یخچال ساید بای ساید 34 فوت سامسونگ مدل RS80T5190SL

مشخصات کلی یخچال 34 فوت  سامسونگ مدل RS80T5190SL 

  • ظرفیت بالای 805 لیتر 
  • طراحی ساید بای ساید 
  • کمپرسور اینورتر دیجیتال
  • دارای آبریز و یخ ریز 
  • سیستم خنک کننده دوگانه
  • سیستم بوگیر و ضد باکتری
  • فناوری جریان هوای چندگانه
  • سیستم بدون برفک
  • سیستم انجماد سریع 
  • بدنه استیل ضد زنگ 
  • رنگ بدنه نقره ای
  • 34 فوت
  • 2 درب دور این دور
ادامه مطلبShow less
65,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
REFRIGERATOR SAMSUNG RS80T5190SL
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
موردی یافت نشد
توضیحات

مشخصات کلی یخچال ساید بای ساید سامسونگ 34 فوت مدل RS80T5190SL

یخچال ساید سامسونگ RS80 دارای طراحی بسیار زیبا با 3 درب می باشد . بدنه این یخچال فریزر ا جنس استیل ضد زنگ و رنگ نقره ای است. این یخچال در ابعاد 912*1780*920 میلی متر و با وزن 118 کیلوگرم و ظرفیت بالای 805 لیتر برابر 34 فوت توسط سامسونگ تولید و عرضه شده است. وجود آبریز و یخ ریز بر روی درب یخچال سامسونگ RS80T5190SL زیبایی خاصی به آن بخشیده است.قسمت یخچال و فریزر آن از تعدادی طبقات شیشه ای با قابلیت تنظیم ارتفاع تعبیه شده است که به شما امکان جاسازی بطری های بلند و کوتاه را می دهد. همچنین بر روی درب محفظه هایی برای نگهداری انواع شیشه های مربا و آبلیمو و ... وجود دارند که از جنس شیشه ای و بسیار محکم هستند. 
از جمله فناوری های بکارگرفته شده در این یخچال فریزر ابتدا می توانید به کمپرسور اینورتر دیجیتال Digital Inverter اشاره نمود. این کمپرسور تا حدود زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی می کند دارای عملکردی با دوام و بهینه است. وجود فناوری خنک سازی Twin Cooling Plus یا همان خنک کننده سریع و دوگانه به میزان زیادی رطوبت و هوای سرد را همزمان به داخل فضای یخچال می افشاند و به میزان عمر مواد غذایی شما می افزاید. همچنین وجود فناوری جریان هوای چند گانه Multi Air Flow در پخش هوای سرد به صورت دورانی فضای داخل یخچال فریزر و بدنه آن را سرد و خنک می سازد و در نتیجه آن به انجماد سریع مواد غذایی در بخش فریزر نیز کمک بسزایی می کند. وجود فناوری No Frost از ایجاد برفک و یخ در قسمت های مختلف یخچال فریزر RS80 سامسونگ جلوگیری می کند و به بهبود عملکرد فریز کردن کمک می کند. شما میتوانید یخچال ساید RS80T5190SL را با فناوری SmartThings که در آن بکار رفته است به گوشی هوشمند خود متصل و تنظیمات خود را از راه دور اعمال کنید.

طراحی خاص و منحصر به فرد در یخچال 34 فوت سامسونگ مدل RS80T5190SL

در طراحی یخچال سامسونگ مدل RS80T5190SL از یک بدنه بسیار محکم و قوی استفاده شده است که امکان هر گونه ضربه ای را غیر ممکن می کند در واقع در زمان جا به جایی کوچکترین مشکلی را ایجاد نمی کنند. رنگ بدنه این محصول نقره ای مات می باشد که بسیار رنگ خاص و تکی می باشد . این مدل مجهز به سه درب می باشد که دو درب آن یکی مخصوص فریزر و یک مخصوص یخچال می باشد . بر روی درب یخچال یک درب کوچک طراحی شده است که درب بار این محصول می باشد . با باز کردن آن می توانید به قسمت بار آن دسترسی داشته باشید و احتیاجی به باز کردن درب اصلی نخواهید داشت . این درب به صورت دور این دور قرار گرفته است . در قسمت داخلی یخچال مجهز به 4 طبقه شیشه ای می باشد که بسیار محکم می باشند و توان حمل وزن بالا را دارند. مجهز به دو کشو مخصوص سبزیجات می باشند و در قسمت درب 5 طبقه وجود دارد . قسمت فریزر نیز مجهز به 5 طبقه شیشه ای و همچنین یک کشو می باشد . در قسمت درب فریزر نیز 2 طبقه قرار داده شده است . یک آب سرد کن با طراحی بسیار ساده دارد که بر روی درب فریزر قرار داده شده است و به صورت لمسی کار می کند .

طراحی و مشخصات اصلی یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS80T5190SL

کمپرسور اینورتر بادوام و کم مصرف یخچال سامسونگ

وجود موتور اینورتر دیجیتال Digital Inverter در یخچال ساید سامسونگ RS80T5190SL به میزان بسیار زیادی از مصرف انرژی حاصل از عملکرد آن کاسته است. همچنین وجود گاز مبرد R600a به عملکرد بهتر و ماندگاری میزان سرمای داخل یخچال کمک بسزایی میکند. همین امر باعث کاهش میزان کارکرد موتور و همچنین طول عمر بیشتر یخچال شما می شود. این موتور اینورتر در حین کم مصرف بودن کم سر وصدا هم است. میزان صدای کمپرسور این یخچال در هنگام کار کرد به 39 دسی بل می رسد که در مقایسه با یخچال های عادی میتوان گفت 50% تا 70% کمتر است.

کمپرسور اینورتر بادوام و کم مصرف یخچال سامسونگ

سیستم بوگیر و فیلتر بهداشتی یخچال ساید سامسونگ RS80T5190SL

یخچال سامسونگ مدل RS80 از یک فیلتر بهداشتی ساخته شده است که نام این فیلترHygiene Fresh+™ می باشد که در داخل فضای داخلی هر گونه میکروب را حذف می کند. در قسمت بالای این یخچال سیستم بوگیر با فناوری تصفیه ی هوای داخل یخچال و امکان از بین بردن مقدار زیادی از باکتری ها و قارچ های معلق در هوای آزاد داخل یخچال موجود است. این فناوری از پخش شدن بوی ناشی از مواد غذایی فاسد و در برگرفتن سایر مواد غذایی توسط این بو ها نامطبوع و رشد باکتری ها و درنتیجه فساد زودرس محصولات داخل یخچال جلوگیری می کند.

سیستم بوگیر و فیلتر بهداشتی یخچال ساید سامسونگ RS80T5190SL

فناوری های خنک سازی و نگهداری مواد غذایی

وجود فناوری جریان هوای چندگانه Multi Air Flow و سیستم خنک کننده دوگانه Twin Cooling Plus در خنک سازی افزایش رطوبت تا 70% برای ایجاد فضای مناسب برای مواد غذایی را می کنند. این امر تا حد زیادی در افزایش طول عمر و حفظ بافت و تازگی محصولات داخل یخچال RS80 موثر است. وجود سیستم بدون برفک No Frost از ایجاد برفک و یخ در قسمت های مختلف یخچال فریزر جلوگیری میکند و دیگر نیازی به یخ زدایی و خالی کردن یخچال نیست.

فناوری های خنک سازی و نگهداری مواد غذایی

آبریز و یخساز حرفه ای یخچال ساید RS80T5190SL

وجود یخ ریز و آبسردکن سرهم، که بر روی درب قسمت فریزر تعبیه شده است که زیبایی خاصی نیز به ظاهر یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS80 بخشیده است. بر روی آبریز نمایشگر LED لمسی برای اعمال تنظیمات واقع شده است که میزان دمای داخل فریزر و یخچال را می توانید به صورت جدا تنظیم کنید. در قسمت داخلی منبع آب قسمت یخساز و آبسردکن به صورت حرفه ای طراحی شده است که فضای فریزر را اشغال نخواهد کرد. این سیستم آبریز به شما امکان تهیه یخ و آب خنک در هر زمان را می دهد.

آبریز و یخساز حرفه ای یخچال ساید RS80T5190SL

کلام آخر ...

اگر به دنبال یخچالی با طرفیت بالا هستید یخچال ساید دو درب 34 فوت سامسونگ مدل RS80T5190SL می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. این یخچال فریزر با ظرفیت 805 لیتر می تواند نیازهای یک خانواده پر جمعیت را برطرف کند. در حین بزرگ بودن ابعاد این یخچال از زیبایی خاص و ساده برخوردار است.یخچال RS80 به راحتی با دیزاین خانه شما ست می شود و نمای زیبایی به آشپزخانه و خانه تان می دهد. اگر می خواهید به نسبت خرید این کالا اقدام کنید می توانید با فروشندگان و کارشناسان فروش اصلی کالا تماس حاصل بفرمایید وبه نسبت تهیه این یخچال استثنایی اقدام فرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
REFRIGERATOR SAMSUNG RS80T5190SL

مشخصات

گنجایش یخچال
805 لیتر
گنجایش کل به فوت
34 فوت
ارتفاع
ارتفاع 1780
عمق با در
عمق 915
پهنا
طول 912
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
وزن
118 کیلوگرم
رتبه انرژی
A++
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
دارد
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخ ساز بیرونی
دارد
محفظه تخمه مرغ
دارد
سیستم کنترل اینورتر
دارد
جریان هوای چند گانه
دارد
فن سرمای چندگانه
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
لامپ LED
دارد
کنترل رطوبت
دارد
ابسردکن
دارد
انجماد سریع
دارد
خنک کننده
دارد
تعداد درب
2
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
4
تعداد طبقات درب یخچال
5
تعداد طبقات درب فریزر
2
سایر توضیحات
کمپرسور اینورتر دیجیتال
دارای آبریز و یخ ریز
سیستم خنک کننده دوگانه
سیستم بوگیر و ضد باکتری
فناوری جریان هوای چندگانه
سیستم بدون برفک
سیستم انجماد سریع
بدنه استیل ضد زنگ
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
805 لیتر
گنجایش کل به فوت
34 فوت
ارتفاع
ارتفاع 1780
عمق با در
عمق 915
پهنا
طول 912
زنگ هشدار
هشدار درب
وزن
118 کیلوگرم
رتبه انرژی
A++
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخ ساز بیرونی
محفظه تخمه مرغ
سیستم کنترل اینورتر
جریان هوای چند گانه
فن سرمای چندگانه
قفسه های شیشه ای
لامپ LED
کنترل رطوبت
ابسردکن
انجماد سریع
خنک کننده
تعداد درب
2
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
4
تعداد طبقات درب یخچال
5
تعداد طبقات درب فریزر
2
سایر توضیحات
کمپرسور اینورتر دیجیتال<br /> دارای آبریز و یخ ریز <br /> سیستم خنک کننده دوگانه<br /> سیستم بوگیر و ضد باکتری<br /> فناوری جریان هوای چندگانه<br /> سیستم بدون برفک<br /> سیستم انجماد سریع <br /> بدنه استیل ضد زنگ

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم