ماشین لباسشویی 9کیلویی ادواش سامسونگ مدل P1494

مشخصات اصلی ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک 9 کیلویی سامسونگ مدل P1494

دارای نیرو محرکه با گشتاور 1400 دور در دقیقه 

دارای موتور پر قدرت دیجیتال اینورتر 

دارای قابلیت هوشمند و عیب یابی دستگاه 

دارای درب اضافه کردن در حین کار ADD WASH 

شستشوی بهتر با قابلیت حباب ساز بودن 

دارای سیستم کم صدا و بی لرزش VRT

ادامه مطلبShow less
14,400,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
1494
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی کلی ماشین لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ مدل P1494

شرکت سامسونگ یکی از شرکتهای معتبر جهانی است که با محصولات خود سراسر دنیا را فرا گرفته است این شرکت در سال 1938 توسط فردی به نام لی بیونگ چول به عنوان یک شرکت تجاری در کره جنوبی تاسیس شد و در سال 1969 به عنوان سازنده صنایع الکتریکی شناخته شد که منابع به بسیار کمی هم داشت از این رودر سال 1970 با یک شرکت ژاپنی به نام سانیو قرداد همکاری بست و این قرارداد باعث شد که سامسونگ در همان سال وارد تجارت جهانی شود.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 ویا بهتر است بگوییم ارمغان زیبایی آشپزخانه شما 

قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار ADD WASH

این مدل از ماشین لباسشویی های سامسونگ دارای قابلیتی بسیار جالب است که خواهان زیادی دارد چون امروزه کار و مشغله فکری انسانها بسیار زیاد است بیشتر افراد فراموشکار شده اند و در هنگام روشن کردن دستگاه برای شستشوی لباسهای به یاد می آورند که یک یا چند تکه لباس را فراموش کرده اند این قابلیت سامسونگ به شما اجازه میدهد که حتی در حین شستشو به لباسها اضافه کنید و دیگر نگران این مشکل نباشید .سیستم ادد واش ADD WASH بسیار متمایز بوده و خواهان زیادی دارد که یکی از ویژگیهای پر طرفدار مردم است برای خرید لباسشویی

فناوری  Eco Bubble

ماشین لباسشویی سامسونگ P1494 دارای فناوری شستشو با آب سرد ولی در عین کار گرم میباشد و همواره به هنگام شستشوی البسه با فعال کردن برنامه Eco Bubble با فناوری جدید خود در داخل درام دستگاه شروع به تولید کردن حبابهای هوا می کند که پروسه شستشو را بسیار دقیق و موثر و در عین حال آرام می کند . با ایجاد حبابها داخل مواد شوینده و آب داخل درام اثر مواد شوینده بسیار بیشتر میشود و لکه های قوی را به راحتی پاک می کند .

اجازه دهید Smart Check تشخیص دهد و مشکلات را برای شما حل کند

فناوری جدید و منحصر به فرد Smart Chek

اجازه دهید Smart Check تشخیص دهد و مشکلات را برای شما حل کند این ویژگی جالب در این دستگاه خارق العاده به طور هوشمند توانگرتشخیص و عیب یابی دستگاه و آسانتر کردن حل مشکلات است . اگر خاطرتان باشد همیشه خراب شدن یا کار نکردن لباسشویی منجر به تلف کردن وقت و انرژی و حتی حوصله تان را سر می برد و همینطور پیدا کردن تعمیرکار ماهر هم مشکلی دیگر بر مشکلات میشد . اما آن روزها تمام شد شرکت سامسونگ با ساخت این لباسشویی به روز و منحصر به فرد دارای فناوری Smart Chek باعث حل شدن حداقل 90 درصد مشکلات شده است .

درام الماسی یا Diamond Drum

طراحی دیگ یا درام شستشوی منحصر به فرد این دستگاه به مدل الماسی یا همان Diamond Drum مشهور است که با وجود حفظ زیبایی و وقار دستگاه برنامه های شستشو را به بهترین نحو و موثر ترین و تمیزترین نحو به انجام میرساند . ساختار این درام به این گونه است که دارای برجستگی هایی میباشد که در امتداد آنها سوراخهای ریزی هستند که هم از پارچه ها یا لباسها به بهترین نحو محافظت میکند و آسیبی به آنها نمیرساند و در عین حال شستشویی ملایم و موثر را راه اندازی می کند.

حافظه برنامه های شستشو

این ماشین لباسشویی دارای ویژگی فوق العاده دیگری میباشد که آن حافظه برنامه های اعمال شده برای شستشو میباشد. نکته مثبت این ویژگی در آن است که برای هر بار شستشو نیازی به اتلاف وقت اضافه و اعمال تنظیمات جدید نیست بلکه با حافظه ای که دارد میتوان عملیات شستشو را به گونه های مختلف شستشو بارها به طور تکرار کرد و نیازی به فرمان دادن کاربر به دستگاه و راه اندازی مجدد آن نیست

با آب سرد بشویید و از مصرف انرژی بکاهید 

این دستگاه بی نظیر با وجود هیتر سرامیکی که در آن تعبیه شده است قادر است آب سرد ورودی را تا حد نصاب گرم کند و از اتلاف انرژی جلوگیری کند .

موتور سوپر سایلنت دیجیتال اینورتر 

قدرت محرکه این دستگاه از موتور قوی بهره میگیرد که گشتاور آن 1400 دور در دقیقه است این موتور فوق العاده دارای ویژگی دیجیتال اینورتر میباشد که میزان انرژی مصرفی را کم و انرژی بازدهی را زیاد کرده است و همچنین با موتور سوپر سایلن این دستگاه اصلا نگران سر و صدا و ایجاد مزاحمت برای افراد خانواده نباشید و در نهایت شرکت سامسونگ این موتور را به مدت 123ماه ضمات کرده است .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
1494
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم