یخچال ساید بای ساید ال جی GR-X39

یخچال ساید بای ساید ال جی GR-X39FTKHL

  • دارای کمپرسور اینورتر خطی
  • آبسردکن و یخساز خودکار
  • فناوری Hygiene Fresh+
  • فناوری Smart ThinQ
  • جریان هوای چندگانه
  • قفسه های شیشه ای
  • دارای درب اینستاویو
  • ظرفیت کل 716 لیتر
  • کنترل پنل لمسی
  • قابلیت کنترل دما
ادامه مطلبShow less
108,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG GR-X39FTKHL
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی یخچال ساید بای ساید الجی LG GR-X39FTKHL

شرکت ال جی یکی از شرکت های است که دارای تولید محصولات خانگی  و برقی است . این شرکت دارای محصولات باکیفیت و مدرن است. شرکت ال جی یکی از مهترین شرکت های است که سابقه ای دیرینه دارد این شرکت دارای کارمندان عالی است . شرکت ال جی اینبار محصولی را به بازار ارائه داده که یکی از شیک ترین طرح ها برخوردار است یخچال ساید بای ساید ال جی که سازنده شرکت ال جی است این یخچال از خوش طرح ترین محصولاتی است که دارای بیشترین کاربر است این یخچال به دلیل طرح زیبایی که دارد این یخچال در هر گوشه ای از آشپزخانه تان فضای جدیدی ایجاد می کند. ظرفیت یخچال ال جی مدل X39 716لیتر است و همچنین دارای ویژگی بهداشتی Hygiene Fresh   که طور خودکار هوای داخل یخچال را تازه نگه می دارد این یخچال تنها همین ویژگی را ندارد بلکه دارای ویژگی های بسیار است. طراحی این یخچال برای افرادی که خیلی وسواس هستند بهترین گزینه است

طراحی یخچال ساید بای ساید ال جی LG GR-X39FTKHL

این دفعه شرکت ال جی برای محصولاتش طرح شیک و جدیدی ارائه داده یکی از این طرح‌ها را برای یخچال ساید بای ساید ال جی در نظر گرفته است. این یخچال برای افرادی که دارای وسواسی بیش از حد هستند می توانند از این شرکت انتخاب محصول کنند. یخچال ال جی دکوراسیون آشپزخانه را چند برابر می کند. طراحی درب یخچال ساید بای ساید به گونه ای زیبایی طراحی شده است. درب شیشه ای که دارد می تواند تمامی خواراکی های مورد نیاز را داخل آن گذاشت و در کمترین زمان می توانید دسترسی داشته باشید. ویژگی Door In Door مصرف یخچال را به حداقل می رساند و از هدر رفتن هوای خنک یخچال جلوگیری می کند. ویژگی جذاب InstaView Door-in-Door در درب سمت راست یخچال قرار دارد. درب سمت  محل قرار گرفتن پنل لمسی و آبریز می باشد. ارتفاع آبریز برای هر لیوانی که دارید، مطابقت دارد. این یخچال دارای آبسردکن و یخساز  بوده که با وجود ویژگی فیلتر تصفیه ی آب، آبی تصفیه شده در اختبار ما قرار می دهد.یخچال ساید بای ساید GR-X39FTKHL  ال جی شامل 4 درب با دسته های توکار می باشد که زیبایی یخچال را چند برابر کرده است. دسترسی به مواد غذایی در این یخچال  آسان می باشد.

داشتن محفظه متنوع و جادار در یخچال ساید بای ساید ال جی LG GR-X39FTKHL

یخچال ال جی دارای ظرفیت 716لیتر است این مقدار ظرفیت برای خانواده های پرجمعیت بهترین گزینه است که کاربراصلا کمبود جا ندارد این یخچال دارای کشو و قفسه های است که به راحتی هر بطری و چیزی که دوس دارید می توانید داخل آن بگذارید و می توانیدهر چیزی که دوس دارید داخل آن بگذارید که خیال شما را بابت قرار دادن بظری های بلند و قابلمه بزرگ راحت می کند. در قسمت پایین فضای اضافه ای وجود دارد که برای سبزیجات و میوه ها می توانید از آن استفاده کنید. این کشو ها به گونه ای هستند که می توانید دو برابر از اندازه ای خود در آن هر چیزی که دوس دارید بگذارید قسمت یخ سازی این یخچال باریک است.

مصرف بهینه و بدون هر گونه صدایی

کمپرسور اینورتر خطی «Inverter Linear » یخچال ساید بای ساید GR-X39FTKHL ال جی موجب ماندگاری و طول عمر بیشتر یخچال شده و همچنین سر و صدای کمتری را نسبت به کمپرسور های معمولی ایجاد کرده است. عملکردی این کمپرسور 20 سال می باشد و مصرف انرژی را تا 32 درصد کاهش می دهد، همچنین نگه داری موارد غذایی را ظولانی تر می کند. ولید هوای سرد توسط کمپرسور به چرخش آن در محفظه کمک می کند تا دما ثابت و یکسان باقی بماند. همچنین با بهره گیری از سنسورهای تشخیص عملکرد با علم بر اینکه هر قسمت به چه مقدار هوای سرد نیازمند است می تواند علاوه بر در ست داشتن آمار کلی در سیکل کاهش مصرف برق نیز موثر واقع شود. این موتور به نام کمپرسور اینورتر است که علاوه برکاهش انرژی عملکرد بسیار عالی دارد. این یخچال با داشتن همچین موتوری طول عمر محصول بیشتر میشود.

امکانات بی نظیر ال جی x39

فناوری چند گانه « Multi Air Flow » مواد غذایی را به واسطه گردش هوای خنک به تمامی نقاط یخچال ، همواره تازه و سالم نگه میدارد. وجود سنسور هایی که در قسمت های متنوع یخچال قرار گرفته شده است ، هوای خنک در اختیار تمامی بخش های یخچال قرار می دهد. با یخچال ساید بای ساید ال جی ایکس 39 نگران برفک نباشید ، چرا که سیستم بدون برفک «No Frost » در این یخچال بکار گرفته شده است. فیلتر بهداشتی « HygieneFRESH+ »  یخچال ال جی را همیشه بهداشتی و مواد داخلی اش را تازه نگه می دارد. با این فیلتر بوی بد تا 99.99 از بین خواهد رفت و حقیقتا این ویژگی بی نظیری می باشد. از راه دور و در هر زمانی با استفاده از فناوری هوشمند « Smart ThinQ » تنظیماتی که از طریق پنل یخچال صورت می گیرد را با گوشی همراهتان اجرا کنید.

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG GR-X39FTKHL

مشخصات

ارتفاع
1757میلی متر
عمق با در
924میلی متر
پهنا
912
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
یخچال ساید بای ساید ال جی
لامپ یخچال
دارد
یخ ساز خودکار
دارد
یخ ساز بیرونی
دارد
محفظه تخمه مرغ
دارد
سیستم کنترل اینورتر
کمپرسور اینورتر خطی
فن سرمای چندگانه
دو گانه
لامپ LED
دارد
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
دارد
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
3 طبقه
تعداد طبقات درب یخچال
6درب
تعداد طبقات درب فریزر
6عدد
سایر توضیحات
قابلیت Smart ThinQ™
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

ارتفاع
1757میلی متر
عمق با در
924میلی متر
پهنا
912
زنگ هشدار
هشدار درب
دفترچه راهنما
نشانگر LED
نوع یخچال
یخچال ساید بای ساید ال جی
لامپ یخچال
دارد
یخ ساز خودکار
یخ ساز بیرونی
محفظه تخمه مرغ
سیستم کنترل اینورتر
کمپرسور اینورتر خطی
فن سرمای چندگانه
دو گانه
لامپ LED
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
3 طبقه
تعداد طبقات درب یخچال
6درب
تعداد طبقات درب فریزر
6عدد
سایر توضیحات
قابلیت Smart ThinQ™<br />

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم