ماشین لباسشویی 9 کیلویی ال جی مدل F4M5VS6S

ماشین لباسشویی 9 کیلویی ال جی مدل F4M5VS6S

  • قابلیت تکنولوژی تشخیص خودکار وزن لباس
  • قدرت موتور 1400 دور بر دقیقه
  • قابلیت فناوری SPA STEAM
  • قابلیت NFC
ادامه مطلبShow less
14,600,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
F4M5VS6S
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی ماشین لباسشویی 9 کیلویی ال جی مدل F4M5VS6S

برای خرید محصولات خانگی خود میتوانید از فروشگاه اینترنتی اصلی کالا اقدام نمایید. فروشگاه اینترنتی اصلی کالا نسبت به فروشگاهای دیگر قابل اعتمادتر و دارای نماد اعتماد است در نتیجه برای خرید محصولات منزلتان به سایت ما (اصلی کالا) مراجعه کنید.  باتوجه به مشلغه های روزانه افراد کمتر کسی به فکر شستن لباس های خود با روش سنتی می کند به طوریکه در هر خانه ای  یک ماشین لباسشوئی وجود دارد به همین دلیل انتخاب و خرید ماشین لباسشوئی که هم از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار باشد و هم طراحی و ظرافت زیبا و متناسب با دکوراسیون خانه ها را دارا باشد از اهمیت و وسواس بالائی برخورداراست.ماشین لباسشوئی 9 کیلوئی ال جی مدل F4M5VS6S یکی از نمونه ها و محصولات با کیفیت شرکت بزرگ ال جی می باشد که تا رضایت مشتریانش را در سراسر دنیا به خود جلب کرده است. شرکت ال جی در مدل 9 کیلوئی F4M5VS6S از فناوری Allergy Care cycle بهره برده است که از آب و حرارت تولید شده خود دستگاه برای پاک کنندگی و ضدعفونی لباس ها استفاده می کند نکته ی مهمی که در مورداین فناوری وجود دارد اینست که هیچگونه آسیبی به بافت لباس ها وارد نمی شود فناوری موجود قدرت و توانائی از بین بردن ذرات حساسیت زا  با خلوص %99همچون گرد و غبارهائی که در خانه و یا محیط های بسته وجودارند را دارا می نمود. قابلیت دیگری که شرکت ال جی در لباس شویی های خود در این چند ساله به کاربرده است حالت add item  است که با این فناوری به راحتی می توانید لباس های جامانده را در حالت فعال و کارکردن لباس شوئی به آن اضافه کنید. البته به کاربردن این فناوری نیازمند یک سری اصول همچون، دمای اب داخل دستگاه نیاد از 40 درجه سانتی گراد بالاتر باشد چونکه ریسک ایمنی دستگاه بالا می رود و جنس لباس ها را باید متناسب به دکمه هائی که شرکت روی دستگاه قرار داده در حالت active برای جلوگیری از آسیب ها وارد شده به لباس ها، به آن اضافه کنید.

طراحی ظاهری ماشین لباسشوئی ال جی مدل F4M5VS6S

شرکت ال جی یکی از شرکت های تولید کننده لوازم خانگی با طراحی خاص و کارایی معتبر است که بسیاری از کاربران برای خرید محصولات مورد نیاز خود به طراحی و طرز کارای آن خیلی توجه می کنند. شرکت ال جی علاوه بر کیفیت بالا و رضایت بخش محصولاتش طراحی و زیبای را هم به گونه ای خاص رعایت کرده که به راحتی تا مدت های زیادی می توان از آنان استفاده کرد و به فکر تغییر دادن دکوراسیون خانه خود نباشید در نتیجه این به گونه ی طراحی شده که با هر دکوراسیونی ست خواهد شد.ماشین لباسشوئی ال جی مدل F4M5VS6S هم از این قضایا مستثنی نیست شرکت ال جی در مدل F4M5VS6S قاعده 85 سانتی متر را رعایت کرده است به گونه ای که کاربران به راحتی می توانند با تمام وسایل آشپزخانه خود آن را ست کنند. ال جی مدل F4M5VS6S را در رنگ های سفید و نقره ای با بدنه تمام استیل روانه بازار کرده است.  مدل F4M5VS6S را به راحتی می تتوان در مکان های که رطوبت زیادی دارند بدون هیچ مشکلی قرار داد.ال جی قابلیت موجود را مدیون بدنه تمام استیل ضد زنگ است.

نمایشگر قدرتمند ماشین لباسشوئی ال جی مدل F4M5VS6S

شرکت ال جی از معدود شرکت های محصولات خانگی موجود در بازار می باشد که به راحتی  تکنولوژی صفحه های نمایش را برای ماشین های لباسشوئی خود به کاربرده است. ال جی در مدل F4M5VS6S از صفحه نمایش های باکیفیت و زیبای LED استفاده کرده است از نقاط قوت این صفحه نمایش می توان به کیفیت بالای صفحه نمایش، اجرای دستورات و اطلاعات در کم ترین زمان ممکن و هیچگونه هنگ یا کندی اشاره کرد.

 

فناوری SPA STEAM  در ماشین لباسشوئی ال جی مدل F4M5VS6S

شرکت های که محصولات خانگی از جمله ماشین لباسشوئی تولید و روانه بازار می کنند معمولا تکنولوژی بخارشوی یا SPA STEAM را در محصولات پرچم دار یا رده بالای خود به کار می گیرند اما شرکت ال جی برای مدل F4M5VS6S با قیمت نسبتا پایین و مقرون به صرفه ای که این محصول دارد فناوری موجود را در این محصول تعبیه کرده است که می تواند هر کسی را به خرید این محصول اغوا و ترغیب کند.با تکنولوژی که ال جی در مدل F4M5VS6S به کار برده دیگر نگران آسیب به بافت لباس های خود نباشید.


تکنولوژی تشخیص خودکار وزن لباس مدل F4M5VS6S

هر شرکتی که با تولید ماشین های لباسشوئی سروکار دارند برای مدل هائی که روانه بازار می کنند میزان وزن معینی برای محصولات خود در نظر می گیرند طوریکه که اگر لباس هائی که در ماشین لباسشوئی قرار می دهید نباید از میزان وزنی که تعیین شده بالاتر رود به همین دلیل تشخیص این کار برای کاربران بسیار دشوار می شود خوشبختانه شرکت ال جی برای حل این مشکل فناوری جدید تشخیص و انتخاب اتومات وزن لباس ها را در مدل های خود از جمله مدل F4M5VS6S به کار برده به عنوان مثال اگر وزن لباس از میزان و رنجی که شرکت تعیین کرده کم تر باشد سیستم به طور خودکار روی حالت بهینه و مصرف کم انرژی قرار می گیرد یا اگر وزن لباس ها بیش از حدی باشد که شرکت ال جی  برای مدل F4M5VS6S خود در نظر گرفت مدل F4M5VS6S به شما هشدار می دهد.

 

فناوری NFC برای جذاب کردن شستشو

شرکت ال جی با برنامه و امکانات متنوعی که برای مدل F4M5VS6S در نظر گرفته به راحتی می توان هر نوع لباسی از پارچه های ضخیم تا تا نازک و ظریف در کمترین زمان با کیفیتی مطلوب شسشتو دهد اما شرکت ال جی فقط به این موارد اکتفا نکرده بلکه با استفاده از قابلیت NFC کاربران به راحتی می توانند که به ماشین لباسشوئی خود وصل شده و به طور کامل ماشین لباس شوی خود را از راه دور کنترل کنند.

 

 

قدرت موتور فوق العاده ماشین لباسشوئی  مدل F4M5VS6S

شرکت ال جی در مدل ماشین لباسشوئی  F4M5VS6S از موتور فوق العاده قدرتمندی که توان 1400 دور بر دقیقه را دارد استفاده کرده است که با کمک این قدرت دور فوق العاده لباس های شما در کمترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت مورد شستشو قرار می گیرند نکته جالب توجهی که در مورد موتور مدل F4M5VS6S وجود دارد  صدای بسیار کم آن است که می تواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که در واحدهای آپارتمانی زندگی می کنند.

 

قیمت بسیار جذاب ماشین لباسشویی ال جی مدل F4M5VS6S

اگر به دنبال ماشین لباسشوئی برای خانه خود می گردید که هم از کیفیت ساخت بسیار مطلوب، طراحی زیبا و از همه مهم تر قیمت پایین و مقرون به صرفه برخوردار باشد ماشین لباسشویی ال جی مدل F4M5VS6S می تواند گزینه بسیار جذابی برای خانه های شما باشد چونکه اگر مدل شرکت های دیگر با این قابلیت و تکنولوژی ها را جستجو کنید قیمتی بسیار بالاتر از ماشین لباسشویی ال جی مدل F4M5VS6S دارند که این میتواند نقطه عطف این محصول نسبت به رقبای دیگرش باشد.

  

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
F4M5VS6S
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم