یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAG80A104

یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAG80A104

  •  توانایی انجماد و سرمایش سریع
  • محفظه مخصوص میوه وسبزی
  • ظرفیت 668 لیتری
  •  کمپرسور اینورتر خطی
  •  فناوری ضد برفک
ادامه مطلبShow less
60,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
BOSCH REFERIGERATOR KAD80A104
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات یخچالساید بای ساید بوش مدل KAG80A104

شرکت های زیادی وجود دارد که دارای تولید محصولات خانگی هستند ولی بستگی دارد چی تولید کنند. مشتری برای خرید یک محصول به سایت های زیادی سرمی زند هرسایتی که دارای نماد اعتماد یا رضایت مشتری بیشتری داشته باشد کاربران زیادی را به طرف خود میکشد. شرکت بوش محصولی را به تولید رسانده که دارای امکانات و قابلیت های زیادی است .یخچال ساید بای ساید بوش KAG80A104 با رنگ سفید و با طراحی ضد لک و ضد اثر انگشت طراحی شده است. و شما را از شر کثیف بودن و همیشه تمیز کردن یخچال خلاص می کند. علاوه براین رنگ سفید جذابیت خاصی به آشپزخانه می دهد و با هر رنگی ست خواهد شد. این یخچال از ظرفیت 668 فوت یا همان 32 فوت بهره گرفته است. که برای خانواده های نسبتا پر جمعیت بسیار ایده ال است. یخچال ساید بای ساید بوش KAG80A104 دارای کمپرسور قدرتمند اینورتر خطی است. این کمپرسور عملکرد عالی دارد و در هر زمان و هر دمایی بهترین عملکرد را دارد. علاوه براین یخچال از مینی بار یا هوم بار نیز بهره می گیرد که دسترسی را به مواد غذایی و نوشیدنی آسان تر می کند و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می شود. یخچال ساید بای ساید بوش KAG80A104 دارای تکنولوژی Multi Airflow، فیلتر آب و فیلتر های بهداشتی برای از بین بردن بوهای نامطبوع و باکتری ها و قارچ ها است. یخچال ساید بای ساید بوش دارای انجماد سریع است که با قرار دادن تعداد زیاد مواد غذایی در کمترین وقت آن ها را انجماد می کند.

 

طراحی ظاهری یخچال ساید بای ساید بوش KAG80A104

طراحی یکی از مهمترین ویژگی های هر محصول است که کاربر بیشترین توجه را به آن می‌کند تا طرح جدیدی را به منزل خود بدهد. شرکت بوش همیشه محصولاتی را ارائه می دهند که دارای تا طرح خاص و زیبای شیک و مدرنی باشد. یخچال ساید بای ساید بوش KAG80A104 بسیار طراحی زیبا و مدرنی دارد این یخچال دارای هوم بار است که به شما دسترسی بسیار راحت تری خواهد داد به راحتی می توانید مواد غذایی و نوشیدنی هایی که نیاز دارید را در آن قرار دهید و بدون اینکه درب اصلی باز شود آن ها را بردارید و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنید. این محصول از دو درب کشیده و بسیار ظریف در وسط یخچال تشکیل شده است. یخ ساز و آب ریز یخچال در قسمت فریزر آن قرار گرفته است. و صفحه نمایش لمسی آن نیز بر روی آب سرد کن تعبیه شده است.

 

کمپرسور اینورتر خطی یخچال ساید بای ساید بوش KAG80A104

برای اینکه محصول از عمر بیشتری برخوردار باشد باید دارای موتور باکیفیت و عالی باشد. موتور یکی از مهترین قسمت های یک محصول است که به قلب محصول می‌توانیم نام ببریم. کمپرسور اینورتر خطی بهترین کمپرسور حال حاظر جهان است. که نسبت به کمپرسورهای قبلی پیشرفت چشمگیری داشته است. این کمپرسور باعث کاهش اصطکاک و کاهش سرو صدای یخچال به کمترین مقدار خود می شود. و همین امر باعث صرفه جویی در مصرف انرژی تا حد بسیار زیادی می شود این کمپرسور از سنسور هایی بهره می برد که دمای محیط و داخل یخچال را کنترل می کند و براساس این اطلاعات دمای داخلی یخچال را به بهترین شکل ممکن تنظیم می کند و در برابر تغییرات سریع دمایی بسیار سریع واکنش نشان می دهد. این موتور حتی برای کودکانی که در حال خواب هستند ایجاد مزاحمت نمی‌کند.

 

ویژگی ها و تکنولوژِی های یخچال ساید بای ساید بوش KAG80A104

یخچال KAG80A104 بوش دارای تکنولوژی Multi Airflow است که هوای خنک را باتوجه به منافذهایی که در داخل یخچال دارد به صورت یکنواخت به همه جای یخچال می فرستد و دما در کل یخچال یکنواخت و یکپارچه است همین امر ماندگاری مواد غذایی را به حداکثر مقدار خود می رساند. علاوه براین یخچال دارای فیلتر بهداشتی برای رفع بو های نامطبوع و همچنین فیلتر هایی برای ازبین بردن باکتری ها و قارچ ها و به وجود آوردن محیط تمیز و عاری از بو است. این یخچال قابلیت SuperFreeze دارد و می تواند به سرعت مواد غذایی را منجمد کند و از خرابی آن ها جلوگیری می کند. این یخچال درصورت قطع شدن برق می تواند تا 6 ساعت انرژی برق را ذخیره کند و روشن بماند.

 

خلاصه مطالب

یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAG80A104 طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد از نظر قیمتی نیز باتوجه به امکانات بسیار مقرون به صرفه است این یخچال ظرفیت زیادی دارد و برای خانواده های نسبتا پرجمعیت بسیار مناسب است. کمپرسور این یخچال اینورتر خطی است و دارای آب ریز و یخ ساز است. و دارای فیلتر داخلی تصفیه است. همچنین دارای تکنولوژی های روز دنیا و هوم بار و مینی بار است.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
BOSCH REFERIGERATOR KAD80A104

مشخصات

گنجایش یخچال
438
گنجایش فریز
230
ارتفاع
1812میلیمتر
پهنا
928میلیمتر
زنگ هشدار
دارد
نوع یخچال
ساید بای ساید
ابسرکن
دارد
یخ ساز بیرونی
دارد
سیستم کنترل اینورتر
دارد
مخزن اب
دارد
لامپ LED
دارد
کنترل رطوبت
دارد
ابسردکن
دارد
انجماد سریع
دارد
تعداد طبقات درب یخچال
4عدد
تعداد طبقات درب فریزر
4عدد
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
438
گنجایش فریز
230
ارتفاع
1812میلیمتر
پهنا
928میلیمتر
زنگ هشدار
نوع یخچال
ساید بای ساید
ابسرکن
یخ ساز بیرونی
سیستم کنترل اینورتر
مخزن اب
لامپ LED
کنترل رطوبت
ابسردکن
انجماد سریع
تعداد طبقات درب یخچال
4عدد
تعداد طبقات درب فریزر
4عدد

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم