کولر گازی 26 هزار ال جی مدل AK-26JJT S55

مشخصات کلی کولر گازی 26 هزار ال جی مدل AK-26JJT S55

قدرت و ظرفیت موتور: 26000BTU/H

عملکرد: سرمایش و گرمایش

نوع گاز خنک کننده: مبرد R22

کولر: اسپلیت تک پنل

قدرت و جهت وزش هوا: 15 متر در شش جهت افقی و پنج جهت عمودی

فناوری‌های Mood Sleep،  JET COOL، Filter

ادامه مطلبShow less
30,800,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
AK-26JJT S55
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی کولر گازی 26 هزار ال جی مدل AK-26JJT S55

شرکت LG Corporation کشور کره دومین شرکت خوشه‌ای پس از سامسونگ است که در چند زمینه‌ی صنعتی محصولات با کیفیت و مطرح جهانی را تولید می‌کند. این کمپانی در ساال 1947 با محدوده‌ی فعالیت جهانی تأسیس شد و امروزه در سه زمینه‌ی الکترونیک، مواد شیمیایی و ارتباطات در بیش از هشتاد کشور جهان فعالیت مستمر و همگام با پیشرفت تکنولوژی دارند. این کمپانی همگام با پیشرفت علم و نیاز انسان به زندگی راحت در زمان کار و استراحت خط تولید کولرهای گازی پر قدرت و متناسب با شرایط جوی را به راه انداخت. کولر گازی ak-26jjt s55 با موتور قدرتمند و فناوری‌های کاربردی تجهیز شده تا در گرمای طاقت فرسای تابستان و سرمای سوزناک زمستان بدون صرف هزینه‌های گزاف آسایش را به ارمغان بیاورد.

کولرگازی ال جی AK-26JJT S55

موتور و ساختار کولر گازی LG SPLET AK-26JJT S55

کولر گازی ال جی AK-26JJT S55 دارای موتور کمپرسور روتاری با قابلیت تروپیکال متناسب با آب و هوای گرم و خشک حاره‌ای تا دمای 60 درجه‌ی سانتی‌گراد است. این محصول با ظرفیت 26000 هوایی خنک و دلپذیر را در محیط به جریان در می‌آورد. موتور کولر گازی ال جی LG SPLET AK-26JJTدستگاه را برای فضاهای نسبتا وسیع مناسب کرده لازم به ذکر است که ال جی 26000 برای سالنی با متراژ 130 مترمربع مناسب است اما جهت پاسخگویی بهتر دستگاه در هر موقعیت و زمانی با هر نوع عملکرد سرمایشی و گرمایشی در مساحت 90 متر می‌تواند بهترین انتخاب باشد. موتور خارجی این دستگاه با فناوری GOLD FIN عایق بندی شده و به این ترتیب دستگاه در برابر هر نوع شرایط جویی مقاوم بوده و طول عمر آن افزایش می‌یابد.

 کولرگازی 26000 ال جی

گاز خنک کننده‌ی 26 هزار ال جی مدل AK-26JJT S55

عملکرد این گاز پس از فشرده سازی در موتور به صورت سنگین ته نشین شده و تبخیر حاصل از آن با جریان هوا مکش می‌یابد سپس فن این دو را ترکیب کرده و در نهایت منجر به خنکی و تولید باد در محیط می‌شود. تمام وسایل خنک کننده و برودتی از گاز خنک کننده استفاده می‌کنند این نوع گاز با توجه به کالا در همه‌ی محصولات متفاوت است. در تولید کولرهای گازی سه نوع گاز خنک کننده از آغاز تا کنون به کا رفته که شامل گاز R22، R410 و R32 هستند.

کمپانی ال جی در ساخت کولر گازی قدرتمند و کاربردی 26 هزار ال جی مدل LG SPLET AK-26JJT S55 از این گاز استفاده کرده است. R22 جزء هیدروفلوئروکربن‌ها یا HCFC است که در سیستم‌های سرمایشی یخچال‌های قدیمی برای اولین بار مورد استفاده قرار گرفت و امروزه حتی با پیشرفت علم در بسیاری موارد کاربرد دارد. عملکرد گاز R22 در دمای بالای صفر درجه و پایین‌تر از آن نیز به خوبی عمل خواهد کرد و همین امر موجب شده R22 در نوع خود پرکاربردترین گاز نام گیرد.

فناوری‌های LG SPLET AK-26JJT S55

پنل سپید رنگ و نسبتاً بزرگ ال جی ak-26jjt s55 دامنه‌ی جریان هوا را گسترده‌تر نموده و با قدرت پرتاب باد 15 متر در کوتاه‌ترین زمان دمای بالای هوا را به پایین‌ترین حد دلخواه و ممکن می‌رساند. فیلتر دو گانه‌ی دستگاه از عبور ذرات معلق گرد و غبار به جریان هوا جلوگیری خواهد کرد و پس از آن فیلتر نهایی نیز هوا را پاکسازی نموده و هوای آلوده‌ی بیرون را تمییز و تازه با گردش چهار جهته‌ی پره‌های کولر در محیط ارائه می‌دهد. پره‌های افقی و عمودی این کولر گازی با قابلیت تنظیم در حالت‌های مختلف به 5 حالت افقی و 6 حالت عمودی در آمده و با کنترل جریان هوا هر گوشه‌ی سالن خنک یا گرم می‌شود. فناوری JETCOOL که بر ak-26jjt اضافه شده عمل خنک کنندگی محیط را تسریع بخشیده طی 3 دقیقه هوای محیط را به دمای پایین می‌رساند. با فعال کردن Mood Sleep یا همان حالت خواب به وسیله‌ی ریموت دستگاه می‌توانید استراحتی دلچسب در طول روز یا خواب شبانه داشته باشید. این فناوری صدای کم موتور را کمتر کرده و دما و جریان هوا را نیز کنترل می‌کند و بدین ترتیب از افزایش و کاهش دمای نامتناسب با دمای بدن افراد جلوگیری می‌کند. قابلیت شستشوی داخلی خودکار دستگاه ویژگی دیگری است که از تجمع آلودگی‌ها و میکروب و باکتری‌های فیلتر شده در دستگاه جلوگیری می‌کند.

کولرگازی ال جی با گاز R22 مختص ناحیه ی گرم حاره ای

سایت اصلی کالا فراهم کننده‌ای که سرمایه‌اش به مانند برترین‌ها اعتماد مردم است امکان دسترسی را برای شما با مناسب‌ترین قیمت در مقایسه با بازار فراهم کرده و شما می‌توانید با تماس و یا سفارش اینترنتی این محصول را از سایت خریداری کنید و تکنولوژی عصر جدید را با خاطری آسوده به منزل ببرید. ما هر بار خاطر نشان می‌سازیم که تفاوت قیمت‌های ما در مقایسه‌ی بازار تقسیم سود خرید و فروش میان فروشگاه و خریدار است به این معنی که ما در صد سودمان را با مشتری‌هایمان شریک شده‌ایم و خرید کالای قیمت مناسب را حق شما دانسته‌ایم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
AK-26JJT S55
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم