یخچال ساید بای ساید ال جی 30 فوت مدل GC-L247CLAV

مشخصات یخچال ساید بای ساید  ال جی مدل GC-L247CLAV

  • ظرفیت بالای 668 لیتر (30 فوت)
  • دارای طراحی ساید بای ساید 
  • دارای 2 درب Door in Door 
  • سیستم بوگیر و ضد باکتری
  • جریان هوای چندگانه
  • کمپرسور اینورتر خطی
  • دارای آبریز و یخ ساز 
  • سیستم انجماد سریع 
  • بدنه استیل ضد زنگ 
  • سیستم بدون برفک
  • رنگ بدنه نقره ای
ادامه مطلبShow less
50,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
REFRIGERATOR LG GC-L247CLAV
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
موردی یافت نشد
توضیحات

مشخصات کلی یخچال ال جی 30 فوت مدل GC-L247CLAV

ال جی در تولید لوازم خانگی سال هاست دست به فعالیت زده است و انواع لوازم خانگی و صوتی و تصویری را تولید می کند. ال جی در یخچال های خود تنوع جالبی به خرج داده است و هر کدام کارایی و امکانات عالی را دارا می باشند. شرکت ال جی یخچال های بسیاری را هر ساله تولید می کند و به هر کدام امکاناتی اضافه می کند . از جمله این یخچال ها مدل بالا پایین . ساید بای ساید دو درب و سه درب و آخرین مدل پنج درب هستند که در این مبحث ما به معرفی مدل دو درب GC-L247CLAV می پردازیم.
که از جدید ترین های بازار می باشد و از تولیدات 2021 می باشد. این مدل بسیار به مدل J247 شباهت دارد اما یکی از تفاوت های مهم آن تفاوت در تعداد درب ها می باشد که این م سه درب بود اما مدل جدید GC-L247CLAV دو درب می باشد. رنگ این مدل سیلور می باشد و با هر دکوراسیونی قابل ست کردن می باشد. دارای بدنه محکم با خاصیت ضد اثر انگشت می باشد . این مدل مجهز به آبسرد کن روی درب فریزر می باشد.
یخچال ال جی مدل GC-L247CLAV دارای ظرفیت 668 لیتر معادل 30 فوت می باشد که مناسب خانواده هایی با جمعیت متوسط می باشد و در طراحی داخلی فضای بسیار جادار با امکانات بی نظیری را فراهم کرده اند. این مدل از یخچال ال جی دارای سیستم هوای چند گانه Multi Air Flow است که هوای داخل یخچال را به طور یکنواخت در سراسر فضای داخلی به جریان می اندازد.
یخچال مدل L247 مجهز به فیلتر بهداشتی هایژن فرش Hygiene Fresh+ می باشد که تمام بوی بد و میکروب های موجود در داخل یخچال را خارج می کند و تا 99% فضا را از هر گونه آلودگی تمیز می کند. این یخچال مجهز به هوش مصنوعی ThinQ می باشد که امکانات بسیاری را در اختیار ما می گذارد و از این طریق با نصب برنامه بر روی گوشی می توان از راه دور دمای یخچال را تنظیم کرد یا اینکه مشکل یخچال را با توجه به قابلیت عیب یابی هوشمند بر طرف کرد.
یخچال دارای قابلیت Door Cooling می باشد و فقط با یک کلید می توان جریان هوای خنک را به صورت یکنواخت داخل باکس میوه سبزیجات تنظیم کرد و برای مدت طولانی تازه بمانند. موتور این یخچال از نوع اینورتر خطی می باشد که بسیار کم مصرف و در عین حال کم صدا می باشد .در ادامه برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول با ما همراه باشید.

مشخصات کلی یخچال ال جی 30 فوت مدل GC-L247CLAV

طراحی ساده و مدرن یخچال 30 فوت ال جی مدل GC-L247CLAV

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل GC-L247CLAV دارای طراحی بسیار ساده و شیک می باشد که با هر دکوراسیونی قابل ست کردن می باشد و با ساده گی که درطراحی این مدل به کار رفته سبکی مینیمال را به آشپزخانه شما می دهد و همانند یک نگین در آشپزخانه شما خواهد درخشید. این مدل دارای یک رنگ نقره ای مات می باشد که ضد خش و ضد لک می باشد و رنگ خاصی از ال جی ها را تجربه خواهید کرد.
این مدل در قسمت جلو دارای 2 درب در جلو کار می باشد که درب یخچال در سمت راست و درب فریزر در سمت چپ می باشد . بر روی درب فریزر یک آب سرد کن ساده ساخته شده است که مجهز به آب سرد کن و یخساز می باشد. فضای داخلی 30 فوت است که مناسب برای خانواده های متوسط و کم جمعیت می باشد و برای یک خانواده 5 – 6 نفره بسیار مناسب می باشد. این مدل یکی از مدل هایی است که برای جهیزیه جزء بهترین گزینه ها می باشد .
فضای داخلی یخچال دارای 4 طبقه شیشه ای می باشد که نشکن بود ه و قابلیت تحمل مواد غذایی با وزن بالا را به راحتی دارد . همچنین دو کشو مخصوص میوه و سبزیجات که قابلیت تنظیم کنترل دما را دارند. یک قفسه مخصوص قرار دهی بطری ها و یک کشو برای لوازم کوچک مثل کره و مربا. قسمت درب دارای 4 طبقه می باشد. قسمت فریزر دارای 4 طبقه شیشه ای و 2 کشو می باشد و قسمت درب فریزر داری 2 طبقه می باشد. درب این مدل یخچال ال جی مدل GC-L247CLAV دارای یک شاسی در قسمت زیرین می باشد که درب از همین راه باز می شود .

طراحی ساده و مدرن یخچال 30 فوت ال جی مدل GC-L247CLAV
کشو Utility Box و قفسه نگه داری بطری در داخل یخچال l247

در داخل یخچال ال جی یه قفسه مخصوص بطری ها قرار داده شده است که از شلوغی فضا داخلی جلوگیری می کند و امکان قرار گیری 4 بطری را دارد . در این مکان بطری ها خنک تر می شوند . در قسمت پایین تر از آن یک باکس باریک قرار داده شده است که مخصوص نگه داری مواد آشپزخانه کوچکتر می باشد مثل کره و مربا. که نام این باکس Utility Box می باشد و با قرار گیری اقلام کوچک تا حد بسیاری فضای داخل یخچال را مرتب می کند.

کشو Utility Box و قفسه نگه داری بطری در داخل یخچال l247
قابلیت Fresh Balancer در کشو های یخچال ال جی

برروی کشو های یخچال ال جی یک قابلیت قرار داده شده است به نام قابلیت Fresh Balancer که با استفاده از یک کلید میزان رطوبت موجود در جعبه ها را تنظیم می کند و میوه و سبزیجات مدت طولانی تری تازه باقی می مانند.

قابلیت Fresh Balancer در کشو های یخچال ال جی

فیلتر هایژن فرش +Hygiene fresh در یخچال ال جی مدل GC-L247CLAV

یخچال های ال جی بیشترین تعداد آن ها دارای فیلتری به نام هایژن فرش +Hygiene fresh می باشد که این فیلتر ها هوای داخل یخچال را تصفیه می کنند و هر نوع میکروبی از داخل یخچال جمع کرده و هر آلودگی که وارد فضای داخلی می شود را جذب خود می کند و اجازه جذب بر روی مواد غذایی را نمی دهد.

فیلتر هایژن فرش +Hygiene fresh در یخچال ال جی مدل GC-L247CLAV
موتور اینورتر خطی Linear inverter در یخچال ال جی مدل L247

در یخچال ال جی 30 فوت مدل L247 از کمپرسور موتور اینورتر خطی Linear inverter استفاده شده است که قابلیت های عالی با خود به همراه دارد . از مزایای وجود موتور اینورتر خطی تنظیم سرعت موتور و کاهش مصرف انرژی تا حد بسیار بالا و همچنین جلوگیری از گرم کردن و سوختن موتور می باشد . همچنین با وجود این موتور اینورتر در یخچال ال جی امکان کار موتور در شرایطی که ولتاژ ورودی متغیر است وجود دارد. در این موتور صدا یی که از موتور یخچال خارج می شود در حد بسیار کم و 41 دسی بل می باشد .


جریان هوا ی چند گانه یا Multi Air Flow در یخچال ال جی مدل L247

یخچال های ال جی مدل L247 مجهز به قابلیت جریان هوا ی چند گانه یا Multi Air Flow می باشد که هوا را به صورت یکنواخت در کل فضای داخلی به جریان می اندازد و اجازه می دهد هوا به کل قسمت ها به صورت یکنواخت برسد. در واقع هر ماده غذایی که در گوشه کنار باشد هم هوا به آن ها خواهد رسید و هیچ غذایی فاسد نخواهد شد.


قابلیت Door Cooling در یخچال ال جی مدل L247

در یخچال های ال جی قابلیت Door Cooling قرار داده شده است که برای انجام سریع کاربرد دارد و زمانی که عجله دارید و می خواهید بطری ها یا مواد غذایی زود تر خنک شوند می توانید از این حالت استفاده نمایید.

قابلیت Door Cooling در یخچال ال جی مدل L247
یخ ساز و آب سرد کن بیرونی در یخچال 30 فوت ال جی مدل L247

در یخچال های ال جی مدل L247 مجهز به آب سرد کن می باشند و که از یک طراحی خاص و ساده با تنظیمات لمسی تشکیل شده است . همچنین مجهز به قابلیت یخ ساز می باشد که یخ را در چند مدل ریز و درشت در دسترس قرار می دهد . در قسمت داخلی با امکان Space Plus یخسازی که در داخل فریزر هست با طراحی باریک خود فضای بیشتری را برای فریزر باقی گذاشته است.

یخ ساز و آب سرد کن بیرونی در یخچال 30 فوت ال جی مدل L247
امکانات هوش مصنوعی ThinQ در یخچال ال جی 30 فوت مدل L247

یخچال ال جی 30 فوت مدل L247 دارای هوش مصنوعی ThinQ می باشد که امکان دسترسی به امکانات عالی را در اختیار شما قرار می دهد . از جمله این امکانات امکان اتصال به گوشی را دارد و از این طریق می توان از راه دور دمای یخچال را کنترل کنید یا اینکه حالت انجماد سریع را فعال نمایید . از این طریق با نصب برنامه ThinQ بر روی گوشی خود امکان عیب یابی هوشمند یخچال خود را خواهید داشت و می توانید مشکل یخچال خود را حل نمایید.
ال جی راه حل سریعی برای عیب یابی هوشمند خود دارد و می توان از طریق ارتباط با خط ارتباط مشتریان Smart Diagnosis™ شرکت ال جی تماس برقرار کرده و تلفن را روی دستگاه قرار دهید. سپس یخچال شما با رایانه ارتباط برقرار می کند که در عرض چند ثانیه مشکل را تشخیص می دهد و یک راه حل فوری ارائه می دهد.


سخن آخر...

اگر قصد خرید یخچال ال جی دارید و به دنبال یخچال با امکانات عالی و همچینین قیمت مناسب می گردین یخچال ال جی مدل L247 یکی از بهترین گزینه ها برای خرید می باشد و می توان گفت یک گزینه عالی برای خرید جهیزیه می باشد . داری ظرفیت 30 فوت می باشد و همچنین مناسب برای خانواده های متوسط و 6 نفره می باشد .
فضای داخلی بسیار جاداری را با خود به همراه دارد و از طبقه ها و قفسه های متنوع و کاربردی استفاده شده است. این مدل مجهز به موتور اینورتر می باشد که انرژی بسیار کمی را مصرف می کنند همچنین از دوام و عمر بالایی برخوردار می باشند . در این شرایط هیچ وقت نگرانی بابت قبض های خود نخواهید داشت. برای خرید و مشاوره با کارشناسان فروش ما در اصلی کالا در ارتباط باشید .

امکانات هوش مصنوعی ThinQ در یخچال ال جی 30 فوت مدل L247

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
REFRIGERATOR LG GC-L247CLAV

مشخصات

گنجایش یخچال
668 لیتر
گنجایش کل به فوت
30 فوت
ارتفاع
179
عمق با در
73.8
پهنا
91.2
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
وزن
114 کیلوگرم
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
دارد
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخ ساز بیرونی
دارد
یخچال
ال جی
محفظه تخمه مرغ
دارد
جریان هوای چند گانه
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
دارد
ابسردکن
دارد
انجماد سریع
دارد
تعداد درب
2
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
4
تعداد طبقات درب یخچال
4
تعداد طبقات درب فریزر
2
سایر توضیحات
سیستم بوگیر و ضد باکتری
جریان هوای چندگانه
کمپرسور اینورتر خطی
دارای آبریز و یخ ساز
سیستم انجماد سریع
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
668 لیتر
گنجایش کل به فوت
30 فوت
ارتفاع
179
عمق با در
73.8
پهنا
91.2
زنگ هشدار
هشدار درب
وزن
114 کیلوگرم
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخ ساز بیرونی
یخچال
ال جی
محفظه تخمه مرغ
جریان هوای چند گانه
قفسه های شیشه ای
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
ابسردکن
انجماد سریع
تعداد درب
2
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
4
تعداد طبقات درب یخچال
4
تعداد طبقات درب فریزر
2
سایر توضیحات
سیستم بوگیر و ضد باکتری<br /> جریان هوای چندگانه<br /> کمپرسور اینورتر خطی<br /> دارای آبریز و یخ ساز <br /> سیستم انجماد سریع

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم