ماشین لباسشویی 8کیلوگرم هیتاچی مدل BD-80CVE

ویژگی های کلی ماشین لباسشویی 8کیلوگرم هیتاچی مدل BD-80CVE

  • مجهز به موتور Smart drive inverter
  • دارای 5 سنسور مخلتف تنظیم کننده
  • سرعت چرخش 1200 دور بر دقیقه
  • پشتیبانی از 16 برنامه شستشویی
  • واجد سیستم لرزشگیر دوگانه
  • واجد صفحه نمایش LED
  • دارای ظرفیت 8 کیلوگرم
  • برچسب انرژی A+++

ادامه مطلبShow less
28,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
BD-80CVE
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

بررسی ماشین لباسشویی 8کیلوگرم هیتاچی مدل BD-80CE

مقدمه

امروزه ماشین لباسشویی به یکی از مهم ترین اجزای خانه تبدیل شده که تصور زندگی بدون آن بسیار دشوار است وسیله که شرایط شستشوی لباس ها را برای انسان ها بسیار راحت تر می کند. پس شایسته است که از لباس شویی بهره ببریم که بهترین  عملکرد و دوام را داشته باشد. ماشین لباسشویی هیتاچی مدل BD-80CV، از تازه ترین محصولات ارائه شده توسط شرکت هیتاچی است. شرکتی محصولات آن به اصالت و خوشنامی معروف هستند و استانداردهای جهانی لازم را دارند. این ماشین لابس شویی با توجه به کارایی بالا، و قیمت مناسب به عنوان ماشین لباسشویی اقتصادی شناخته می شود.

تجربه ای تازه از پاکیزگی لباس با BD-80CV 

همه ماشین لباسشویی ها توانایی شستشوی لباس ها را دارند. اما عاملی که سبب ارجحیت BD-80CV بر سایر ماشین لباسشویی ها می شود، وجود برنامه های شستشویی گوناگون است.BD-80CV از 16 برنامه شستشویی بهره می برد که امکان شستشوی انواع لباس یا پارچه های مختلف را فراهم می آورد. یکی از ویژگی های منحصر بفرد این لباسشویی، تعیین میزان شستشوی لباس است. شما می توانید با توجه به کثیفی و آلودگی، میزان شستشو را انتخاب کنید. برای مثال برای یک آلودگی سطحی می توانید از شستشوی سطح پایین استفاده کنید.

موتور توانمند و کارا 

بیشتر عملکرد ماشین لباسشویی به موتور آن باز می گردد. پس برای یک ماشین لباسشوییف به یک موتور خوب نیاز هست. Smart drive inverter همان موتوری است که BD-80CE خاز آن بهره می برد. در این موتور حد الامکان سعی شده اصطکاک به حدقل مقدار خود برسد و راندمان و بازدهی بالایی داشته باشد. و اینگونه مصرف انرژی به حداقل می رسد. بد نیست بدانید که برچسب مصرف انرژی آن A+++ بوده که نشان بر فوق کم مصرف بودن ماشین لباسشویی دارد. در کنار مصرف بهینه انرژی، این موتور توانمند می تواند سالیان سال بدون اینکه از نظر کیفیت افت کند کار کند و عمر مفید بالایی را برای BD-80C3E به ارمغان می آورد.

طراحی لوکس و مدرن

این ماشین لباسشویی همراه کارایی منحصر بفرد،ظاهری بسیا لوکس و دلنشین دارد. جنس بدنه ماشین لباس شویی از جنس استیل ضد زنگ است که مقاومت بسیار خوبی در برابر زنگ و زنگ زدگی دارد. همچنین در برابر ضربه هم بسیار مقاوم است. طراحی F4V710STS به گونه ایست که می تواند در هر خانه ای بنشیند و به فضای اتاق مدرنیته ببخشد. طراحی دیگ آن به صورت ماکزیمم طراحی شده و بسیار عمیق طراحی شده تا فضای بیشتری ایجاد کند. دیگ به صورت سوراخ ها مساوی طراحی شده که جریان آب را یکدست وارد فضای دیگ کند. F4V710STS همچنین دارای پنل لمسی بوده که امکان تنظیم کردن دستی را برای کاربر فراهم می آورد. درب از جنس شیشه نشکن بوده که مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
BD-80CVE
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم