوده که محصول شرکت آلمانی زیمنس است. شرکتی که با تکیه بر اصالت خود افراد نخبه همواره از برندهای برتر بازار قلمداد می شود و تمامی محصولات آن برچسب کیفیت را بر خود دارند.

معرفی کوتاه محصول

گنجایش ماشین لباسشویی 13 نفره است. این میزان از گنجایش می تواند برای خانواده های متوسط و پرجمعیت مناسب است .SN-278 بسیار راحت بوده چرا دراور ها به صورت مورب هستند و امکان نگه داری انواع ظروف کوچک و بزرگ را فراهم آورد. بعلاوه شما می توانید کشو هارا آنگونه دوست دارید بچینید .با توجه به اینکه ماشین ظرفشویی 8 برنامه دارد، امکان شستشوی انواع ظروف را فراهم می آورد.مخصوصا برای ظروف شیشه ای که شرایط خاصی را در نظر می گیرد. SN-278 همچنین با بهره گیری از سیستم خشک کننده قوی، در زمینه خشک کردن ضروف نیز گل کاشته است. یکی دیگر از ویژگی های قابل تحسین ماشین ظرفشویی، وجود فیلتر بهداشتی Hygiene plus بوده که تمامی باکتری ها را از بین می برد. خرید این ماشین لباسشویی 13نفری می تواند بسیار به صرفه باشد. چرا که با صرفه جویی در مصرف انرژی،آب و موادشوینده می تواند هزینه های اضافی در دراز مدت به جیب شما بازگرداند! موتوری که زیمنس برای SN-278 در نظر گرفته iQDiver بوده که مصرف کم انرژی، بازدهی بالا و صدای بسیار کم را برای شما به ارمغان می آورد. در کنار کارایی فوق العاده، ماشین ظرفشویی از ظاهر بسیار زیبایی بهره می برد که بر ارزش های آن افزوده است.

تجربه بهترین پاکیزگی با SN-258 

همه ماشین ظرفشویی ها توانایی پاک کردن ظروف را دارند، اما موضوع مهم، چگونه شستن است.. این ظرفشویی با بهینه سازی شوینده می تواند تمیز ترین ظروف را تحویل شما دهد. همانطور که گفته شد در این ماشین لباس شویی 8 برنامه شستشویی وجود دارد که شامل شستشو شیشه،سریع،آبکشی ،خیساندن،اتوماتیک و اقتصادی و .... می شود. SN-258 با توزیع یکسان آب و استفاده صحیح از شوینده تمامی چربی و لک ها را از سطح ظروف پاک می کند. مخصوصا چربی های سرسخت که به راحتی پاک نمی شوند .طراحی کشوها به گونه ایست می تواند امکان شستشوی انواع ظروف بزرگ و کوچک را را فراهم می آورد بعلاوه شما می توانید کشو ها را متناسب با نیاز خود بچینید. یکی از ویژگی های خوب SN-258 وجود برنامه VarioSpeedPlus بوده که امکان شستشوی ظروف را در کمترین زمان شستشو دهید. شما می توانید در یک سوم زمان شستشوی عادی، ظروف هایتان را پاک کنید. بعد هر بار شستشو ماشین ظرفشویی، با استفاده از ZEOlith Dryer علاوه بر خشک کردن ظروف با جذب رطوبت روی آنها به تولید انرژی می پردازد.

صرفه جویی در همه چیز با SN-258  

یکی از برگ های برنده ای که SN-258 نسبت به رقیبانش دارد، صرفه جویی در مصرف انرژی،آب و مواد شوینده است. این ماشین لباسشویی، در هر بار شستشو تنها از 7.5 لیتر استفاده می کند. این در حالی است که آب مورد نیاز برای شستشو در سایر ماشین لباسشویی ها بسیار بیشتر است. همچنین با وجود سنسور های هوشمند، مصرف انرژی را بهینه می کند برای مثال در صورتی که آلودگی آب از حد معینی فراتر رفت، سنسور مربوطه فعال می رشود و به صورت اتوماتیک وار شستشوی ماشین ظرف شویی را متوقف می کند. زمینه دیگری که SN-278 در آن صرفه جوی می کند، مقدار مواد شوینده است که به نسبت ظرف های درون ظرفشویی، مواد شوینده را مصرف می کند. این ابتکار می تواند در بلند مدت هزینه های اضافی را به جیب شما بازگرداند و از ماندن مواد شوینده و خشک شدن آن بر روی ظروف جلوگیری نماید. بد نیست بدانید که برچسب مصرف انرژی محصول A+++ بوده که نشان بر فوق کم مصرف بوده محصول دارد.

موتور پیشرفته با IQDRIVE

موتور را می توان قلب تپنده ماشین ظرفشویی دانست. با توجه به اهمیت موتور، شرکت زیمنس برآن بوده تا بهترین موتور را برای بهترین محصولات خود قرار دهد.IQ Drive همان موتور پیشرفته ایست که  SN-258 از آن بهره می برد. این موتور توانمند با استفاده از الگو های بهینه سازی، راندمان و بازدهی را افزایش می دهد و در عین حال بهترین عملکرد را از خود بروز می دهد.همچنین یکی از ویژگی های خوب موتور، کم صدا بودن آن است به گونه ای که نویز صدایی آن تنها 42 دسی بل بوده که می توان تقریبا آن را بی صدا نامید . با عملکرد بی نقص موتور، شما می توانید سالیان سال بهترین استفاده را از ماشین ظرفشویی خود داشته باشید.

ظاهری مدرن ولوکس

توام با کارایی بالا، SN-258 از ظاهری بسیار لوکس و مدرن بهره می برد . لباس شویی در رنگ نقره ای، سفید و سیاه موجود بوده و می تواند نمایی بسیار زیبا در آشپزخانه شما ایجاد کند و خانه شما شیک کند. جنس بدنه از استیل ضد زنگ بوده که حتی در مرطوب ترین آب و هوای کشور هم زنگ نمی زند.خبر خوب اینکه جنس بدنخ به گونه ای طراحی شده که اثر انگشت یا جای دست را بر روی خود جای نمی گذارد. درب SN-278 به صورت Free-Standing بوده که به راحتی و با یک فشار باز می شود. در لبه بالایی درب، شما می توانید صفحه نمایش لمسی را مشاهده خواهید که امکان تنظیم دستی را برای شما فراهم می آورد. همچنین وجود آن، به ماشین لباسشویی ظاهری مدرن اعطا می کند.

محیطی بدون باکتری با HygienePlus 

ماشین لباس شویی با استفاده از HygienePlus محیطی خالی از هرگونه باکتری و جرم را برای شستشو ایجاد می کند. به اینگونه که در آخرین آبکشی، دمای آب تا 70 درجه سانتی گراد بالا برده می شود و تا 99.999 درصد باکتری ها و جرم ها  را از بین برده و اجازه تکثیر وتولید مثل برا به آنها نمی دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SN 258 I 20 TM
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم