ماشین لباسشویی 8 کیلویی دوو مدل 1432 و 1433

ماشین لباسشویی 8 کیلویی دوو مدل 1432 و 1433

  • انتخاب اتوماتیک آب به اندازه ظرفیت
  • دارای گنجایش 8 کیلوگرم
  • مجهز به 16 برنامه ی شست و شو 
  • نوع موتور INVERTER  
  • کنترل دما با دکمه 
  • صفحه نمایش LED
  • قابلیت پیش شستشو
  • لکه بری لباس
ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
washing machin
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی ماشین لباسشویی 8 کیلویی دوو مدل 1432 و 1433

ماشین لباسشویی دوو مدل  1432 و 1433 در دسته لباسشویی های 8 کیلویی شرکت دوو قرار گرفته است که دارای امکانات بسیار عالی و بروز و ظاهری شیک و مدرن بوده و با کیفیت بالایی که دارد. بدنه آن از جنس فولاد ضد زنگ است که مقاوم و طول عمر بالایی دارد. این مدل لباسشویی های دوو دارای موتورهای INVERTER که  قابلیت اینورتر  بودن موتور علاوه بر ایجاد بیشترین قدرت ممکن،مصرف انرژی این لباسشویی را به حداقل رسانده و برچسپ انرژی A این موضوع را تایید می نماید.همچنین از ویژگی های اصلی این ماشین لباسشویی می توان به حداکثر سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه اشاره کرد که در نوع خودش بهترین است که با این کار شرکت دوو خواسته تا در رقابت با سایر شرکت های هم رده اش باز نماند.میزان سرو صدا  بسیار پایین است که در این مدل لباسشویی 55 دسی بل است و این میزان صدا به هیچ عنوان آرامشتان را بهم نمیزند.مخزن الماسه از ساختار منحصر به فرد این دستگاه است که ضمن ارتقا کیفیت شستشو ،آسیب دیدگی الیاف را به کمترین حد می رساند.

طراحی بدنه 

در هنگام خرید ماشین لباسشویی طراحی آن بیش از بقیه ویژگی ها مورد توجه قرار می گیرد.این مدل ماشین لباسشویی  درب از جلو یکی از بهترین های شرکت دوو از نظر طراحی می باشد که ساختار بدنه آن در نگاه اول نظر کاربر را جلب می کند.این دستگاه از ابعاد استاندارد 85*60 *60 سانتی متری بهره می برد که قابلیت جاگذاری در داخل کابینت را دارد و نمای بسیار شیکی به آشپزخانه تان می بخشد.صفحه ی نمایش LED دستگاه در قسمت بالایی آن طراحی گشته وبه کاربر این امکان را میدهد تا با استفاده از آن بتواند برنامه ی شست و شوی متناسب با نوع الیاف لباس ها را انتخاب نماید و با فشار دادن دکمه power دستگاه روشن شده و آماده انتخاب برنامه میگردد.از دکمه pause برای توقف عملکرد دستگاه و با استفاده از دکمه temp می توان دمای شستشو را تنظیم کرد. این صفحه نمایش مشکی رنگ که اعداد در آن با نور قرمز به نمایش درمی آیند در هنگام تاریکی خوانایی کامل دارد.

برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی

این ماشین لباسشویی  دارای 16 برنامه شست و شو می باشد که با استفاده از آن کاربر می تواند با توجه به جنس لباس ها برنامه شست و شوی متناسب را انتخاب نماید. یکی از برنامه های بسیار کاربردی این دستگاه برنامه ی شست وشوی سریع و فوری 30 دقیقه ای آن است برای زمان هایی که زمان کافی برای یک شست و شوی کامل را ندارید کاربرد دارد که با استفاده از آن می توانید در کمترین زمان لباس های کثیف خود را تمیز و خوشبو نمایید.سیستم شست و شوی اقتصادی ECO که باعث صرفه جویی در مصرف برق و آب میشودسایر برنامه ها شامل برنامه شستشوی مراقبت از کودک ،شستشوی ورزشی و شستشوی لباس های پنبه ای لباس های پشم،الیاف مصنوعی و شستشوی لباس های تیره و خیلی چرک و ... می باشد.یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب این دستگاه شامل بودن ویژگی ضدچروک بودن است که با انتخاب آن می توان لباس ها را بدون چروک شدن شست.

از دیگر ویژگی های ماشین لباسشویی دوو مدل 1433 و 1432

سیستم شست و شوی تاخیری که قابلیت تنظیم زمان شروع شست و شوی بعدی را برای ساعت های بعدی تنظیم می کند،می توان با انتخاب این برنامه زمان شروع به کار دستگاه را در ساعات نیمه شب که مصرف انرژی پایین است تنظیم کرد که اینگونه در مصرف برق می توان صرفه جویی کرد.همچنین این دستگاه مجهز به سیستم آبکشی است، در واقع در دستگاه های تمام اتوماتیک مرحله ی آبکشی و خشک کردن لباس ها بعد از عملیات شست و شو صورت می گیرد؛اما در سیستم آبکشی این دستگاه پس از تمیز نمودن لکه و کثیفی در مراحل شست و شو و پایان مراحل با دستور اتوماتیک آبکشی کامل در 4 مرحله انجام می گیرد.این دستگاه مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند است که در صورت بروز مشکل در دستگاه ،لباسشویی به طور اتوماتیک مشکل را ردیابی می کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
washing machin
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم