یخچال ساید بای ساید هیتاچی مدل RM700AGPUQ4X

یخچال ساید بای ساید  هیتاچی مدل RM700AGPUQ4X

  • سنسور تشخیص حرارت داخلی
  • آب سردکن و محفظه یخ ساز
  • 584 لیتر گنجایش خالص
  •  درب بازشوی خودکار
  • پنل کنترل لمسی
  •  فناوری No Frost

ادامه مطلبShow less
79,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Hitachi RM700AGPUQ4X
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
موردی یافت نشد
توضیحات

مشخصات کامل یخچال هیتاچی ساید بای ساید مدل RM700AGPUQ4X

میدانیم که یخچال یکی از مهترین و ضرورترین وسیله های آشپزخانه برای هر خانه ای است در نتیجه برای خرید محصولات آشپزخانه باید به سایت های معتبر مراجعه کنید درنتیجه سایت اصلی کالا یکی از سایت های معنبر است که تعداد بسیاری زیادی از کاربران به دلیل نماد اعتمادی که دارد مشتری های زیادی را به طرف خود جذب کرده است.شرکت هیتاجی یکی از شرکت های است که در کشورژاپن واقع است. این شرکت همیشه سعی کرده که با  محصولاتی که به تولید میرساند دارای امکانات و برنامه های پیشرفته ای است. یخچال هیتاچی RM 700 AGPUQ4X یکی از بهترین محصولات این شرکت است  هر کدام از این برندها در بین مصرف کنندگان بیشتر در زمینه تولید یک محصول یا کالا معروف هستند به عنوان مثال برند LG یا SONY را با تلویزونهایی که عرضه می کند می شناسیم، با وجود اینکه اکثر محصولات الکتریکی مورد نیاز هر خانه ای را تولید می کند به عبارت دیگر هر برندی تمرکز خود را بر روی تولید یک محصول گذاشته است که بهترین کیفیت را ارائه کند. یکی از جدیدترین مدلهای این کمپانی مدل R-M700AGPUQ4X است که از تکنولوژی های روز دنیا در تولید آن استفاده شده است. این یخچال دارای طرحی بسیار شیک و مدرن است که هر بیننده ای را به خود جذب میکند این محصول با هر دکوراسیونی ست خواهد و فضای شیکی را آشپزخانتان میدهد. یخچال هیتاچی از سه درب و با ظرفیت 584لیتر (22فوت) بهره مند است. قسمت یخچال دارای 372 لیتر و قسمت فریزر آن 212 است که برای خانواده ای های پرجمعیت بهترین گزینه میباشد. کمپانی HITACHI از موتور اینورتر استفاده شده است و همراه با سنسورهای حرارتی دارای رتبه بندی انرژ ++A است و 48% برق کمتری را مصرف می کند بنابراین هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ محیط زیست این دستگاه بسیار به صرفه است.

یخچال ساید بای ساید هیتاچی مدل RM700AGPUQ4X

طراحی یخچال ساید بای ساید  هیتاچی مدل RM700AGPUQ4X

یخچال هیتاچی یکی از خوش طرح ترین محصولات شرکت هیتاچی است که روزانه بیشترین کاربران را به طرف خود جذب میکند. این یخچال از دربهای که یک لایه مستحکم شیشه پوشیده است تشکیل شده. این یخچال یکی از خوش فروش ترین محصول هیتاجی است دلیل این طراحی زیبا دو رنگ آینه ای مات و الماسی است. یخچال هیتاچی RM700 از سری فریزرهای ساید بای ساید سه درب میباشد. قسمت یخچال دارای 372لیتر و بخش فریزر 212 لیتر است که در کل 584 لیتر است. شرکت هیتاچی برای یخچال های خود از موتور اینورتر استفاده می کند این موتور طول عمر موتور را زیاد می کند. با وجود سنسورهای حرراتی از مصرف انرژی ++A استفاده میشود که کمترین انرژی را مصرف می کند. پاک کردن این یخچال به حدی به راحتی تمیز میشود با یه پارچه نمناک تمام لکه‌ها از بین می رود که مصرف کننده احساس خستگی نمیکند .در یخچال های قدیمی میبایست انرژی زیادی مصرف شود تا درب یخچال باز شود ولی خوشبختانه در این یخچال این گونه نیست و کاربرتنها با لمس قسمت مورد نظر درب را باز میشود اگر هم دوس داشتید تمام قسمتهای یخچال باز شود میتوانید بر دکمه ای مورد نظر دست بکشید.یکی دیگر از ویژگی های این یخچال داشتن محفظه ای مخصوص میوه و سبزی است که با حفظ رطوبت بالای که دارد آنها را تا مدت زمان بیشتری نگه داری می کند و به دلیل داشتن فیلتر نانوتیتانیوم ازبوی نامطبوع جلوگیری می کند.

کمپرسور اینورتر یخچال ساید بای ساید  هیتاچی مدل RM700AGPUQ4X

 شرکت هیتاجی یکی از شرکت های بزرگ تولید لوازم خانگی است که هرروز تعداد زیادی کاربر به این شرکت اضافه میشود جون در تولید محصولات سنگ تمام میذارن تا بهترین کالا را تحویل مشتری بدهد. هیتاجی این بار محصولی را وارد کرده به نام یخچال هیتاجی RM700AGPUQ4X  که از موتور فوق العاده پر قدرت و بادوامی تشکیل شده است. این موتور به نام کمپرسور اینورتر است که علاوه برکاهش انرژی عملکرد بسیار عالی دارد. این یخچال با داشتن همچین موتوری طول عمر محصول بیشتر میشود.کمپرسوراینورتر از گاز سازگار با محیط 660R علاوه برسرمایشی عالی که دارد این گاز کاربرد دیگری دارد که یخچال هنگام عملکرد صدای بسیار کمی دارد اما قدرت این کمپرسور زمانی بیشتر خود را نشان خواهد داد که از فن های چرخشی دوگانه استفاده نماید و هیتاچی مدل RM700AGPUQ4X خوشبختانه از این قابلیت بهره مند است و با تولید هوای سرد توسط کمپرسور به چرخش آن در محفظه کمک می کند تا دما ثابت و یکسان باقی بماند. همچنین با بهره گیری از سنسورهای تشخیص عملکرد با علم بر اینکه هر قسمت به چه مقدار هوای سرد نیازمند است می تواند علاوه بر در ست داشتن آمار کلی در سیکل کاهش مصرف برق نیز موثر واقع شود.

امکانات و قابلیت یخچال ساید بای ساید  هیتاچی مدل RM700AGPUQ4X

مشتری برای خرید هر محصول به امکانات و قابلیت های که دارد توجه میکند. هر کالای دارای قابلیت های بیشماری است یکی از این قابلیت ها دارای عایق حرارت است که بیشتر برای زمانی به کار می رود که بیشتر از 15 قطعی برق باشد ولی هنوز داخل یخچال خنک است و مواد داخل آن اصلا خراب نمیشود. قابلیت دیگری به نام  سنسورحرکت وجود دارد زمانی که مصرف کننده نزدیک یخچال شود تا جند دقیقه ای فعالیت خود را متوقف می کند تا به راحتی بتواند درب را باز کند. این سنسور در قسمت بالای محفظه ای آب سردکن بصورت توکار تعبیه شده است. قابلیت دیگری به نام یخ ساز خودکار که در عرض 2 ثانیه یخ های مکعبی تحویل مصرف کننده میدهد و همچنین دارای آب سردکن نیمه خودکار است که با وجود فیلتر های دوگانه جهت پاک سازی آب انجام می دهد و شما می توانید از آن لذت ببرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Hitachi RM700AGPUQ4X

مشخصات

گنجایش فریز
212لیتر
گنجایش کل به فوت
584لیتر
ارتفاع
ارتفاع : 179 سانتی مترسانتی متر

عمق با در
72 سانتی مترسانتی متر
پهنا
92 سانتی مترسانتی متر
زنگ هشدار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نوع یخچال
هیتاچی ساید بای ساید
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
مخزن اب
دارد
ابسردکن
دارد
سنسور حرارتی سازگار با محیط زیست
دارد
انجماد سریع
دارد
تعداد طبقات درب یخچال
3 طیقه
تعداد طبقات درب فریزر
1 طبقه
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش فریز
212لیتر
گنجایش کل به فوت
584لیتر
ارتفاع
ارتفاع : 179 سانتی مترسانتی متر<br /> <br />
عمق با در
72 سانتی مترسانتی متر
پهنا
92 سانتی مترسانتی متر
زنگ هشدار
دفترچه راهنما
نوع یخچال
هیتاچی ساید بای ساید
یخ ساز خودکار
ابسرکن
مخزن اب
ابسردکن
سنسور حرارتی سازگار با محیط زیست
انجماد سریع
تعداد طبقات درب یخچال
3 طیقه
تعداد طبقات درب فریزر
1 طبقه

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم