ماشین لباسشویی 9 کیلویی بکو مدل 9745 X

ویژگی های کلی ماشین لباسشویی 9 کیلویی بکو مدل 9745 XS

  • مجهز به شستشوی گرمایش Airtherapy
  • سرعت چرخش دیگ 1400 دور بر دقیقه
  • توانایی از بین بردن  24 نوع لکه مختلف
  • مجهز به موتور Promax Inverter
  • دارای لیبل مصرف انرژی A+++
  • دارای خاصیت ضد چین وچروک
  • واجد 16 برنامه شستشویی
  • دارای صفحه نمایش LCD
  • دارای ظرفیت 9 کیلوگرم

ادامه مطلبShow less
16,800,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
مرجع:
WTV9745 XOMA
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی کامل ماشین لباسشویی 9 کیلویی بکو مدل 9745 X

ماشین لباسشویی بکو مدل 9745 از تازه ترین محصولات ارائه شده توسط شرکت ترکیه ای بکو می باشد. ماشین لباسشویی با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته و برنامه های متنوع، همواره لباس های پاکیزه را تحویل شما می دهد. ظرفیت 9 کیلویی توام با سرعت چرخش بالا می تواند آلودگی لباس ها به راحتی از بین می برد. بهره مندی از 16 برنامه شستشویی و توانایی پاک کردن 24 نوع لکه، اجازه  ماندن هیچگونه لکه ای را رو لباس نمی دهد. در کنار تمام این ویژگی های خوب، صدای کم و عملکرد بدون لرزش نیز هم اضافه کنید. موتور به کار رفته در ماشین لباسشویی promax inverter بوده که عملکرد بی عیب نقص در بلندمدت برای ماشین لباسشویی به ارمغان می آورد. اما آنچه این ماشین لباسشوی را متمایز می کند، وجود جزییات است. مانند از بین بردن چین و چروک لباس،برنامه های شستشویی سریع و سیستم بهداشتی کردن محیط.  لازم به ذکر بوده که قیمیت ماشین لباسشویی به نسبت ویژگی هایی که دارد. بسیار پایین بوده و خربد آن بسیار می تواند به صرفه باشد.

تجربه ای جدید از شستشو با 9745 XS

ماشین لباسشویی 9745 XS از نظر شستشوی لباس سنگ تمام گذاشته است .  در ماشین لباسششویی 16 برنامه شستشویی گوناگون یافت می شود. که بیانگر تنوع شستشویی آن است که شما می توانید انواع لباس را با انواع جنس - بدون نگرانی از کیفیت آن- بشویید. همچنین 9745 XS از قوی ترین و بهترین سیستم ضد لکه StainExpert ( متخصص لکه) دنیا بهره می برد که می تواند 24 نوع لکه مختلف را از بین می برد. حال فرقی نمی کند که لکه، جوهر خودکار یا قهوه باشد؛ با این تکنولوژی از شر سرسخت ترین لکه ها رهایی می یابید. در کنار تمامی این ویژگی های منحصر بفرد، توجهی که ماشین لباسشویی به کیفیت و بافت پارچه دارد، ستودنی است. برای مثال، سطح دیگ 9745 XS به گونه ایست که هیچ آسیبی به لباس نمی رساند.

موتور ProSmart Inverter، دوام بالا،صرفه جویی بالا،صدای پایین

قلب تپنده 9745 XS موتور پیشرفته PriSmart Inverter است. این موتور توانمند برامده از تازه ترین تکنولوژی روز بوده و عملکرد بی نقصی را برای ماشین لباسشویی به ارمغان می آورد. طراحی موتور به صورت  تسمه ای نبوده و مستقیم به دیگ متصل است. این ابتکار سبب شده تا نقاط درگیر با موتور کمتر شده و اصطکاک موتور به حداقل برسد. به  دنبال آن بهره وری و راندمان ماشین لباسشویی نیز افزایش می یابد. با وجود همچنین موتوری دیگر نیاز به تعمیرکار نخواهید داشت. بعلاوه نرخ مصرف انرژی در این موتور به قدری کم است که برچسب انرژی آن را A+++ در نظر گرفته اند.و مطمئنا در درازمدت می تواند هزینه های زیادی برای شما بازگرداند. در کنار تمامی این ویژگی های خوب، کم صدا بودن نیز اضافه کنید. بد نیست بدانید که 9745 XS در سنگسن فعالیت خود نیز، صدای بسیار کمی دارد و به هیچ مزاحم آسایش شما نمی شود.

طراحی و دیزاین مدرن 

یکی دیگر از نقاط قوت ماشین لباسشویی، دیزاین و طراحی آن است. 9745 XS در کنار کارایی عالی، از ظاهر بسیار مدرن و  امروزی برخورداری می کند. جنس بدنه از استیل زنگ نزن بوده که مقاومت بسیار زیادی را در برابر زنگ زذن و پوسیدگی دارد. بعلاوه جنس بدنه به گونه ایست که، اثر انگشت و جای لکه را بر روی خود جای نمی گذارد و دیگر شما نیاز نیست مداوم آن را با دستمال پاک کنید. وجود صفحه نمایش LCD لمسی در 9745 XS ظاهری مدرن به لباسشویی اهدا می کند. و همچنین در کنار آن ولوم چرخشی را مشاهده می کنید. اندازه دهانه درب به نسبت سایر ماشین لباسشویی ها بسیار برگتر بوده که بارگذاری و بارگیری لباس ها را بسیار راحت تر کرده است. دیگ آن Aqua Wave یا همان رقص آب است. که همانطور از نامش پیداست با توزیع مناسب آب به شستشوی البسه می پردازد. همانطور که گفته شد، طراحی دیگ به گونه ایست که کوچک ترین آسیبی به جنس لباس نمی زند. موضوعی که در سایر ماشین لباسشویی ها یافت نمی شود.

قابلیت AirTherapy

با اولین ماشین لباسشویی که خشک کن دارد سلام کنید! یکی از ویژگی های قابل تحسین 9745 XS، وجود سیستم خشک کننده مخصوص بخود مرسوم به AirTherapy است. این تکنولوژی شما را از خشک کن بی نیاز می کند چرا که در انتهای شستشو با به جریان در آوردن هوای گرم در ماشین لباسشویی، به خشک کردن لباسها می پردازد. اینگونه شما می توانید لباس های خود کاملا پاکیزه و خشک از 9745 XS تحویل بگیرید. اما کار این سیستم تنها به اینجا ختم نمی شود بلکه به گند زدایی و رفع بوی بد ماسین لباسشویی نیز می پردازد.

سایر ویژگی ها

وجود جزییات ریز در 9745 XS بدون شک استفاده از ماشین لباسشویی برای شما راحت تر می کند؛ برنامه شستشویی 14 دقیقه یکی از این نمونه هاست که امکان شستشوی لباس در اسرع زمان فراهم می آورد. البته در حالت نباید حجم لباس ها از 2 کیلوگرم بیشتر شود. وجود سیستم ضد چین چروک لباس ها، ایجاد شرایط خاص برای شستشوی لباس های پشمی و ایجاد محیط کاملا بهداشتی از دیگر قابلیت های این ماشین لباسشویی 9 کیلویی است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
WTV9745 XOMA
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم