یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS71

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS71

  • دارای سیستم سرمایش سریع و یکنواخت
  • پشتیبانی از سیستم ضد برفک
  • دارای یخساز و آب سردکن
  • دارای ظرفیت 30 فوت
  • بدنه استیل ضد زنگ
  • برچسیپ انرژی A+
ادامه مطلبShow less
43,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
Samsung refrigerator RS71
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کامل یخچال ساید بای ساید سامسونگ  RS71

شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌های است که دارای تولیدمحصولات خانگی  است این شرکت در رقابت سرسختی قرار گرفته در نتیجه این شرکت محصولاتی را به بازار ارائه می دهد سعی میکنند از امکانات و قابلیت های ویژه ای برخورداراست . این بار محصولی را تولید کرده به نام یخچال سامسونگ RS71 است . این یخچال از طرح و ویژگی خاصی برخوردار است .یکی از این ویژگی ها دارای ظرفیت 28 فوت و جنس بدنه ای یخچال ضد زنگ است در نتیجه برای محیط های که دارای رطوبت است میتوانند از این یخچال استفاده کنند. فضای داخلی یخچال به گونه ای طراحی شده که هر بیننده و کاربری را به طرف خود جذب می کند. موتوری در این یخچال استفاده شده به نام موتور اینورتر دیجیتال که از توانایی و قابلیت ویژه‌ برخوردار است. با این موتور انرژی کمتری مصرف میشود. این یخچال دارای سیستم خنک کننده است که با وجود این سیستم خنک کننده طول عمر یخچال بیشتر میشود . یخچال سامسونگ  دارای زنگ هشدار و روشنایی داخلی و تا 14 کیلوگرم است. بسیاری از ویژگی های دیگر را در پارت های آینده توضیح میدهیم.

ظرفیت بالا با ساید بای ساید  سامسونگRS71 

اینبار کمپانی سامسونگ در سال 2020 از روش های برای این یخچال استفاده کرده یکی از این روش ها مانند ذخیره سازی بیشتر مواد در داخل یخچال است. یخچال سامسونگ دارای فناوری به نام Space max برای ساید بای ساید سامسونگ در نظر گرفته است که به لطف این فناوری عایق بندی یخچال ها بسیار نازک است. زمانیکه بدنه ای یخچال ساید بای ساید نازکتر باشد فضای داخلی یخچال بیشتر میشود و شما می توانید به راحتی هر چیزی که لازم دارید ذخیره کنید. این یخچال با توجه با رادمان بالایی که دارد همچنین از ظرفیت داخلی زیادی برخوردار است.

تهویه مطبوع و خنک با ساید بای ساید سامسونگ RS71

امروزه محصولاتی را که  به بازار ارائه میدهند  از ویژگی های خاصی برخوردار است یکی از این ویژگی ها دارای سیستم خنک کننده است این سیستم خنک کننده شرکت سامسونگ مدت هاست این نظر را برای مشتری هایش در نظر دارد .شرکت سامسونگ به گونه فضای داخلی مدل RS71 را طراحی کرده است که به طور یکنواخت و برابر سرما تولید شده از آن مواد غذایی داخل یخچال را تحت پوشش قرار دهد که دیگر کاربران نگران این نباشند که مواد غذایی خود را در کدام بخش یخچال قرار دهند که مدت بیشتری بماند و فاسد نشوند. مدل RS71 این قابلیت را مدیون وجود منافذی است که شرکت سامسونگ در آن قرار داده که به طور یکنواخت سرما و خنکی در تمام بخش های یخچال پخش شود.

کمپرسور اینورتر قدرتمند دیجیتال مدل RS71

یکی از مهم ترین طراحی های که سامسونگ  نسبت به رقیبان خود در تولید محصولات خانگی خصوصا یخچال ها به معنای واقعی به آن می بالد.به کارگیری و طراحی فناوری کمپرسوراینورتر دیجیتال است.کمپرسور دیجیتال فناوری است که می تواند نیاز یخچال شما را به سرما کم و زیاد کند به طور مثال اگر دمای فضای خانه ی شما کم باشد سیستم مورد نظر، نیاز سرمایشی یخچال شما را کاهش می دهد و یا اگر دمای خانه شما بالا باشد کمپرسور اینورتر نیاز، سرمایشی یخچال شما را افزایش می دهد.که با توجه به این فناوری که شرکت سامسونگ در محصولات خود خصوصا در مدل RS71 به کار برده مصرف انرژی و برق شما به طور قابل توجهی کاهش می یابد به طوری که نسبت به مدل هایی که این فناوری را ندارند تا 50 درصد مصرف انرژی شما کاهش می باید که این می تواند گزینه هیجان انگیزی برای اغلب کاربران باشد.شرکت سامسونگ عمر مفید کمپرسور اینورتر دیجیتال هایی را که در یخچال های خود به کار برده است 20سالگذاشته است که این حاکی از قدرت طراحی بسیار قدرتمند این شرکت برای محصولات خود دانست.مصرف انرژی یخچال سامسونگ مدل RS71 A+ است همچنین میزان صدای تولید شده در مدل RS71 حدود 40 دی سی بل است که اگر کنار یخچال نه ایستاده باشید به هیچ وجه صدای آن را نمی شنویید.

طراحی فوق العاده جذاب یخچال سامسونگ مدل RS71

شرکت سامسونگ در طراحی ظاهری یخچال های مدل RS71 از سیاست سادگی استفاده کرده است که با دکوراسیون هر خانه ای فیت و مناسب باشد همچنین اگر محصولی از نظر ظاهری طراحی پیچیده ای داشته باشد با گذشت زمان دمده می شود که مجبور می شوید آن را تعویض کنید و هزینه زیادی را متقبل شوید.شرکت سامسونگ مدل های RS71 در رنگ های سفید روشن و نقره ای تیره روانه بازار کرده است که به راحتی می تواند با وسایل آشپزخانه شما فیت شود.جنس بدنه ی مدل RS71 از استیل ضد زنگ است که می تواند سالیان سال در آشپزخانه شما باشد و نگران هیچگونه آسیبی به بدنه آن نباشید.

 

قابلیت های باورنکردنی یخچال سامسونگ مدلRS71

شرکت سامسونگ یخچال مدل RS71 را که در عین حال بسیار طراحی کرده است اما با امکانات بسیار مدرن و به روز طراحی کرده است که نیاز های روزانه شما را در اسرع وقت و بدون هیچگونه مشکلی برطرف کند از جمله این امکانات می توان به فیلتر ضدعفونی کننده کربن فعال نام برد که به راحتی می تواند بوهایی را که در فضای یخچال وجود دارند حذف کند و طعم و مزه مواد غذایی شما را حفظ کند.همچنین شرکت سامسونگ در طراحی فضای داخلی مدل RS71 برای نگهدای و جای دهی بطری های نوشیدنی قفسه های فلزی را تعبیه کرده است که دیگر شما نگران آن نباشد که نوشیدنی های خود را در کجای یخچالتان قرار دهید از دیگر قابلیت های یخچال سامسونگ مدل RS71 می توان به آب سرد کن و یخساز اتوماتیک اشاره کرد که برای مهمانی ها خصوصا در فصل تابستان نیاز و درخواست های شما را برطرف کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung refrigerator RS71
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم