یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS65

مشخصات یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS65

  •    دارای سیستم سرمایش سریع و یکنواخت
  •   پشتیبانی از سیستم ضد برفک
  •   دارای یخساز و آب سردکن
  • دارای ظرفیت 30 فوت
  •  بدنه استیل ضد زنگ



ادامه مطلبShow less
52,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG REFRIGERATOR RS65
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS65               

شرکت سامسونگ یکی از شرکت های معتبر که دارای محصولات شیک و مدرن است. این شرکت محصولاتی را تولید می کند که مورد نیاز کاربران باشد . این بار محصولی به نام یخچال فریزر سامسونگ مدل RS65 است. یخچال فریزر سامسونگ 30 است که از طراحی بسیار شیکی برخوردار است . این محصول دارای طراحی منحصر به فردی است که از 2 درب که در رده ای یخچال‌های ساید بای ساید شرکت کره ای سامسونگ قرار گرفته است. یخچال یکی از ضرور ترین محصول هر خانه ای است یخچال ساید بای ساید دارای ظرفیت 617 لیتر که شامل آبسرد کن ، یخ ریز ،فیلتر تصفیه هوا ،موتور دیجیتال اینورتر خطی و طیف وسعی از دیگر امنکانات است. این یخچال در دو رنگ سفید و نقره ای است. این یخچال برای خانواده های پرجمعیت بهترین گزینه است. یخچال سامسونگ یکی از محصولات شرکت سامسونگ که کمترین مصرف برق را دارد که دارای انرژی +A  است.داخل یخچال از تعداد کشوهای مختلف ساخته شده که برای بسیاری از خوراکی های مورد نیاز بهترین گزینه این یخچال است. طبقه ای برای قرار گرفتن بطری های بصورت افقی می توانید در داخل یخچال گذاشت. کشو های داخل فریزر به گونه ای چیدمان شده که باعث مرتب شدن فضای داخل فریزر میشود. بروی درب فریزر نیز هم دو کشو وجود دارد کشوی بالای برای یخساز و پایینی برای فیلتر تصفیه هوا استفاده میشود.

طراحی مدرن و شیک با یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS65

طراحی یکی از مهترین ویژگی های یک محصول است که هر کاربری به آن توجه میکند. زمانیکه بخواهیم فضای جدیدی با محصول جدیدمون ایجاد کنیم باید به گونه ای طراحی شده باشه که با هر دکوراسیونی ست شود و فضای جدیدی ایجاد کند. شرکت سامسونگ محصولی را به طراحی کرده که یکی از ضرورترین وسیله‌های آشپزخانه است به نام یخچال ساید بای ساید سامسونگ است. این یخچال 30 فوت برای بسیاری از خانواده های پرجمعیت بهترین گزینه است. طراحی این یخچال با هر فضای که شما دوس دارید یهترین گزینه است. طراحی داخلی این یخچال از قفسه های شیشه ای محکم که به راحتی می توانید هر چیزه مورد نظر رابروی آن قرار بدهید. یخچال سامسونگ دارای محفظه های نگه دارنده ی میوه و سبزیجات است . این کشو های به راحتی قابل شست و شو هستند.براینکه داخل یخچال را به راحتی ببینیم از لامپ ال ای دی استفاده شده است. قسمت آبریز و یخ ریز یخچال سامیونگ به رنگ مشکی است که در کنار رنگ نقره ای بهترین دکوراسیون را برای کاربران ایجاد می کند

کمپرسوراینورتر در یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS65

یکی از مهم ترین طراحی های که سامسونگ  نسبت به رقیبان خود در تولید محصولات خانگی خصوصا یخچال ها به معنای واقعی به آن می بالد.به کارگیری و طراحی فناوری کمپرسوراینورتر دیجیتال است.کمپرسور دیجیتال فناوری است که می تواند نیاز یخچال شما را به سرما کم و زیاد کند به طور مثال اگر دمای فضای خانه ی شما کم باشد سیستم مورد نظر، نیاز سرمایشی یخچال شما را کاهش می دهد و یا اگر دمای خانه شما بالا باشد کمپرسور اینورتر نیاز، سرمایشی یخچال شما را افزایش می دهد.که با توجه به این فناوری که شرکت سامسونگ در محصولات خود خصوصا در مدل RS65 به کار برده مصرف انرژی و برق شما به طور قابل توجهی کاهش می یابد به طوری که نسبت به مدل هایی که این فناوری را ندارند تا 50 درصد مصرف انرژی شما کاهش می باید که این می تواند گزینه هیجان انگیزی برای اغلب کاربران باشد.شرکت سامسونگ عمر مفید کمپرسور اینورتر دیجیتال هایی را که در یخچال های خود به کار برده است  20 سال گذاشته است که این حاکی از قدرت طراحی بسیار قدرتمند این شرکت برای محصولات خود دانست.مصرف انرژی  این مدل یخچال سامسونگ  +A است همچنین میزان صدای تولید شده در مدل RS65 حدود 40 دی سی بل است که اگر کنار یخچال نه ایستاده باشید به هیچ وجه صدای آن را نمی شنویید

امکانات و قابلیت های یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS65

در یخچال های قدیمی هوا فقط از قسمت بالاد وارد یخچال می شد بنابراین همیشه این نگرانی وجود داشت که دمای کشو های بالایی سردتر از کشو های پایینی بود. در یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS65 از سیستم گردش هوای چندگانه بهره برده است. این سیستم در این یخچال با نام All Around Cooling شناخته می شود. طبق این کارکرد هر طبقه و هر کشو دارای منافذی برای ورود هواست. به سبب این قابلیت هوا در کل یخچال به صورت یکنواخت جریان می یابد. با وجود این سیستم پیشرفته با هر بار باز شدن درب و ورود هوای گرم با بسته شدن درب مجددا هوا به سرعت خنک می شود. حالا دیگر با وجود این تکنولوژی سبزیجات، میوه ها و همه ی مواد غذایی دیگر به مدت طولانی تری تازه و شاداب می مانند. نوسانات دمایی در این یخچال در حدود 0.5 درجه است.شرکت سامسونگ یخچال مدل RS65 را که در عین حال بسیار طراحی کرده است اما با امکانات بسیار مدرن و به روز طراحی کرده است که نیاز های روزانه شما را در اسرع وقت و بدون هیچگونه مشکلی برطرف کند از جمله این امکانات می توان به فیلتر ضدعفونی کننده کربن فعال نام برد که به راحتی می تواند بوهایی را که در فضای یخچال وجود دارند حذف کند و طعم و مزه مواد غذایی شما را حفظ کند.همچنین شرکت سامسونگ در طراحی فضای داخلی مدل RS65 برای نگهدای و جای دهی بطری های نوشیدنی قفسه های فلزی را تعبیه کرده است که دیگر شما نگران آن نباشد که نوشیدنی های خود را در کجای یخچالتان قرار دهید از دیگر قابلیت های یخچال سامسونگ مدل RS65 می توان به آب سرد کن و یخساز اتوماتیک اشاره کرد که برای مهمانی ها خصوصا در فصل تابستان نیاز و درخواست های شما را برطرف کند. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG REFRIGERATOR RS65

مشخصات

ارتفاع
1780 میلیمتر

عمق با در
716 میلیمتر


پهنا
912 میلیمتر

زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
دفترچه راهنما
دارد
وزن
107 کیلوگرم

نوع یخچال
ساید بای ساید سامسونگ
لامپ یخچال
دارد
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخ ساز بیرونی
دارد
محفظه تخمه مرغ
دارد
سیستم کنترل اینورتر
دارد
جریان هوای چند گانه
سیستم خنک کنندگی دو گانه
مخزن اب
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
لامپ LED
دارد
ابسردکن
دارد
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

ارتفاع
1780 میلیمتر<br /> <br />
عمق با در
716 میلیمتر<br /> <br /> <br />
پهنا
912 میلیمتر<br /> <br />
زنگ هشدار
هشدار درب
دفترچه راهنما
وزن
107 کیلوگرم<br /> <br />
نوع یخچال
ساید بای ساید سامسونگ
لامپ یخچال
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخ ساز بیرونی
محفظه تخمه مرغ
سیستم کنترل اینورتر
جریان هوای چند گانه
سیستم خنک کنندگی دو گانه
مخزن اب
قفسه های شیشه ای
لامپ LED
ابسردکن

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم