یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS50

یخچال سامسونگ ساید بای ساید RS50

  • یخچال ساید بای ساید محصولی از شرکت سامسونگ 
  • دارای قابلیت کاهش انرژی 
  • دارای گنجایش 547 لیتر 
  • دارای موتوراینورتر  
ادامه مطلبShow less
48,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Refrigerador Samsung RS50
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات یخچال سامسونگ ساید بای ساید RS50

شرکت سامسونگ باوجود محصولات معتبری که دارد خود را درقلب کاربرانش جای داده این شرکت هرساله محصولات زیادی را به بازار ارائه می دهد دلیل اعتباری که در بین مردم به دست آورده وجود محصولات باکیفیت و مدرن است. محصولات شرکت سامسونگ از طرحی بسیار شیک برخوردار است. اینبار یخچالی را به بازار به تولید رسانده که قبل از تموم ویژگی های خاصی که دارد از طرح بسیار زیبای برخوردار میباشد. این یخچال ساید بای ساید زیبا در قلب خود یک موتور قدرتمند دارد که با ارامش و نویز بسیار پایین کار می کند و انرژی بسیار کمی مصرف می کند به دلیل اینکه انرژی کمتری مصرف می کند کاربران زیادی را طرف خود جذب می کند. یخچال ساید بای ساید از موتور کمپرسوراینورتر دیجیتال موسوم است یکی از بهترین محصولات شرکت سامسونگ است.این موتور از صدای بسیارپایینی برخوردار است و طول عمر یخچال را زیاد می‌کند. این یخچال را به گونه ای طراحی کرداند که مواد داخل یخچال تا مدت زیادی تازه می مانند و کاربر از خوردن این مواد لذت میبرد. قسمت فریرز کننده سریع مواد غذایی که در قسمت فریزر قرار دارد مواد را در کمترین زمان مواد را فریز می کند و شما بعدا شاهد این هستید که طعم مواد هیچ تغییری نمیکند.

طراحی چشم گیری از یخچال ساید بای ساید سانسونگ RS50

هر کاربری برای خرید یک محصول خانگی قبل از هر چیزی به طراحی آن توجه می کند. طراحی محصولات در دکوراسیون آشپزخانه تاثیره زیادی دارد.شرکت سامسونگ برای افرادی از وسواسی زیادی بهرمند هستند یخچال ساید بای ساید یکی از خوش طرح ترین محصولی است که کاربران زیادی به طرف خود جذب کرده است. این یخچال با طراحی ساید بای ساید خود قسمت فریزر و یخچال به هم چسبیده است و فضای زیادی از یخچال را آشغال نکرده بلکه طرح جدیدی به یخچال بخشیده . یخچال سامسونگ از جنس استیل ضد زنگ که از ظاهری براق و زیبا برخوردار است. یخچال ساید بای ساید در اندازه های متناسبی که دارد می تواند خود را با هر نوع دکوراسیونی خود را تطبیق می دهد و فضای جدیدی تشکیل می دهد. این یخچال دارای 501 لیتر را به خود اختصاص داده که قسمت داخلی این یخچال از دو کشو میوه و سبزیجات و 5 قفسه مجزا همراه 4 قفسه بروی درب موجود است و همچنین دارای قفسه ای مخصوص نگه داری بطری و ظروف مخصوص تخم مرغ است که با وجود این طراحی داخلی فضای مرتبی را به یخچال بخشید و همواره مواد غذایی را با در کمترین زمان در دسترس شما قرار می دهند. در قسمت فریزر نیز که 114 لیتر از فضا را به خود اختصاص داده که شامل و جود 2 کشو و 3 قفسه ای اصلی و 3 قفسه بروی درب هستیم که به راحتی جواب گوی یک خانواده پرجمعیت است. بروی درب دستگاه نیز از یخساز و آبریز مشاهده کنید با وجود این دو قسمت فضای شیکی به یخچال بخشیده است  می توانید در فضل تابستان از آب خنک و شربت و قالب یخ های کوچک برخوردار باشید.

کمپرسور اینورتر در یخچال سامسونگ ساید بای ساید RS50

قسمت مهمی که در هر یخچال بیشتر قابل مورد نظر کاربران است موتور آن است که تمامی کارکرد های یخچال را برعهده دارد. در قلب یخچال سامسونگ می توانیم شاهد قدرت این موتور باشیم این شرکت مشهور موتوری را برای این یخچال طراحی کرده که از تغییرات شگرفی برخوردار است که شامل قدرت بالایی از دیگر موتور ها دارد ویژگی های دارد که از دیگر یخچال ها خود را جدا کرده که شامل سرو صدای خیلی پایینی دارد و همچنین طول عمر بالایی برخوردار است. این موتور به واسطه ی حذف قسمت های اضافی در بخش های داخلی میزان اصطکاک را کاهش داده که این خود باعث حالت روان بر موتور شده و در نتیجه در قسمت داخلی موتور سرو صدای بسیار کمی ایجاد میشود و موتور بدون هیچ نویزی کار خود را انجام می دهد. کار موتور اینورتر با توجه به دمای یخچال تغییر می کند قدرت و سرعت خود را همواره با دمای یخچال تنظیم می کند. در یخچال های امروزی که دارای موتور اینورتار است انرژی کمتری مصرف میشود ولی در یخچال های قدیمی به این گونه نیست زمانی که دمای داخل یخچال پایین بیایید بازم موتور با صدای بلندتری دست به کار می کند و باعث مزاحمت افراد خانواده میشود.

قابلیت No Frost یخچال سامسونگ RS50

در هر یخچالی که شما می خواهید خریداری کنید سیستم خنک کننده ی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. چراکه این قسمت به تازه ماندن مواد غذایی کمک می کند و باعث می شود که مواد غذایی برای مدت طولانی تری قابل استفاده باشند. کمپانی سامسونگ برای یخچال سامسونگ RS50 از سیستم خنک کننده ی All-Around Cooling بهره گرفته است این سیستم دارای دریچه های مخصوصی است که در سراسر محیط داخلی یخچال قرار گرفته و با حالتی استراتژیک بر روی دیواره ها داخلی یخچال تعبیه شده اند. این دریچه ها قابلیت این را دارند تا هوای خنک  را در داخل یخچال و فریزر به گردش در آورند و این حالت را تضمین کنند که تمامی اقلام موجود در هر قفسه و هر محفظه به طور یکنواخت خنک شوند. و دمای داخلی یخچال همواره در یک حالت یکنواخت و ثابت نگهداری شود بدین صورت به تازه ماندن مواد غذایی کمک فراوانی می کند و طول عمر آن ها را بالاتر می برد پس شما می توانید با خیال راحت اقلام مورد نیاز خود را در حجم بالا خریداری کرده و آن ها را بهیخچال خود بسپارید و مطمئن باشید که برای مدت طولانی با همان کیفیت اولیه در داخل این یخچال نگهداری خواهند شد.

 

حالت انجماد سریع یخچال سامسونگ RS50

یکی از قابلیت های هوشمندانه ای که در یخچال سامسونگ RS50 شاهد آن هستیم حالت انجماد سریع آن است. این قابلیت برای زمان هایی به کار می رود که شما مواد غذایی جدیدی را در قسمت فریزر دستگاه قرار می دهید با فعال کردن گزینه ی انجماد سریع موتور دستگاه با قدرت بالایی شروع به کار کرده و در مدت زمان کمی قلم مورد نظر را فریز می کند. این قابلیت به مواد غذایی کمک می که با انجماد سریع بتوانند طعم،بو و مزه ی اولیه ی خود را حفظ کنند و به تازه ماندن آن ها کمک می کند. و زمانی که شما ماده ی غذایی را از فریزر خارج می کنید می توانید به طور کامل شاهد طعم و بو و کیفیت بالای آن ها باشید به طوری که انگار آن را تازه خریداری کرده اید.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Refrigerador Samsung RS50

مشخصات

گنجایش یخچال
357 لیتر
گنجایش فریز
144لیتر
ارتفاع
1789میلی متر
عمق با در
672
پهنا
912
دسته الومنیومی
دارد
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
دفترچه راهنما
دارد
وزن
103 کیلوگرم
رتبه انرژی
+A
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
دارد
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخ ساز بیرونی
دارد
یخچال
سامسونگ ساید بای ساید
محفظه تخمه مرغ
دارد
جریان هوای چند گانه
دارد
مخزن اب
دارد
لامپ LED
دارد
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
دارد
ابسردکن
دارد
انجماد سریع
دارد
خنک کننده
دارد
سایر توضیحات
موتور اینورتر دیجیتال All Around Cooling
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
357 لیتر
گنجایش فریز
144لیتر
ارتفاع
1789میلی متر
عمق با در
672
پهنا
912
دسته الومنیومی
زنگ هشدار
هشدار درب
دفترچه راهنما
وزن
103 کیلوگرم
رتبه انرژی
+A
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
دارد
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
یخ ساز بیرونی
دارد
یخچال
سامسونگ ساید بای ساید
محفظه تخمه مرغ
جریان هوای چند گانه
دارد
مخزن اب
لامپ LED
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
ابسردکن
انجماد سریع
خنک کننده
سایر توضیحات
موتور اینورتر دیجیتال All Around Cooling<br />

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم